• Het zal vast niet iedereens smaak zijn, maar ik ben best trots op mijn profiel. Heb 'm heel lang hetzelfde gehad en heb vandaag toch besloten hem te verbouwen. Niet dat het nu een heel bijzonder profiel is ofzo, maar ik houd van compactheid dus ik heb alles bij elkaar gepropt. :'D Misschien dat ik er morgen nog even een Quote tussen prop van een film ofzo.
    Inclusief nieuwe gif erbij trouwens. Ik presenteer u;

    Nja, en ik ben er dus best wel trots op eigenlijk. ^^
    Om het topic verder nuttig te houden; wie heeft nog meer een profiel waar hij/zij trots op is?
    Oja, ik heb trouwens geen idee waar dit topic hoort.

    Vuelie schreef:
    Geweldig profiel. :9~
    Ja, ik heb mijn profiel ook een tijdje geleden veranderd, maar ik vind dat er iets aan ontbreekt.

    Dankje! ^^
    Hm, ik zou niet weten wat er bij jou ontbreekt. Harry Potterrr alsfjksdf :9~

    Love it.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Love it.

    Thank you. ^^

    Oh wauw, je profiel is wel mooi :)

    Hmm, ik ben een beetje tevreden over mijn profiel.


    Eens in het jaar dan wis ik alles en dan zet ik er andere dingen op, en een paar standaard dingen blijven dan wel staan maar dan op een andere plek.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind mijn huidige profiel best leuk.


    -

    Ik ben best wel tevreden met hoe mijn profiel nu is. Ik houd er niet van als 'ie helemaal volgestouwd is met dingen. Lekker weinig en sober is mijn motto. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Zwaar gaaf profiel!

    Hoe krijg je trouwens die gif aan de linkerkant van je profiel? Ik probeer de twee gifs die ik op mijn profiel heb staan links van het grote plaatje te doen, maar het wil maar niet... :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Looks awesome! Ik ben trots op mijn profiel, het is simpel, duidelijk en er staat geen troep op.
    Ik ga binnenkort mijn naam veranderen dus dan mag ik alles opnieuw doen, which I like *O*

    EDIT: Vind het wel grappig dat iedereen nu dat links, rechts gedoe doet :'D Ik was een van de eerste die dat deed en ja, daar heb ik bewijs voor. Had het toen naar (volgens mij) Annick gestuurd en gevraagd aan haar om het niet door te vertellen. Die PB zou ik nog steeds moeten hebben, want ik verwijderd PB's amper tot niet. Ik ga binnenkort maar eens de drie tabellen versie ervan gebruiken ipv. de twee tabellen versie die iedereen nu gebruikt. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 15:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Looks awesome! Ik ben trots op mijn profiel, het is simpel, duidelijk en er staat geen troep op.
    Ik ga binnenkort mijn naam veranderen dus dan mag ik alles opnieuw doen, which I like *O*

    EDIT: Vind het wel grappig dat iedereen nu dat links, rechts gedoe doet :'D Ik was een van de eerste die dat deed en ja, daar heb ik bewijs voor. Had het toen naar (volgens mij) Annick gestuurd en gevraagd aan haar om het niet door te vertellen. Die PB zou ik nog steeds moeten hebben, want ik verwijderd PB's amper tot niet. Ik ga binnenkort maar eens de drie tabellen versie ervan gebruiken ipv. de twee tabellen versie die iedereen nu gebruikt. :Y)

    Geloof je me als ik zeg dat ik zelf geëxperimenteerd heb met deze shit? :'D
    Ik heb ook al vrij lang deze instelling (links-rechts).

    En ik ben nu wel benieuwd welke username jij gaat nemen. (cat)

    Draculea schreef:
    (...)
    Geloof je me als ik zeg dat ik zelf geëxperimenteerd heb met deze shit? :'D
    Ik heb ook al vrij lang deze instelling (links-rechts).

    En ik ben nu wel benieuwd welke username jij gaat nemen. (cat)
    Nee (cat)
    Ik zal eens kijken of ik de PB kan vinden, maar dat kan wel ff duren, omdat je niet kunt zoeken in een bericht zelf, alleen op titel of afzender. Mijn nieuwe username vertel ik lekker nog niet, anders wordt hij gejat :Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 16:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nee (cat)
    Ik zal eens kijken of ik de PB kan vinden, maar dat kan wel ff duren, omdat je niet kunt zoeken in een bericht zelf, alleen op titel of afzender. Mijn nieuwe username vertel ik lekker nog niet, anders wordt hij gejat :Y)

    Dat is wel een beetje jammer want ik weet heel zeker dat ik dit toch echt niet gekopieerd heb van iemand anders. :Y)
    En ik ken je probleem. Men vindt het eenmaal grappig om usernames te stelen. Triest.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat is wel een beetje jammer want ik weet heel zeker dat ik dit toch echt niet gekopieerd heb van iemand anders. :Y)
    En ik ken je probleem. Men vindt het eenmaal grappig om usernames te stelen. Triest.
    Haha okay. Ach, ik had toch al niet verwacht dat het lang geheim zou blijven, dus I don't really care. En ja, dat is inderdaad dieptriest. Ik heb het geluk dat mensen hetgene waar ik de naam vandaan heb niet echt kennen. Niet zoals ik tenminste.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mooi ! C:

    Leuke samenstelling van je profiel. Waar heb je die gif gemaakt? Echt awesome!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ziet er mooi! Mijn profielen zijn altijd falend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mitchell, je bent geen trendzetter. (puh)
    Ik gebruikt dat ook al ontzettend lang, want vroeger werd dat met die quotes altijd gedaan en na lang prutsen, heb ik zelf ontdekt hoe dat precies in elkaar zat. Heb dat zelf 2 jaar geleden bij mijn coverwedstrijd allemaal zelf uitgedokterd. (Al kan het natuurlijk zijn dat jij het al eerder deed). I won't give you credits for this (puh)
    Heb trouwens ook mijn profiel deze week nog eens aangepast, want ik vond hem nogal leeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?