• Goed, mijn mobiel heeft het vanochtend dus echt begeven en het toetsenbord is helemaal naar de klote (Zie; De enter, spatie, backspace knop, eigenlijk alles behalve de A doet het niet meer uit het niets) en aangezien de garantie dus ervan is, heb ik dringend een nieuwe telefoon nodig. Nu is het dus zo dat ik momenteel geen werk heb en dus niet al te veel geld uit kan gaan geven aan een nieuwe telefoon. Ik zoek eigenlijk gewoon een toestel waarmee ik internet heb, een redelijk geheugen en dus wel een aantal apps op kan zetten (Wattpad, Tumblr, Kik Messenger, Facebook Messenger en Whatsapp) voor een normale prijs (Onder de tweehonderd euro). Heeft iemand misschien een aanrader voor me (dan niet de Samsung Galaxy Y)? En hoe zit dat met het merk Huawei, is dat te doen of gewoon maar niet aan beginnen? Bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huawei is goed ja, ik heb een Xiaomi Hongmi van 150 euro, ook een Chinees merk.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 13:47 ]


    Your make-up is terrible

    Ik raad je de Xiaomi Hongmi aan. 150 euro en hij is sterker dan de HTC one X en net wat zwakker dan een Samsung Galaxy S3. Hij werkt echt goeeed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik raad je de Xiaomi Hongmi aan. 150 euro en hij is sterker dan de HTC one X en net wat zwakker dan een Samsung Galaxy S3. Hij werkt echt goeeed.

    Staat die ook op bol.com, want ik kan hem niet vinden hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Staat die ook op bol.com, want ik kan hem niet vinden hahaha.
    Nee, je zult hem moeten imporeren. Het merk is nog niet bekend in Europa ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nee, je zult hem moeten imporeren. Het merk is nog niet bekend in Europa ;c

    Oeii, dus dat duurt dan zeker wel even voordat die binnen is?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Oeii, dus dat duurt dan zeker wel even voordat die binnen is?


    Ligt eraan wat je onder lang verstaat, haha. Het duurt in ieder geval geen maand. Die van mij was er binnen 2 weken en die van Mitchell duurde 1 week geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een Huawei Ascend (G600 - geloof ik) en het werkt prima. Mijn broer heeft een mobiel van over 300 euro en geloof me, die van mij werkt net zo goed.

    Had je een Samsung Galaxy Y dan? Want die heb ik nu, en ik zou die überhaupt niet aanraden....
    Ik zal dit topic ook in de gaten houden omdat mijn mobiel het ook niet zo goed meer doet...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Oeii, dus dat duurt dan zeker wel even voordat die binnen is?

    Ik had mijne (zodra ze hem verzonden) in 3 dagen. Nou ja eigenlijk 5, omdat ik nooit thuis was, maar goed. Daarbij moet ik wel vertellen dat ik 26 euro extra heb betaald voor de verzending, juist zodat het goed, veilig en snel zou worden geleverd door DHL. Plus, het kan zijn dat je importsbelasting moet betalen over je telefoon als ze hem eruit pikken. Ik heb het niet gehad en Nikki ook niet, maar je weet maar nooit. Just so you know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rawiyah schreef:
    Had je een Samsung Galaxy Y dan? Want die heb ik nu, en ik zou die überhaupt niet aanraden....
    Ik zal dit topic ook in de gaten houden omdat mijn mobiel het ook niet zo goed meer doet...

    Nee, ik had een Samsung Galaxy TxT, maar mijn zusje heeft een Y en is daar absoluut niet tevreden over, haha.

    Draculea schreef:
    Ik heb een Huawei Ascend (G600 - geloof ik) en het werkt prima. Mijn broer heeft een mobiel van over 300 euro en geloof me, die van mij werkt net zo goed.

    Past daar ook veel op qua apps, want ik las dus dat daar nauwelijks op kan?

    DarkSavior schreef:
    Ik had mijne (zodra ze hem verzonden) in 3 dagen. Nou ja eigenlijk 5, omdat ik nooit thuis was, maar goed. Daarbij moet ik wel vertellen dat ik 26 euro extra heb betaald voor de verzending, juist zodat het goed, veilig en snel zou worden geleverd door DHL. Plus, het kan zijn dat je importsbelasting moet betalen over je telefoon als ze hem eruit pikken. Ik heb het niet gehad en Nikki ook niet, maar je weet maar nooit. Just so you know.

    Ja, ik wil hem sowieso aankomende week dus wel hebben, dus dan neem ik aan dat ik die kosten van DHL ook zou moeten doen, haha. Ik zal hem eens even op gaan zoeken!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jauregui schreef:
    (...)
    Ja, ik wil hem sowieso aankomende week dus wel hebben, dus dan neem ik aan dat ik die kosten van DHL ook zou moeten doen, haha. Ik zal hem eens even op gaan zoeken!

    Als je hem wilt kopen, kopen hem op Ibuygou (dat is de 3G versie. Er is ook een non-3g versie die iets goedkoper is, maar als je mobiel internet hebt of wilt gebruiken raad ik je echt die versie aan). Dat is een officieel verkooppunt en daar halen de meesten hun Xiaomi telefoons (ook ik voor Nikki en mij).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een HTC One, mijn 2e htc telefoon, ik zweer erbij maar dat is wel een iets hogere prijscategorie...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je hem wilt kopen, kopen hem op Ibuygou (dat is de 3G versie. Er is ook een non-3g versie die iets goedkoper is, maar als je mobiel internet hebt of wilt gebruiken raad ik je echt die versie aan). Dat is een officieel verkooppunt en daar halen de meesten hun Xiaomi telefoons (ook ik voor Nikki en mij).

    Thanks! Zal er eens even naar gaan kijken. (;


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb een iPhone 4, een achterhaalde versie wel en het werkt best naar mijn zin ondanks de capaciteit (8 gb) dus ik moet opletten,
    maar ik denk niet dat Apple in jouw prijscategorie zit dusja...

    Maar Huawei is wel een heel goed merk, een vriendin van me heeft 'm, en bovendien ook goedkoop!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als je hem wilt kopen, kopen hem op Ibuygou (dat is de 3G versie. Er is ook een non-3g versie die iets goedkoper is, maar als je mobiel internet hebt of wilt gebruiken raad ik je echt die versie aan). Dat is een officieel verkooppunt en daar halen de meesten hun Xiaomi telefoons (ook ik voor Nikki en mij).

    Hmmm, spijtig dat het maar 1 jaar garantie is wel..

    Nou ik hou dit topic in't oog aangezien de mijne ook zo goed als kapot is =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay