• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    H00K schreef:
    (...)

    Oh, dus je wilt het zo spelen. Best.
    Kom bij mij dan ook niet aankloppen als je wat nodig hebt, of als er wat is. (cat)

    En nu ben ik klaar met je.


    Nouhouu... Ik bedoel het niet gemeen. Ik vind ''XD'' gewoon leuk. Net zoals deze vork ---> :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Snowqeeun schreef:
    Omg Hook spamm alert xd


    Tablet spacede :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je begrijpen whaha, mij tablet werkt soms ook best irri.

    Oke ik wou dat het Maart was give me OUAT quick!!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Kan je begrijpen whaha, mij tablet werkt soms ook best irri.

    Oke ik wou dat het Maart was give me OUAT quick!!!


    JA ik wil weten wat er gebeurd is!

    Ik ben nog maar halverwegen seizoen 2 van ouat hahah.


    Damn, ik krijg echt een typaids van dit tablet (no_chears)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Merida
    -Mer-
    -Haar achternaam kan ik niet vinden :x-
    Geslacht:
    Jonge Vrouw
    Leeftijd:
    19 jaar
    Soort
    Keuzevakken:
    Boogschieten
    Schermen
    Kamer:
    Haar kamer is redelijk ruim. in de hoek staat een twee persoons bed met gordijnen er omheen en wat lichtjes er bij. Naast de deur staat een kaptafel tegen de muur. Deze zit vol met allemaal rommeltjes, maar echt make-up of sieraden zul je er niet in vinden. Enkel een aantal speldjes en elastiekjes en soms een ketting of armband zul je er in vinden.
    In de hoek tegenover de deur is een grote hangmat vast gemaakt aan één punt aan het plafond, waardoor je er redelijk veel kanten me op kan schommelen, iets wat Merida ook vaak doet als ze er in zit.
    Innerlijk:
    Merida is een impulsief persoon. Ze houd van avontuur en buiten zijn. Ze vind het geweldig om te oefenen met haar pijl en boog of met het zwaardvechten. Ook houd ze er van om met haar trouwe paard Angus te racen in de omgeving.
    Ze is net zoals haar rode haren ontembaar en heeft het moeilijk met wat het lot voor haar in gedachten heeft -ze zal namelijk de troon moeten opvolgen als haar ouders er afstand van doen- iets wat ze niet graag doet. Ze is liever vrij van al dat soort verplichtingen. Ze deinst niet terug bij een beetje gevaar en is redelijk nieuwsgierig.
    Tegen andere mensen is ze een aardig persoon. Ze houdt van haar vrienden en vooral van haar drie jongere broertjes.
    Uiterlijk:


    Merida heeft rood haar dat enorm krult. Haar ogen zijn blauwgroen en ze heeft een tenger lichaam.
    Ze is ongeveer 1.71 lang en heeft vrijwel altijd een scheve -avontuurlijke grijns op haar gezicht staan.
    Extra:
    Merida heeft een Paard, genaamd Angus. Het is een zwarte Shire, een groot paard met een stokmaat van 2 meter. Hij is redelijk lomp door zijn omvang maar heeft een hart van goud. Zijn benen zijn wit en hij heeft lange witte sokken over zijn hoefen. Op zijn hoofd heeft hij een witte bles en zijn manen en staart zijn net zo zwart als zijn vacht is.
    Klik
    Klik


    Volgens mij klopt ze zo wel redelijk.. Toch? x']

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:54 ]


    Little do you know

    I would like to be a boy (:
    Student person.
    -
    Helaas is Peter Pan al bezet die film heb ik volgens mij het meest in mijn hele leven gezien

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:58 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    H00K schreef:
    Ik ben nog maar halverwegen seizoen 2 van ouat hahah.


    Damn, ik krijg echt een typaids van dit tablet (no_chears)


    Dan hoef je in ieder geval niet te wachten op nieuwe afleveringen, haha

    Snowqeeun schreef:
    Kan je begrijpen whaha, mij tablet werkt soms ook best irri.

    Oke ik wou dat het Maart was give me OUAT quick!!!


    Begint het weer in maart dan?? :o
    Ik heb seizoen drie al aantal afleveringen van gezien :')


    Little do you know

    Wilted schreef:
    (...)

    Dan hoef je in ieder geval niet te wachten op nieuwe afleveringen, haha


    Precies, maar nu moet ik wel wachten tot het downloadbaar is --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je zeg maar van dat film1 action,family etc hebt dan kan je seizoen 3 ook al zien :D

    Juh ga gwn naar Megashare.info daar kun je het ook al kijken zonder downloaden x'D
    De pagina zegt soms wel 'error' maar dan moet je gewoon blijven refreshen x'D


    Little do you know

    Let's make Pinocchio.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Naam:Assepoester
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Keuzevakken:
    -Kookles
    -Boogschieten
    -Magie
    Kamer:
    De kamer van Assepoester heeft een rustig en licht tintje. Haar kamer bestaan uit de kleuren blauw en wit en nog wat meerdere lichtere kleuren. Als je de kamer binnenkomt stuit je rechts van de deur op een groot wit bureau aan. Daar liggen allemaal schriften en pennen op. Meestal ruimt ze het wel op maar daar heeft ze niet altijd tijd voor. Links van de deur staat een groot lichtblauw hemelbed, als je erop gaat liggen lijk je zo licht als een veertje. Ze heeft een paar ramen op haar kamer omdat ze wel van privacy houdt. Ze heeft geen gordijntjes voor de ramen omdat ze van licht, open en fris houdt.
    Innerlijk:
    Assepoester is een lief maar stoer meisje, haar innerlijk is dan ook aardig maar als je haar boos maakt kan je oppassen. Ze houdt niet erg van ruzie en vechten maar soms doet ze het zelf ook als ze heel boos is. Ze is echt een vriendinnenmeisje en kan niet zonder mensen. Anders zou haar wereld helemaal saai en leeg zijn. Als je haar eenmaal boos hebt gemaakt (dat wel erg moeilijk is) kan je moeilijk je excuses aanbieden, je hebt dan haar vertrouwen niet meer en dan kan ze je soms wel je hele leven negeren.
    Uiterlijk:



    Assepoester heeft lang, blond haar, dat ze vaak los langs haar schouders heeft hangen. Ze heef blauwe, heldere ogen omringd door zwarte, grote wimpers.
    Ze heeft een heel lichtgebruinde huid en ze heeft rozige lippen waar soms een lipgloss opzit. Ze heeft bruinige wenkbrauwen en haar kledingstijl is sprookjesachtig maar soms heeft ze een blouse aan met iets simpels.
    Extra: Assepoester is vaak hyper en druk, en als ze ergens druk van wordt kan je haar bijna niet kalmeren.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 15:42 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    H00K schreef:
    (...)

    Precies, maar nu moet ik wel wachten tot het downloadbaar is --'


    Download je het met ondertiteling? Ik kijk het namelijk altijd op zo'n site, dat is wel zonder ondertiteling maar je hoeft niets te downloaden (: