• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

    En andere Lotr-tekeningen..


    Titel: Last pages are for you, Sam. :



    Aragorn:



    Beide ook al best wel lang geleden gemaakt.. Aragorn is wat minder, qua gezicht. Maar die van Sam en Frodo vind ik toch redelijk gelukt! :Y)
    Ik heb ook nog wel wat van de dwergen. Het "projectje waar ik mee bezig ben. Helemaal onderop. Als je het interessant vind. Die maak ik later af. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Neh, it just didn't do anything for me. :') Op Oropher ben ik echt verliefd geworden.


    Oropher klinkt zo... Oropher. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Oropher klinkt zo... Oropher. x]

    Oropheeeeeeeeeeeer.*O*
    Was dat een compliment of niet? :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Neh, it just didn't do anything for me. :') Op Oropher ben ik echt verliefd geworden.

    Legolas' opa. *O*

    Stapper schreef:
    Nou.. Heb even snel mijn oude Legolas tekeningen opgezocht..
    Maar deze zijn geloof ik al iets van 3 jaar oud - als het niet nóg ouder is. Vind ze dan ook niet goed gelukt. Al zijn ze ook niet lelijk genoeg voor de versnipperaar.


    Legolas 1:



    Legolas 2:



    Elfenblad:



    Bij 1 vind ik hem iets te vrouwelijk geworden. Waarschijnlijk doordat ik hem wimpers heb gegeven. En bij 2 vind ik zijn gezicht iets te.. breed geworden, voor Legolas' doen. Maar goed, zoals ik al zei; dit was lang. lang geleden.. En toen was ik nog niet zo bezig met het tekenen.. x]


    Wauw.... als ik ooit zo goed als dit zou kunnen tekenen zou ik de hemel danken op mijn blote knieën. Je moet blij zijn met je tekentalent !

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Oropheeeeeeeeeeeer.*O*
    Was dat een compliment of niet? :')




    Mehh.. Wil je dat het een compliment was? Want dan was het een compliment :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb ooit deze tekening van Oropher gemaakt, om een beetje een beeld te krijgen van hoe hij er uit zou hebben gezien (:
    Het is niet echt realistisch maar ach ja, ik vind hem redelijk gelukt XD


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    LakeTown schreef:
    (...)

    Wauw.... als ik ooit zo goed als dit zou kunnen tekenen zou ik de hemel danken op mijn blote knieën. Je moet blij zijn met je tekentalent !


    Dank je wel. :Y) Ik ben blij met mijn tekentalent. Maar ik ben nog steeds bezig om het te verbeteren..
    Ben van plan portretten te gaan tekenen en die te verkopen voor 'n klein bedrag. En dan van huisdieren of lievelingspersonage/acteur/zanger/ding van mensen.. Maar dan wil ik dus eerst nog ff verder oefenen..

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:00 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Geweldige tekeningen guys! Ik krijg echt zin om alle Lotr-films weer te kijken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Periannath schreef:
    Ik heb ooit deze tekening van Oropher gemaakt, om een beetje een beeld te krijgen van hoe hij er uit zou hebben gezien (:
    Het is niet echt realistisch maar ach ja, ik vind hem redelijk gelukt XD


    Mooie tekenstijl heb je. ^^

    Stapper schreef:
    En andere Lotr-tekeningen..


    Titel: Last pages are for you, Sam. :



    Aragorn:



    Beide ook al best wel lang geleden gemaakt.. Aragorn is wat minder, qua gezicht. Maar die van Sam en Frodo vind ik toch redelijk gelukt! :Y)
    Ik heb ook nog wel wat van de dwergen. Het "projectje waar ik mee bezig ben. Helemaal onderop. Als je het interessant vind. Die maak ik later af. x]

    Die zijn echt mooi zeg!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Echt iedereen hier kan mooi tekenen geloof ik n_n

    Periannath schreef:
    Ik heb ooit deze tekening van Oropher gemaakt, om een beetje een beeld te krijgen van hoe hij er uit zou hebben gezien (:
    Het is niet echt realistisch maar ach ja, ik vind hem redelijk gelukt XD


    Ooooh, I like it! Jouw username ook trouwens. (:


    Caution first, always.

    Ze zijn allemaal prachtig, wow


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Sorrehh. C: Over een paar uur ben ik eindelijk weer Oropher. Ik had echt na drie minuten spijt van Thranduil. :'D


    Hahaha, hoezo?


    Stenenlikker