• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Jullie gaan me vermoorden voor Belle's karakter :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ja hoor (: Al is het dan dus wel een pratende krab XD

    haha ja, mja t'is sprookje eh ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SuperTOMMO schreef:
    (...)

    Jack is cool (:

    Mag ik Alice(Van Alice in wonderland) als docente?

    Sorry dat ik het nu pas zie :X
    Ik zal je erbij zetten.


    Credendo Vides

    When do we staaaart? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiens personages zijn hier eigenlijk ook bi?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Wiens personages zijn hier eigenlijk ook bi?


    Ik zit er misschien aan te denken om Aurora bi te doen, maar dat weet ik nog niet zeker.

    Ook moeten er nog meer mannen komen, dus als jullie nog personen weten die een mannelijke rol op zich zouden willen nemen, trek ze dan maar onze lekker gezellige topic binnen (:


    Credendo Vides

    Ik ben bezig met Alice, maar die komt waarschijnlijk morgen.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik zit te denken om mijn personage Esmeralda ook bi te maken, maar welke faceclaim zou ik haar geven

    catherine van de serie beauty and the beast of Ana Lucia van Lost :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Ik zit te denken om mijn personage Esmeralda ook bi te maken, maar welke faceclaim zou ik haar geven

    catherine van de serie beauty and the beast of Ana Lucia van Lost :-)

    Ana Lucia is awesome! :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik zit er misschien aan te denken om Aurora bi te doen, maar dat weet ik nog niet zeker.

    Ook moeten er nog meer mannen komen, dus als jullie nog personen weten die een mannelijke rol op zich zouden willen nemen, trek ze dan maar onze lekker gezellige topic binnen (:


    Ik vroeg al aan Ninuturu, maar toen ze zag dat PP en Robin Hood bezet waren haakte ze al af, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar waarvoor dienen de getalletjes die voor de personages staan? Is dat de datum dat ze aangemaakt zijn? :$


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar waarvoor dienen de getalletjes die voor de personages staan? Is dat de datum dat ze aangemaakt zijn? :$


    Paginanummer :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huaso schreef:
    Ik heb het waarschijnlijk gemist, maar waarvoor dienen de getalletjes die voor de personages staan? Is dat de datum dat ze aangemaakt zijn? :$


    Nee die cijfers betekenen welke pagina ze zitten


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    H00K schreef:
    (...)

    Paginanummer :Y)

    Ohh!! Logisch!! En heel erg handig ook! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Ohh!! Logisch!! En heel erg handig ook! :)


    Bij mij klopt het alleen niet, hahah. Ik heb ingesteld dat er max 10 posts op een pagina kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.