• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

    Stapper schreef:
    En andere Lotr-tekeningen..


    Titel: Last pages are for you, Sam. :



    Aragorn:



    Beide ook al best wel lang geleden gemaakt.. Aragorn is wat minder, qua gezicht. Maar die van Sam en Frodo vind ik toch redelijk gelukt! :Y)
    Ik heb ook nog wel wat van de dwergen. Het "projectje waar ik mee bezig ben. Helemaal onderop. Als je het interessant vind. Die maak ik later af. x]


    Ik had op je link geklikt en nog meer tekeningen van jou gezien.
    Jemig jij kan echt ontzettend mooi tekenen :o (zag ook jouw dwergen tekeningen.. die zijn mijn fav's ofc xD. maar echt ontzettend mooi!)
    Maar die zwart-wit tekeningen met stift (denk ik dat je het daarmee hebt gedaan) zijn ook awesome.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Stapper en Perrianath: Wauwie, mooi gedaan!
    Ik krijg nu ook zin om mijn (oude en vrij slechte) LotR fanart te posten, haha ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Stapper en Perrianath: Wauwie, mooi gedaan!
    Ik krijg nu ook zin om mijn (oude en vrij slechte) LotR fanart te posten, haha ^^


    Doen :3

    Ik dacht net; oh ik wou dat ik iets van LotR getekend had. En er schoot me net te binnen dat ik Bilbo getekend heb een hele tijd terug. :'D
    Nu alleen nog opzoeken.



    Dan te weten dat dit de Thranduil was van de tekenfilm van vroeger.... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:



    Dan te weten dat dit de Thranduil was van de tekenfilm van vroeger.... xd


    Ik vind Lee Pace toch wat meer sexy ^^

    Mijn fanart ^^ Alles behalve de Rohirrim Mage is wel ouder dan 2 jaar.
    Ik heb ook nog ergens op mn laptop chibi Kili en Faramir staan, dus die komen vanavond :')


    (Niet de beste foto kwaliteit en ik ben nog steeds erg trots op deze tekening, haha.)



    (ondanks dat het maar een schetsje is en de foto kwaliteit echt bagger is, vind ik hem toch wel een plekje verdienen.)



    (Ohja, ik had ook nog een Legolas.)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:24 ]


    Stenenlikker

    Leora schreef:
    (...)

    Ik had op je link geklikt en nog meer tekeningen van jou gezien.
    Jemig jij kan echt ontzettend mooi tekenen :o (zag ook jouw dwergen tekeningen.. die zijn mijn fav's ofc xD. maar echt ontzettend mooi!)
    Maar die zwart-wit tekeningen met stift (denk ik dat je het daarmee hebt gedaan) zijn ook awesome.


    Ja. Die zijn met stift. Het zijn schetsen van mijn schilderijen, die ik met zwarte inkt heb gemaakt (en nu in de woonkamer staan). Vond het alleen zonde om de schetsen zo kaal te laten, dus had besloten die alsnog met stift in te kleuren en als tekening te bewaren x].

    Dank je wel. Vind het leuk om te horen dat mensen mijn tekeningen mooi vinden. Probeer het nog te verbeteren, aangezien ik altijd té kritisch ben op mezelf. - Maar volgens mij is dat menselijk..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Ik ben niet zo goed in het tekenen van haren en ogen helaas. Ik vraag me altijd af hoe men het haar zo realistisch kan tekenen. D:

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik vind Lee Pace toch wat meer sexy ^^

    Mehh, ik vind het een lastige keuze hoor. C:


    Caution first, always.

    Draculea schreef:


    Ik ben niet zo goed in het tekenen van haren en ogen helaas. Ik vraag me altijd af hoe men het haar zo realistisch kan tekenen. D:


    Holy fuck... Zijn ogen.. zijn zwaard... zijn alles! Zo gaaf!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:31 ]

    Draculea schreef:


    Ik ben niet zo goed in het tekenen van haren en ogen helaas. Ik vraag me altijd af hoe men het haar zo realistisch kan tekenen. D:


    Ik vind haren ook een van de lastigste dingen! Vooral bij mensen met licht haar.
    Maar ik maak er dan altijd nog weer wat strepen in met een gum.. Dat die dus ook lichtere strepen heeft. En niet alleen donkerder. (:
    Ik vind het wel een gave tekening! Alleen.. De ogen zijn een beetje apart, zo opvallend vergeleken de rest. ;x
    Verder issie echt mooi! (Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:31 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Holy fuck... Zijn ogen.. zijn zwaard... zijn alles! Zo gaaf!

    Haha dankje! ^^
    Stapper schreef:
    (...)

    Ik vind haren ook een van de lastigste dingen! Vooral bij mensen met licht haar.
    Maar ik maak er dan altijd nog weer wat strepen in met een gum.. Dat die dus ook lichtere strepen heeft. En niet alleen donkerder. (:
    Ik vind het wel een gave tekening! Alleen.. De ogen zijn een beetje apart, zo opvallend vergeleken de rest. ;x
    Verder issie echt mooi! (Y)

    Thanks! Ja, I know. :'D Het zijn een beetje manga-ogen geworden. Daarom, ik kan opzich wel schaduwen enzo doen, maar echt details zoals met haar en ogen etc ben ik echt heel slecht. Het is moeilijk. (no_chears)

    Disnerd -> Flapper


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Draculea schreef:


    Ik ben niet zo goed in het tekenen van haren en ogen helaas. Ik vraag me altijd af hoe men het haar zo realistisch kan tekenen. D:


    It's pretty! c:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife