• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Ik ben nu echt druk bezig met Jack Frost en Flynn Rider, zodat jullie uiteindelijk mogen kiezen wie het word :')
    Van Jack Frost zit ik in de knoop met me faceclaim -Tom Felton of Niall Horan- maar goed die mogen jullie ook kiezen x'D
    Flynn word sws Avan Jogia want ik vind hem best lijken :o

    En SnowQueen, wie is Esmeralda ookalweer?? :x


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Ik ben nu echt druk bezig met Jack Frost en Flynn Rider, zodat jullie uiteindelijk mogen kiezen wie het word :')
    Van Jack Frost zit ik in de knoop met me faceclaim -Tom Felton of Niall Horan- maar goed die mogen jullie ook kiezen x'D
    Flynn word sws Avan Jogia want ik vind hem best lijken :o

    En SnowQueen, wie is Esmeralda ookalweer?? :x


    Doe alsjeblieft Tom


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)

    Doe alsjeblieft Tom


    Haha hater. Maar voor Jack, kies ik ook Tom (:


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Wanneer gaan we beginnen? ik wil niet dat dit stilvalt

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:07 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? ik wil niet dat dit stilvalt


    Doet het waarschijnlijk niet (:
    Alleen sommigen moeten hun rol nog afmaken zoals ik.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Kies Tom!

    Ik wil heel graag nog een rol maken maar ik ben verschrikkelijk slecht in het onderhouden van twee personages in één RPG :/

    Haha Oke ik doe TomTom wel ^^
    Vind hem persoonlijk ook leuker -heb totáaal niks met 1D-
    maar Niall lijkt wel tering veel op Frost :l


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Haha Oke ik doe TomTom wel ^^
    Vind hem persoonlijk ook leuker -heb totáaal niks met 1D-
    maar Niall lijkt wel tering veel op Frost :l



    Omg, le dead. Hij lijkt er echt op. Wat zegt jouwn gevoel?!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:15 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Naam: Alice Wonder
    Geslacht : Vrouwlijk.
    Leeftijd : Alice is 28 jaar.
    Soort(Indien nodig): Menselijk
    Vak ze geeft: Geschiedenis, biologie en oude talen.
    Kamer: Alice heeft één van de docentenkamers. Haar kamer is erg chique. Haar kamer is net zo ontstaan als die van de leerlingen. Ze heeft een bed, met dicht daar bij, een spiegel aan de muur met een stoel ernaast naast haar 2 persoons bed staan 2 nachtkastjes met elk een lampje erop. Aan de andere kant van de kamer staat een witte bank met daar in de muur een openhaard. Naast de openhaard staan 2 boekenkasten, elk 1 kant. Haar kleding zit in een grootte witte kast. Ook heeft Alice een privé badkamer. Net zoals haar slaapkamer is die erg chique. Alice heeft een bureau waarop alles netjes is gesorteerd.
    Innerlijk: Alice is een vriendelijke, charmante en welgemanierde vrouw. Ze is erg aardig tegen haar leerlingen en collega's. Ze is behulpzaam en rustig. Het leven bekijkt ze positief. Alice is zeker niet bang voor een confrontatie. Als het moet zal ze ook strijden, maar het liefst doet ze dat niet. Alice maakt alles optijd af, en als ze ergens aan begint. Wilt ze het meteen afmaken. Ze zal niet snel opgeven en houdt haar eigen mening,waardoor ze eigenwijs is. Ze probeert de lessen en haar leven zo leuk mogelijk te maken.
    Uiterlijk:



    Avril Lavigne
    Alice is een vrouw van 1.75 lang en heeft vrouwelijke rondingen. Haar haar is lichtblond. En haar lange lokken hebben lichte slagen. Haar ogen zijn blauw, met een beetje grijs erin. Haar haren zitten meestal los of ze heeft het opgestoken. Alice draagt meestal een broek, met een blouse erop. Of met een hemdje en een vestje. Alice verzorgd zich zelf erg goed.
    Extra : X

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:18 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    SuperTOMMO schreef:
    (...)

    Omg, le dead. Hij lijkt er echt op. Wat zegt jouwn gevoel?!


    Niall want hij lijkt enorm op hem, maar daarbij, Niall heeft niet het uiterlijk van het karakter dat ik Jack wil geven :')
    Tom heeft weer wel het karakteristieke uiterlijk dat echt uitstraalt hoe ik hem ga laten zijn x'd


    Little do you know

    Ik vind Niall echt heel erg lijken maar Tom ook :Y)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:29 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Esmeralda komt uit de disneyfilm Klokkenluider van de Notre Dame


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Deze?
    Naam:
    Jack Frost
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    19 jaar oud.
    5e Jaars
    Soort
    Spirit of Winter
    Keuzevakken:
    Magie
    Boogschieten
    Schermen
    Kamer:
    Zijn kamer is helemaal Winterish in gericht. Er ligt sneeuw op de grond en af en toe sneeuwt het ook echt in zijn kamer, dit hangt echter helemaal van hem af -als hij zich rot voelt sneeuwt het, maar als hij vrolijk is dan is het enkel koud in zijn kamer. Ook hangen er verscheidene ijspegels rond in zijn kamer.
    Zijn bed is wit van kleur met een raam er boven dat uitkijk geeft op een winterachtig bos. Verder heeft hij een witte kast waar zijn kleding in zit en ook het bureau -dat bedoelt is voor huiswerk wat hij niet echt maakt- dat in zijn kamer staat is wit van kleur. De vloer is echter van hout en de muren zijn dit ook, hij vind het niet fijn als álles wit is, dit vind hij eentonig en saai.
    Het Loungegedeelte dat hij in zijn kamer heeft - heeft uitkijk op hetzelfde bos als het raam boven zijn bed.
    -De meubels zijn echter wit in plaats van zwart maar kon niks beters-mooiers vinden x')-
    Innerlijk:
    Jack is precies hoe men denkt dat tieners zijn: Hij heeft een hekel aan regels en kan er dan ook niet tegen als iemand hem verteld wat hij moet doen. Hij houdt van lol maken en vind het altijd leuk om met zijn krachten te spelen door het bijvoorbeeld te laten sneeuwen, of iemand te bekogelen met sneeuwballen. Zijn krachten zijn echter nog niet maximaal ontwikkelt maar hij kan al redelijk veel.
    Jack houdt er van veel vrienden te hebben en is het typische 'populaire' type. De gene die veel lager op de 'populairiteits-trap' staan mag hij niet zo, in dat opzicht is hij een best arrogant persoon. Hij kan dan ook redelijk arrogant zijn tegen mensen en is soms ook een beste pestkop, ook vind hij het geweldig om grappen met mensen uit te halen.
    Uiterlijk:
    Dees..?
    Of Dees..?
    Jack heeft wit haar en ijsblauwe ogen. Zijn wenkbrauwen zijn echter -gek genoeg- donkerder en hebben een bruine kleur.
    Hij heeft een redelijk gespierd lichaam, maar dit valt niet bepaald op. Zijn armen zijn bijvoorbeeld niet enorm gespierd, hij traint wel maar niet overdreven.
    Dit om er tiptop uit te zien.
    Extra:
    Jack is de 'Spirit of Winter' en kan dus sneeuw/ijs sturen -al is dit nog niet geheel ontwikkelt-


    Of Deze?
    Naam:
    Flynn -Eugene- Rider
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd:
    20 -5e jaars-
    Soort
    Keuzevakken:
    Schermen
    Handenarbeid
    Kamer:
    -
    Innerlijk:
    Flynn is het type jongen dat zich stoer voor doet omdat hij bang is dat de mensen zijn 'ware ik' niet zullen accepteren. Hij heeft een gevoelige kant maar deze laat hij nooit zien aan anderen. Je moet wel heel speciaal voor hem zijn wil je zijn 'ware ik' tegen komen.

    Eugene is de gevoelige jongen, de jongen die om je geeft. Hij is een dierenliefhebber en een échte vriend die alles voor je zal doen.
    Hij is de persoon waar je mee om zou willen gaan, alleen komt deze persoon eigenlijk nooit naar voren. Eugene vecht voor zijn vrienden en voor zijn dromen, hij wil dat iedereen gelukkig is.

    Terwijl Flynn meer de patser is die eigenlijk niet om je geeft, hij heeft liever geld en dure spullen dan vrienden. Flynn duwt mensen van zich af wanneer ze te dichtbij komen om erachter te komen dat hij éigenlijk Flynn niet is maar Eugene. Hierdoor heeft hij geen échte vrienden.
    Hij gaat om met de populaire mensen en de herrieschoppers. Hij steelt en bedriegt mensen.
    Flynn speelt enorm de 'Bad Guy' en is enorm egoïstisch.
    Dit is enkel en alleen om mensen van zich af te duwen omdat hij denkt dat dat beter is voor iedereen.

    Uiterlijk:


    -Maar dan net iets minder liefjes-
    Flynn heeft halflang bruin haar en bruine ogen.
    Hij heeft een goed gespierd lichaam en doet hier dan ook veel voor.
    Flynn is ongeveer 1.84 lang.
    Extra:
    Zijn echte naam is Eugene, maar deze naam vind hij vreselijk dus heeft hij zich naar een held in een boek vernoemd dat hij vroeger altijd las.


    Help x'D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:31 ]


    Little do you know

    Ik stem Jack. En ik stem ook nog steeds Tom!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:35 ]