• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil eigenlijk aan mijn verhaal schrijven zodat ik wat hoofdstukken kan gaan uploaden, maar ik moet nog deze hele week diehard leren voor dat mondeling ): Muuh ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben verlieffffffffffd. En ik pas zóveel beter bij hem dan bij mijn ex, zo jammer dat ik hem nu pas heb ontmoet. Maar gelukkig heb ik hem iig wel ontmoet <3


    -

    Ik ben hier sinds twee jaar weer, en ik vraag me af wat er in die tussentijd allemaal gebeurd is hier..


    your eyes are like stars in the night.

    Alleen rijden is heerlijk, dan heb ik alleen mijn leven in m'n handen.


    You are beautiful, you are love.

    Zo een erge buikpijn :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok Syll.. Eerst Kido afmaken dan mag je anime kijken...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    H00K schreef:
    Zo een erge buikpijn :s


    26 - 02 - '16

    Oh, fijn, wordt er ook nog even misselijk van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    Oh, fijn, wordt er ook nog even misselijk van.


    Beterschap


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Beterschap

    Ach, is maar het maandelijkste routine. Hoop ik :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, heb het toch tegen elkaar en niet via een hele omweg. Heb de ballen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, want mensen pesten is echt supercool.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben mezelf zo aan het kwellen nu! Hoe heb ik mezelf zover gekregen om mijn nieuwe story pas bij 20 delen te activeren!
    Mhe... mijn enige argument was dat ik niet op gejaagd wil worden met de snel verder! Zin zodat ik kan schrijven wanneer ik wil D:

    Mmm in korte naar 10 delen?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    BACK OFF.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aaaaaaaah ik ben zooo blij en veel te hard aan het fangirlen. :9~:9~