• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 [Jeffrey]
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Angie
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Boaz
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Debby Nickson - 21 [Maartje]
    Epialthes - oud [Natas]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hanna - 16 [Margot]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Ignatius Sneep II - ? [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 [Natas]
    Mark Donjano - 21 [Marjanne]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Mori Donjano - 16 [Marjanne]
    Morgan l'Fay - oud [Jeffrey]
    Nick [Natas]
    Nimue l’Fay – oud [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Rufus
    Sam Fear - 16 [Maartje]
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Wense Der Kronik - 16 [Maartje]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien
    Broedkamer: Sam

    Volgende uitverkorene: Nick

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 12:44 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Mijn dromen? Ja, dat is best ongemakkelijk...'
    Hij wilde het haar wel laten weten, maar hij had er geen woorden voor. Hij wilde haar ook helemaal niet aankijken als hij het zou zeggen. Het veel beter zijn als hij haar dat gewoon van ren afstandje kon laten weten door zijn geest voor haar open te stellen.
    Hij leunde gefrustreerd achterover.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon onderdrukte een zucht, omdat Li weer in zijn gebruikelijke ‘vaag doen’ was vervallen. Natuurlijk wist ze wel dat het moeilijk voor hem was zijn gevoelens en gedachten onder woorden te brengen, maar ze had zelf ontzettend veel behoefte aan duidelijkheid en dat was iets waar Li nooit erg in had uitgeblonken.
    ‘Het zijn maar dromen,’ benadrukte ze. ‘Die hoor je los te laten zodra je wakker wordt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij inhaleerde diep en ging weer rechtop zitten. Zijn gedrag bedierf haar stelling en hij probeerde ede moed bijeen te schrapen om haar gewoon de waarheid te vertellen. Ergens hoopte hij zelfs dat ze hem erin kon bijstaan - dat hoopte hij heel erg - maar hij had durf nodig om die muur die tussen hen in stond af te breken. Hij was zo immens hoog geworden dat hij eigenlijk niet wist waar hij moest beginnen.
    'Je begrijpt het niet.'
    Li drukte zijn nagels in zijn handpalm om zich er van te weerhouden zijn blik weer neer te slaan. Hij had het recht niet om de waarheid voor haar achter te houden. Dat zou zij ook niet bij hem doen.
    'Mijn dromen gaan over jou. Ik zie alles van je in die dromen en als ik nu naar je kijk... dan zie ik het weer. Ik haat het dat ik dit moet zeggen, want dat doet het beeld wat je nu van me hebt niet echt ten goede, maar ik zou willen dat het waar was. Ik zou willen dat we een kans hadden om samen te zijn. Echt samen, omdat ik van je hou en niks anders.'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 12:42 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon dacht even na over zijn woorden, die nogal in strijd waren met haar gedachten. Ze had gedacht dat hij inzat over het feit dat hij Megan steeds zag sterven, maar het mondde nu in iets totaal anders uit.
    Ze zag dat hij het moeilijk vond om zijn gevoelens op te biechten en maakte zichzelf liever geen voorstelling van zijn fantasieen, die ongetwijfeld hemelsbreed van de werkelijkheid verschilden.
    ‘Oké,’ sprak ze uiteindelijk. ‘Dat is niet erg. Dat is normaal.’
    Hij had al gezegd dat hij van haar hield en bij haar wilde zijn en dus zou het vreemd zijn als ze hij niet naar haar verlangde. Het was echter iets waar Moon zelf nooit bij stil had gestaan. Ze hadden slechts een paar keer met elkaar gezoend en sinds ze hier waren had hij alleen maar met Megan gezoend. Constant waren ze bezig geweest om zichzelf te redden en lichamelijke toenadering was wel het laatste wat door haar hoofd had gespookt, behalve toen ze de opwelling kregen dat ze een kind ter wereld moest brengen. Iets wat pure noodzaak had geleken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damien liep verbaasd naar de deur. In al die tijd dat ze hier waren, was er niemand voor hen langsgekomen en naast dat hij erg nieuwsgierig was naar wie er voor de deur stond, vond hij het ook eng. Straks werden gezocht...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ardaneus probeerde zo relaxed mogelijk te doen toen hij de deur open zag gaan. In de opening verscheen een jongen van een jaar of 16.
    'Mag ik binnenkomen?'

    'Eh - wie bent u?' wilde Damien eerst weten.

    ~ ~

    Li staarde weer naar zijn handen. Hij kon het niet helpen, maar het voelde beter zo.
    'Ik voel me anders niet normaal.'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 16:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ben Ardaneus,' antwoordde Ardaneus.
    'Ik loop al dagen rond in dit bos. Ik ben verdwaald.'

    'Je bent nu een mens,' antwoordde Moon. 'Je hebt hormonen die opspelen als je verliefd bent.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O,' zei Damien verrast. Hij keek de man begripvol aan en deed een stap opzij. Hij hoopte niet dat dit huisje straks helemaal vol zou zitten met allemaal verdwaalde mensen die hier eigenlijk niet moesten zijn.
    'Ik denk dat we een gast hebben,' zei hij.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Van baalde. Hij had Banshee niet kunnen vinden net zoals zijn Onzichtbaarheidsmantel en daarom was hij het leven op Zweinstein wel weer zat geworden. hij had nooit veel opgehad met de leerlingen en zeker niet met de dwazen die er nu rondliepen. Amelie, Clive en Debby bleken ook verdwenen en dat gold zelfs voor de meeste docenten. Hij had gedacht dat professor Sneep dood was, maar hij was plotseling wel erg springlevend.
    Omdat hij nu geen doel voor ogen had en zich in de lessen stierlijk verveelde, richtte hij zich maar op het vinden van die ketting, maar ook dat begon hem na enkele dagen te vervelen, omdat hij geen uitstapjes kon maken buiten het terrein en de bibliotheek hem ook geen kennis bood.
    Dat was ook de reden dat hij voor een bibberende eerste jaars Griffoendor stond die tot haar enkels was weggezakt in de uilenpoep. Ze leunde met haar rug tegen een houten balk in de Uilenvleugel en staarde angstig naar zijn toverstok, die hij dreigend op haar gericht hield, terwijl hij de laatste woorden van zijn brief aan zijn ganzenveer dicteerde.
    Het meisje kneep haar ogen dicht toen Vans stok even begon te gloeien, maar er gebeurde niets.
    Hij draaide zich weer naar haar toe.
    'Versturen,' zei hij dreigend en hij keek toe hoe het meisje naar een uil liep en de brief met trillende vingers met een riempje om de poot bond. Ze draaide zich aarzelend naar hem toe met de uil op haar arm en Vans toverstok siste en rookte. Gauw liep ze naar het raam en liet de uil los. Hij viel eerst een meter of twee omlaag, voor hij sierlijk optrok en in het luchtledige verdween.
    De eerste jaars keek hem angstig aan en leek er vanuit te gaan dat haar werk erop zat, want ze begon al naar de uitgang te lopen.
    'Amnesia,' zei Van voor ze de hoek om was en hij richtte zijn stok.
    Eigenlijk had hij nu les, maar Van voelde zich niet erg thuis op dit nieuwe Zweinstein en ging dus naar de leerlingenkamer van Zwadderlich. De Kamer van Hoge Nood was namelijk ook vaak bezet en hij vroeg zich af wat daar gaande was. Hij stal een paar suikerveren van een passerend groepje Ravenklauwen en ging bij de haard zitten, zuigend op een veer.
    Hopelijk kwam zijn brief ook echt aan en zou de uil niet doodgaan wanneer hij voorbij de hekken van de school probeerde te komen en hopelijk was het perkament nog beschreven als iemand het zou vinden. Van had de brief naar het Dreuzeldorpje gestuurd waar hij zogenaamd op school had gezeten en had Aenea's naam erbij vermeldt. Hij wist niet waar ze woonde, maar ze was de enige die hij daar had gesproken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'En wat moet ik daar dan mee doen?' vroeg hij zacht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon grinnikte zachtjes om zijn onzekere houding, wat ergens ontzettend was. Ze kreeg het er warm van. 'Wat wil je ermee doen?' vroeg ze met een uitdagende grijns om haar lippen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik?' Hij schudde zijn hoofd en keek haar in de ogen. 'Ik wil er pas iets mee doen als jij dat goedvind.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ardaneus stapte de kamer binnen en zwaaide even naar iedereen die daar binnen zat.
    'Sorry dat ik jullie stoor.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt