• Goed, mijn mobiel heeft het vanochtend dus echt begeven en het toetsenbord is helemaal naar de klote (Zie; De enter, spatie, backspace knop, eigenlijk alles behalve de A doet het niet meer uit het niets) en aangezien de garantie dus ervan is, heb ik dringend een nieuwe telefoon nodig. Nu is het dus zo dat ik momenteel geen werk heb en dus niet al te veel geld uit kan gaan geven aan een nieuwe telefoon. Ik zoek eigenlijk gewoon een toestel waarmee ik internet heb, een redelijk geheugen en dus wel een aantal apps op kan zetten (Wattpad, Tumblr, Kik Messenger, Facebook Messenger en Whatsapp) voor een normale prijs (Onder de tweehonderd euro). Heeft iemand misschien een aanrader voor me (dan niet de Samsung Galaxy Y)? En hoe zit dat met het merk Huawei, is dat te doen of gewoon maar niet aan beginnen? Bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sorry, iPhone 5 hierzo.. :c
    Ik zou zelf nooit voor een merk gaan wat nog niet echt op de markt is hier, maar goed. Huawei schijnt (voor het geld wat je ervoor betaald) wel een goede telefoon te zijn!


    To infinity and beyond •

    De Hongmi is trouwens wel erg groot, haha. Een stuk groter dan een iPhone.


    Your make-up is terrible