• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    H00K schreef:
    Oh fack, mag geen Rumple. Damn it. Ik wil een niet zo lief iemand :x
    En aangezien Hook al ingenomen is en Rumpel niet mag, weet ik het niet D:


    Rumpel mag wel maar die had ik al maar dan wordt hij docent^^

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Rumpel mag wel maar die had ik al maar dan wordt hij docent^^


    Maar hij staat er niet bij, bij jou :W


    Goed, ik moet maar even iemand zoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het eigenlijk niet wat slimmer om er ook een Leraren dingetje bij te doen? aangezien Hook een beetje oud is om leerling te zijn en het er anders heel vreemd en een beetje verwarrend word :'D

    Ohja, ik wacht wel gewoon tot de vrouwen weer open zijn want ik weet echt zeker dat een dude me niet gaat lukken :')


    Little do you know

    H00K schreef:
    (...)

    Maar hij staat er niet bij, bij jou :W


    Goed, ik moet maar even iemand zoeken.


    Klopt moet ze nog doen net zo goed dat ze Robin Hood er ook nog bij moet zetten ^_^

    Oké, twijfel nu of ik Mad Hatter neem.

    En trouwens, Hook zijn naam is, voor hij zijn haak kreeg, gewoon Killian Jones of James Hook. Twee verschillende bronnen --'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed, ik neem Mad Hatter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Oké, twijfel nu of ik Mad Hatter neem.

    En trouwens, Hook zijn naam is, voor hij zijn haak kreeg, gewoon Killian Jones of James Hook. Twee verschillende bronnen --'


    I know, maar om het even duidelijk te houden heb ik gewoon maar zijn meest bekende naam genomen (;

    Ik ga nu het overzicht even bijstellen (:
    En de personages hoeven natuurlijk niet geheel gelijk te zijn aan de oorspronkelijke, van mij mogen ze leuk vinden wie ze leuk willen vinden dus Gay kan ook (:


    Credendo Vides

    Disneyy schreef:
    Is het eigenlijk niet wat slimmer om er ook een Leraren dingetje bij te doen? aangezien Hook een beetje oud is om leerling te zijn en het er anders heel vreemd en een beetje verwarrend word :'D

    Ohja, ik wacht wel gewoon tot de vrouwen weer open zijn want ik weet echt zeker dat een dude me niet gaat lukken :')


    Over de lerarenrollen hadden we gepraat en vastgesteld, pagina 3 (;


    Credendo Vides

    Zoveel moeite met het zoeken voor een faceclaim. :/ Ik heb dus nu zo een dingentje gevondenmet hoe ze er in het echt er uit zou zien dus nu zit ik iedere keer als ik iemand heb gevonden haar daar mee te vergelijken :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    Zoveel moeite met het zoeken voor een faceclaim. :/ Ik heb dus nu zo een dingentje gevondenmet hoe ze er in het echt er uit zou zien dus nu zit ik iedere keer als ik iemand heb gevonden haar daar mee te vergelijken :'D


    Slim idee! Ik weet niet zeker of de faceclaim die ik in gedachten had goed is. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Slim idee! Ik weet niet zeker of de faceclaim die ik in gedachten had goed is. (:


    Dankje. :] Als je wil kan ik wel een linkje aan e geven met hoe Elsa er inhet echt uit zou zien?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oja en heeft ieder karakter ook die ene magische krachten zoals in het sprookje. Met Peter Pan dat hij kan vliegen etc.?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam:
    "Hatta" Mad Hatter
    Geslacht :
    Jongen/Mannelijk
    Leeftijd :
    17 1/2
    Keuzevak(ken):
    -Magie
    -Handarbeid
    -Runenleer
    Kamer :
    De kamer van Hatta moet niet te licht, maar ook niet te donker zijn. Heeft niet te veel kleur, maar ook niet te weinig. Bij binnenkomst lijkt het dan ook alsof je in een donker gat terecht komt, maar wanneer je echter verder door loopt, wordt het telkens lichter om je heen. Rechts naast de deur staat een bureautje met allemaal troepjes, stofjes en vormen. Schuin tegenover het bureautje staat een bed van eikenhout, een hemelbed. Het bed is donker geschilderd en is licht bedekt. De muren hebben allemaal verschillende kleuren; de muur bij het raam is donkerpaars, de muur er tegenover is donkerrood, de linker muur bij binnenkomst is donkerblauw en de rechter muur is grijs.
    Naast het bed staat een langwerpige tafel tegen de muur aan, hier staat zes stoelen omheen. Op de tafel ligt een dieprood kleed waarop allemaal kaarsen staan. Voor het raam hangen doorschijnende gordijnen van een beige-witachtige stof. De vloer is bedekt met tegels die telkens verkleuren naar de mood van Hatta. Naast het bureautje staat een grote boekenkast met allemaal boeken. De kast is van donker kersenhout gemaakt en erg stevig.
    Innerlijk:



    Hatta is een vriendelijke noch onvriendelijke jongen. Het ene moment gunt hij iedereen alles, maar het andere moment is hij jaloers en erg gierig.
    Hoewel Hatta iedereen graag helpt, en nog wel eens grappen uit wil halen kan hij nog wel eens bot uit de hoek komen en een belediging maken die niet zo gepast is. Ook kan zijn humeur snel omslaan als er dingen om hem heen gebeuren die niet zo gepland waren, of als er iets heel onverwachts gebeurd. Hatta houdt ook niet van verassingen en kan dan helemaal de weg kwijt raken.
    Wanneer hij boos is kan hij woorden en zinnen uitkramen die nergens op slaan, vaak wordt dit als grappig beschouwd waardoor hij zichzelf alleen maar meer opfokt.
    Hatta heeft een passie voor handarbeid en kan zichzelf daar helemaal in kwijt. Hij houd er van om hoeden te maken voor andere en probeert hier dan ook veel tijd in te besteden. Vandaar zijn bijnaam Mad Hatter, omdat hij 1. nog al gek kan zijn en dan gewoon niet weet wat hij moet doen. En 2. hij dus ervan houdt hoeden te maken.
    Hatta wil mensen te vriend houden, maar wanneer zijn vertrouwen is geschonden moet hij die persoon echt niet meer en spreekt niet meer met die persoon, laat staan dat hij naar diegene kijkt. Wanneer personen hun excuus aanbieden aan hem kan hij nogal kortaf reageren, maar als die persoon aanhoudt wil het nog wel gebeuren dat Hatta de oren van die persoon zijn/haar kop kan praten. Hij vergeeft het ze dan. En als er niet aangedrongen wordt met excuus maken, zal Hatta hier een paar dagen over nadenken en kijken hoe het verloopt.
    Uiterlijk :
    Hatta heeft donkere krullen en een paar mooie hazelnootbruine ogen. Erg lang is hij niet, hij heeft een lengte van rond de 177 cm lang. Hij heeft een slanke bouw en een wat langere stel benen in vergelijking met de rest van zijn lichaam. Hij draagt elke dag weer wat anders, en af en toe wil dit ook wel een paar keer per dag veranderen.
    Hatta denkt goed aan zijn uiterlijke verzorging en je zult hem er dan niet vaak onverzorgd bij zien lopen. Wanneer dit wel het geval is, dan zit hij gewoon even niet lekker in zijn vel en gaat hij het liefst ook niet naar buiten.
    Extra :
    Hatta weet nu nog niet precies wat hij wil. Of hij nou op de jongens of op de meisjes valt is voor hem een compleet raadsel Hij is hier eigenlijk ook niet zoveel mee bezig.
    Hatta heeft een huisdier namelijk een Belgische haas dit dier valt onder de konijnen. Het beestje heeft de naam Hare meegekregen van Hatta. Het konijn verblijft op de kamer van Hatta, het beestje mag overdag los rondlopen, maar 's nachts moet hij in zijn kooi.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 14:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Melomanie schreef:
    (...)

    Dankje. :] Als je wil kan ik wel een linkje aan e geven met hoe Elsa er inhet echt uit zou zien?


    Als dat geen moeite is graag.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Als dat geen moeite is graag.


    Even zoeken. Het is niet veel moeite hoor ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial