• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ~ Weer helemaal bijgewerkt ~

    IDEE : Ik speel namelijk ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.

    Hoor graag wat jullie van dit idee vinden, als jullie het niets vinden doe ik het niet.


    Ik vind het best een goed idee! (:

    DreamerN schreef:
    ~ Weer helemaal bijgewerkt ~

    IDEE : Ik speel namelijk ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.

    Hoor graag wat jullie van dit idee vinden, als jullie het niets vinden doe ik het niet.


    Ik vind het een goed idee ;]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lijkt me heel leuk dat idee!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hierbij sluit ik het even af om nog een vrouwelijke rol aan te vragen tot het weer een beetje gelijkgetrokken is met mannelijke rollen.


    Credendo Vides

    Wanneer en hoe kan je je keuzevak kiezen? En kan een vak ook vol zitten?

    Is die ene prinses van Aladin - Jasmine ook een die kan? Of Elsa van Frozen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    Is die ene prinses van Aladin - Jasmine ook een die kan? Of Elsa van Frozen?


    Hhmm, eerlijk gezegd ben ik daar nog niet helemaal uit, maar aangezien iedereen tot nu toe zo goed als 'Disney' sprookjesfiguren heeft kan dat wel.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hhmm, eerlijk gezegd ben ik daar nog niet helemaal uit, maar aangezien iedereen tot nu toe zo goed als 'Disney' sprookjesfiguren heeft kan dat wel.


    Mag ik dan Elsa. Ik heb een goed uiterlijk in mijn hoofd voor haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wait moet je een echt mens doen of de tekening?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    Wait moet je een echt mens doen of de tekening?


    Het liefst een 'echt' mens.


    Credendo Vides

    I'm so tempted to use Robbie Kay for Peter. Maar dan wordt hij in mijn ogen meteen een slechterik. :')

    Naam:
    Peter Pan. Zijn echte achternaam is onbekend (Hij heeft geen ouders, tenminste, die zijn niet bekend.)
    Geslacht :
    Mannelijk
    Leeftijd:
    19, 5e jaars
    Keuzevakken:
    - Schermen
    - Magie
    Kamer:
    Zijn kamer lijkt op een boomhut. Het bevat niet veel luxe, maar dat vindt hij helemaal prima. Hij slaapt in een hangmat en hij heeft een aantal kussens die hij gebruikt als bank. Ergens staat een kastje die zou moeten dienen als nachtkastje, maar omdat hij dat niet nodig vindt is die er eigenlijk ook maar voor de sier. Er zit één raam in zijn kamer die niet laat zien wat er daadwerkelijk buiten is, maar die een fantasie laat zien. Alles wat hij zich inbeeld is te zien door dat raam. Hij heeft een grote boekenkast, die hij meer voor de sier heeft, want hij doet er weinig mee, hij vindt lezen een "activiteit voor volwassenen". Achter de boekenkast zit een soort geheime gang, die leidt naar een geheime kamer die hij niet speciaal ergens voor gebruikt, maar hij vindt alleen al het idee van een geheime kamer erg leuk. De geheime kamer is niet groter dan twee bij twee, maar dat is net genoeg om er languit in te liggen. De vloeren zijn daar bedekt met matrassen, en het plafond ziet er niet uit als een dak, maar meer als een hemel vol met sterren.
    Zijn kamer heeft een beetje deze sfeer, maar met andere meubels en iets minder vrouwelijk.


    Innerlijk:
    Peter is een zorgeloze en roekeloze jongen. Hij zoekt gevaar op en ziet het, hoe gevaarlijk het ook is, altijd als een avontuur. Hij is een opschepper en hij wijst anderen er dan ook graag op dat hij geweldig is, ook al is dat vaak te betwijfelen. Peter komt erg nonchalant over. Hij is eigenlijk nergens bang voor, en zelfs tijdens levensgevaarlijke momenten voelt hij spanning in plaats van doodsangst.
    Wel is Peter een erg goede leider, heeft een sterk rechtvaardigheidsgevoel en presteert goed onder druk. Hij is intelligent en sluw en bedenkt de meest briljante plannen. Hij heeft een grote fantasie en hij is altijd goed gehumeurd. Zolang je je nergens druk over maakt, komt het allemaal goed, vindt hij.
    Uiterlijk:

    Peter heeft dun, blond haar waar hij niets aan doet (op de foto zit er wel gel o.i.d. in, maar dat zit er dus normaal nooit in). Hij haalt af en toe zijn hand door zijn haar om het te ontdoen van knopen, maar dat is dan ook alles. Zijn huid is bijna helemaal egaal, met heel af en toe wat imperfecties. Zijn ogen lijken op een landkaart, met bruin, groen en blauw. De rest van zijn lichaam is erg middelmatig, geen bijzonderheden. Al is hij, doordat hij niet te lang en niet te kort is, bijna onuitputbaar en heel soepel. Daardoor is hij handig met het zwaard en heeft hij snelle reflexen. Toch is hij niet veel sterker dan hij eruit ziet, en is hij ongewapend makkelijk te overmeesteren.
    Hij straalt zelfvertrouwen uit, je kunt aan alles zien dat het hem niet zoveel boeit wat je van hem denkt. Zijn houding, zijn kleding, zijn haar, de uitdrukking op zijn gezicht. Hij vindt zichzelf leuk, dat is genoeg voor hem.
    Extra:
    Hij heeft geen familie. Hij is een wees en heeft geen broertjes of zusjes. Voordat hij op Ever After High kwam, woonde hij in een boomhut ergens in het bos. Daar had hij een groep huisgenoten die hij behandelde als broertjes, maar omdat zij nog te jong waren om naar Ever After High te komen, heeft hij ze daar achtergelaten. Peter is niet vrijwillig gegaan, maar de school vond dat hij net als iedereen ook moet leren. Peter vindt het onzin, hij ziet niet in dat school handig is voor de rest van zijn leven en doet daar dan ook niet echt zijn best (ook al is hij erg intelligent).
    In de stallen staat een paard waar Peter voor zorgt. Het is niet zijn paard, maar eigendom van de school. Hij heet Baldur, wat dapper betekent. Peter vond eerst paarden maar niks, tot hij Baldur zag, sindsdien heeft hij altijd voor Baldur gezorgd en sinds kort durft hij ook op hem te rijden.



    Is dit oké?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:17 ]

    Mag ik Repelsteeltje? en Eric (Uit de kleine zeemeermin)
    Ik zou ook wel Robin Hood willen (ipv Eric) maar dat is helaas geen sprookjes figuur^_^

    Wilted schreef:
    I'm so tempted to use Robbie Kay for Peter. Maar dan wordt hij in mijn ogen meteen een slechterik. :')


    Haha, Maar Robbie Kay is op dit moment ook gewoon even Peter Pan in mijn ogen... Of Jeremy Sumpter (;

    Maar je rol is goed, alleen zit ik er nog even mee of Peter Pan dus wel of niet ouder word, want ze zijn niet op Neverland dus word hij eigenlijk wel ouder.
    Oh, ik wist dat ik iets vergeten was, zou je alsjeblieft nog een keuzevak(ken) willen kiezen ?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 0:27 ]


    Credendo Vides

    Zou graag meedoen, maar wacht totdat gelijke hoogte qua personages omdat de meiden on hold zitten en im graag meisjes rol wil


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.