• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Aaaaaaaah ik ben zooo blij en veel te hard aan het fangirlen. :9~:9~


    + I think I just died. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kom op. Kom nou s een keer bij elkaar en heb sex! Urgh.
    Er moet weer 's actie komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat het echt dat ik het ene moment zo vrolijk ben, en dan, bam, uit het niets voel ik me opeens kut. :[ Wat kunnen kleine dingen toch een grote invloed hebben op je humeur, vooral bij mij.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ugh...Ik heb echt het gevoel dat ik aan het sterven ben.
    Waarom kon ik niet voor enkele dagen per maand van geslacht veranderen?
    Dat zou minder erg zijn. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom controleer je me leven zo. Ik ken je niet eens.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Not everything I do, depends on you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent echt dom zeg. :'D


    Your make-up is terrible

    En toen klikte ik ergens op en was ineens mijn hele tumblr theme veranderd. Oeeeeeps.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    LMFAO. I dare you, I double dare you haha. Stom kind. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk sliep ik weer slecht vannacht. Dat wordt nog wat met mijn concentratie bij de toetsen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bah! Schoolweek is weer begonnen, wat betekend dat ik of helemaal geen tijd heb om te schrijven of savonds (maar vanavond komt revolution) stomme school!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    YUSH. Fenna kan schilderen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Please stay, for this fear it will not die.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Veolia... waarom maken jullie er altijd zo'n bende van? Nu moet IK me gaan verantwoorden omdat jullie treinen niet op.tijd laten rijden of zelfs überhaupt niet laten rijden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 9:11 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm, voel me op het moment een beetje als een kind wat zijn gevoelens niet onder woorden kan brengen en daarom willekeurige woorden gebruikt maar met veel gevoel. Of-zoiets. Ik kan het moeilijk onder woorden brengen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'