• Het zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik ben best trots op mijn profiel. Heb 'm heel lang hetzelfde gehad en heb vandaag toch besloten hem te verbouwen. Niet dat het nu een heel bijzonder profiel is ofzo, maar ik houd van compactheid dus ik heb alles bij elkaar gepropt. :'D Misschien dat ik er morgen nog even een Quote tussen prop van een film ofzo.
    Inclusief nieuwe gif erbij trouwens. Ik presenteer u;

    Nja, en ik ben er dus best wel trots op eigenlijk. ^^
    Om het topic verder nuttig te houden; wie heeft nog meer een profiel waar hij/zij trots op is?
    Oja, ik heb trouwens geen idee waar dit topic hoort.

    Awesome ;d.
    This al een tijdje terug dat ik de mijne veranderd heb, maar ik hou hem lekker nog heel lang zo.. Het was een pain in the ass om die teksten en plaatjes goed te krijgen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sunyata schreef:
    Ziet er vet uit!
    Ik heb ook pas mijn profiel wat aangepast en ben d'r ook wel trots op. (:

    Dankje!
    Ik vind je profiel ook echt mooi. Leuk gedaan met die icoontjes voor je links. ^^
    nerveus schreef:
    Ziet er goed uit :)

    Ik vind mijn profiel ook wel leuk, maar het is tijd voor wat verandering, alleen heb ik er steeds geen tijd voor of geen zin in, oeps!

    Dankje. ^^
    Haha ik ken het, ik ben vaak ook te lui voor dit soort dingen.
    Melomanie schreef:
    Me likes ^.^
    IK heb de mijne laatst ook veranderd en ben erg erg trots op. Vooral de quote op mijn profiel vind ik geweldig.

    Oh jouw profiel is zeker mooi. (:

    Square schreef:
    Inderdaad lekker compact. ^^

    Ik heb mijn profiel al heel lang op deze manier. Ik verander hem vast ooit wel eens als ik daar zin in heb, maar alles staat erop en op dit moment bevalt het me nog wel, dus laat ik het gewoon zo. (:

    Ah ja, als je er tevreden over bent is er inderdaad geen reden om 'm aan te passen. ^^

    Ivyrise schreef:
    Ik vind het mooi gedaan (:
    Ik gooi mijn profiel om de zoveel tijd helemaal om en werk het tussendoor een beetje bij. Ik ben er stiekem wel trots op, omdat het zo ontzettend persoonlijk is.

    Dankjewel. ^^
    Ik vind de jouwe ook heel mooi! Lekker duidelijk, daar houd ik wel van.
    Ronin schreef:
    Die gif is echt absolute perfectie!
    Ik heb de mijne ook pas aangepast en ik denk dat ik nu eindelijk tevreden. Ik hou van clean en simpel zonder teveel poespas en dat kun je wel terug zien op mijn profiel denk ik ^^

    Haha ik heb zoveel mogelijk awesome personages erin gepropt.
    Oh ik ben trouwens jaloers op één van jouw usernames. Merry! :9~
    Elrohir schreef:
    Omg, je hebt die van Sauron Annatar erbij staan :9~
    Ik vind het er vet uitzien ^^

    Jaa! Ik vond die gif zo mooi, en aangezien Sauron de reden is dat LotR toch eigenlijk wel "ontstaan" is... ben ik hem stiekem dankbaar. (cat) Ondanks de verwoesting, dood en verderf wat hij met zich mee heeft gebracht.

    Leuk!
    Ik heb de mijnes niet heel lang geleden veranderd, maar ik hou 'm graag klein met weinig dingen erin. De quote die ik er nu op heb staan, vind ik persoonlijk heel erg mooi.

    Ik dacht dat dit over een schoolprofiel veranderen ging, oeps. :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 11:00 ]

    Themyscira schreef:
    Awesome gif. :9~

    Thanks (:
    Muninn schreef:
    je profiel ziet er super uit!

    De mijne <3 helemaal weg van raven en gezien het verhaal achter mijn username helemaal passend. het is de eerste keer sinds mijn registratie dat ik hem had verbouwd!

    Dankje!
    Ik vind jouw profiel echt heel gaaf trouwens.
    Took schreef:
    Awesome. *O*

    Thanks! *O*
    Stapper schreef:
    Omg. Ik lief! <3
    En ik vind die Gif écht geweldig! <3 Ik wil er ook zo een!

    Ik heb mijn profiel pasgeleden ook aangepast.. Maar ik ben nooit tevreden over mijn creaties, zo ook niet over mijn profiel..

    Dankjeeee. ^^
    Ik vind je profiel anders wel heel leuk. Kort maar krachtig!
    Eyes schreef:
    Mooie gif! Heb mijn profiel laatst verbouwd maar ben er nog niet helemaal tevreden over.

    Danku. (:
    Misschien kan je bij jezelf een afbeelding plaatsen of zo? Of ook een gif. *O*

    Ziet er - zoals altijd - awesome uit!
    Meh, ik moet ook echt eens m'n profiel wat opsmukken, maar ik heb echt nooit geen idee wat ik erop moet zetten en doen, dus voorlopig blijft het gewoon zoals het is ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Combattant schreef:


    Deze gast zit toch ook in de gif?

    Haha nee? :'D
    De gif bestaat uit; Thranduil, Loki, Lestat, Sherlock, Crow, Kili, Legolas, Joker, Lestat, Sparrow, Snape.

    Bootin schreef:
    Hij is awesome :'3

    En ik ben niet zo erg trots op mijn profiel, maar pas hem wel één keer aan.. ooit.

    Dankje. ^^
    Haha ach, beter laat dan nooit. (;
    Shion schreef:
    Awesome ;d.
    This al een tijdje terug dat ik de mijne veranderd heb, maar ik hou hem lekker nog heel lang zo.. Het was een pain in the ass om die teksten en plaatjes goed te krijgen -.-

    Oh wauw, kan me voorstellen dat dat veel werk was ja. Ziet er goed uit!

    Hanaemi schreef:
    Leuk!
    Ik heb de mijnes niet heel lang geleden veranderd, maar ik hou 'm graag klein met weinig dingen erin. De quote die ik er nu op heb staan, vind ik persoonlijk heel erg mooi.

    Ik dacht dat dit over een schoolprofiel veranderen ging, oeps. :')

    Hahah nee, gaat gelukkig niet over school. :'D
    En nice! Ik vind het wel mooi als een profiel kort is gehouden. (:

    Valkyries schreef:
    Ziet er - zoals altijd - awesome uit!
    Meh, ik moet ook echt eens m'n profiel wat opsmukken, maar ik heb echt nooit geen idee wat ik erop moet zetten en doen, dus voorlopig blijft het gewoon zoals het is ^_^

    Aw dankje! ^^
    Haha ik herken het. Ik was ook heel erg aan het twijfelen wat ik ermee ging doen. En eigenlijk wil ik dan juist meerdere gifs of afbeeldingen erop zetten, maar dan wordt het bij mij weer zo druk.

    En nu heb ik op iedereen gereageerd omdat ik dat gisteren niet kon doen, pfew. ><

    Hmm ik verander eigenlijk heel vaak mijn profiel, vind het altijd een leuke bezigheid. Je hebt hem leuk aangepast trouwens c:

    Apricity schreef:
    Hmm ik verander eigenlijk heel vaak mijn profiel, vind het altijd een leuke bezigheid. Je hebt hem leuk aangepast trouwens c:

    Het is inderdaad wel leuk om te doen. Zeker als je blij kan zijn met het resultaat. ^^
    En dankje!

    Die gif is zo gaaf!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Geweldig profiel. :9~
    Ja, ik heb mijn profiel ook een tijdje geleden veranderd, maar ik vind dat er iets aan ontbreekt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Capricious schreef:
    Die gif is zo gaaf!

    Thanks. (: