• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Wilted schreef:
    (...)

    Ugh ja, al die advertenties die automatisch openen en zo zijn echt heel irritant. Maar daar heb ik adblock voor :Y)


    Nee, het zit schijnbaar in de site zelf of zo, niet in de ads.


    Credendo Vides

    Wilted schreef:
    (...)

    Me too! Alleen al omdat het nu al zo gezellig is :')


    Echt he, we zijn close allemaal. We begrijpen elkaar :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag er nou eigenlijk een huisdier?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    DreamerN schreef:
    (...)

    Nee, het zit schijnbaar in de site zelf of zo, niet in de ads.


    Oh for real? Dan hoop ik dat deze laptop nog geen virussen heeft, hij is van m'n moeder :/

    Wilted schreef:
    (...)

    Oh for real? Dan hoop ik dat deze laptop nog geen virussen heeft, hij is van m'n moeder :/


    Het is geen echt virus, het is een politievirus, een waarschuwing die je krijgt omdat je niet legaal kijkt en zo. Hebben ze ook op sites voor illegaal vuurwerk, een loksite.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Het is geen echt virus, het is een politievirus, een waarschuwing die je krijgt omdat je niet legaal kijkt en zo. Hebben ze ook op sites voor illegaal vuurwerk, een loksite.


    Oh beter

    Ik start de RPG wanneer alle rollen zo goed als ingevuld zijn en de roosters gemaakt zijn (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik start de RPG wanneer alle rollen zo goed als ingevuld zijn en de roosters gemaakt zijn (:


    Yaaay!
    INVULLEN MENSEN! Haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We need more boys!!

    Heheh, ik ga morgen de rol makem omdat ik nu gewoon druk ben met mijn serie te kijken


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Morgen zet ik ook Aurora / Sleeping Beauty online en nog meer info over de school, en misschien al een beetje een stukje van het rooster :P


    Credendo Vides


    Naam
    Pinocchio Geppetto
    Hij heeft de naam van zijn inmiddels overleden vader aangenomen als zijn eigen.
    Geslacht
    Mannelijk
    Leeftijd
    Negentien.
    Soort
    Ex-pop/Mens
    Keuzevak(ken)
    Schermen, Magie & Handarbeid.
    Kamer
    Bijna alles is van hout. Duizend verschillende soorten hout. En ergens doet het je denken aan alsof je een gezellig huisje in Italië binnen stapt. Er zal zeker comfortabele stoel aanwezig zijn. En planken vol boeken, boeken van verre landen en verre reizen. Van onontdekte koninkrijken en lang vergeten ridders. Met ernaast een mand vol exotische vruchten. Het geeft een heel knus gevoel allemaal alsof je in een kleine ouderwetse bibliotheek bent binnen gestapt. En als laatste een oud uit ziende maar relevante enorme landkaart op de muur boven zijn bed.

    Een beetje dit maar dan een stuk groter. Maar wel die sfeer.
    Innerlijk
    Niet alles word met zorgvuldigheid afgemeten en op dingen wordt soms blindelings en naïef afgelopen. Dat hij mensen snel vertrouwd is niet een enorm probleem in de meeste gevallen maar je weet niet altijd of je wel met de juiste persoon opgezadeld zit. Avontuur is iets wat hem aanspreekt en de drang om te ontdekken is zwaar aanwezig. Hij is echter wel een echte vakman in houtbewerken en heeft oog voor detail. Maar we vertellen allemaal wel eens een leugentje. De één meer dan de ander. Het kan natuurlijk ook komen omdat niemand je ooit het verschil tussen goed en kwaad heeft geleerd.
    Extra
    Pinocchio, geboren uit een stukhout is al meer dan tien jaar een mens. Maar hij moet opletten als hij teveel leugens verteld zal hij dit zomaar kunnen verliezen. Hij is is erg op zijn hoeden en probeert niet te liegen. Maar soms blijkt dit onmogelijk en zal hij langzaam bij beetje weer terug veranderen naar zijn oorspronkelijke staat.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 21:43 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb uiteindelijk besloten dat kleine huisdieren wel toegestaan zijn, maar ze moeten niet voor teveel commotie zorgen anders worden ze naar een speciale afdeling gebracht waar ze verzorgd worden.
    De huisdieren mogen ook niet mee de lokalen in.


    Credendo Vides

    Mag een kitten dan wel? (Gewoon een klein poesje ofzo :])


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag een kleine geit wel?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.