• Okay, so, this is the point.

    Over twee weken ga ik gezellig een week logeren bij mijn vriend die op kamers in Groningen zit. Ik heb er ongelooflijk veel zin in, en we zijn van plan om heel cheesy van allerlei toeristische dingen te gaan doen, maar eigenlijk komen we geen van beiden verder dan het bekijken en beklimmen van de Martinitoren en eventueel het bezoeken van het Groninger museum...

    Heeft iemand van jullie misschien nog tips om te doen? Het maakt niet uit wat, maar gewoon lekker de hele dag in bed liggen en films kijken en knuffelen word na een dag ook wel saai (;


    If you had the chance to change your faite, would you?

    Nou ja......winkelen natuurlijk!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hier staat een top 10 van bezienswaardigheden in Groningen c:

    Misschien -als het mooi weer is, natuurlijk- kunnen jullie gaan picknicken?


    Tijd voor koffie.

    Stripmuseum bezoeken :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uitgaan? En dan lekker lang uitslapen, is er zo ook weer een dag voorbij. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    STRIPMUSEUM :Y)

    Toen ik 2 jaar geleden 12 werd, ben ik een dagje naar Groningen geweest, speciaal voor het stripmuseum :) Dat is groooooooooot


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nee, er is geen flikker te doen hier.
    Nah, just kidding. :Y) Gewoon winkelen in de stad, of naar het stripmuseum?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Laat je door mij rondleiden door de universiteitsbibliotheek. :Y)
    Misschien een leuke koffiezaak proberen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Starbucks, boswandelingen, cute restaurants, bios, feestwinkel en daar gek verkleden, en alles waar groningen bekend om staat (: -maar dat weet ik niet-


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ik woon heel dicht bij Groningen, maar het enige wat ik verder nog zou kunnen verzinnen is het Stripmuseum, en dat is al genoemd. (:
    ... Je zou bij mijn opa op bezoek kunnen gaan. Er is een park bij hem in de buurt waar van die tegels liggen die geluid maken als je erop stapt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Burglar schreef:
    Hier staat een top 10 van bezienswaardigheden in Groningen c:

    Misschien -als het mooi weer is, natuurlijk- kunnen jullie gaan picknicken?


    Oeh, de zeehondencrèche. (bloos) Dat is alleen wel een half uur of zo buiten de stad, dus dan heb je een auto nodig of moet je hopen dat er een bus rijdt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan je een rondleiding geven door de faculteit van de 'social sciences' :P.
    Maar verder: het Noorderplantsoen, Stadspark, Broerstraat (daar staat het hoofdgebouw van de universiteit), Prinsentuin, Martinikerkhof, St. Jozeskathedraal.


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    Ik woon heel dicht bij Groningen, maar het enige wat ik verder nog zou kunnen verzinnen is het Stripmuseum, en dat is al genoemd. (:
    ... Je zou bij mijn opa op bezoek kunnen gaan. Er is een park bij hem in de buurt waar van die tegels liggen die geluid maken als je erop stapt. (krul)


    Hahahaha meest noemenswaardige attractie in Groningen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Square schreef:
    Ik woon heel dicht bij Groningen, maar het enige wat ik verder nog zou kunnen verzinnen is het Stripmuseum, en dat is al genoemd. (:
    ... Je zou bij mijn opa op bezoek kunnen gaan. Er is een park bij hem in de buurt waar van die tegels liggen die geluid maken als je erop stapt. (krul)


    Het Noorderplantsoen? Ik laat me ook telkens weer verleiden door die tegels. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Nee, er is geen flikker te doen hier.
    Nah, just kidding. :Y) Gewoon winkelen in de stad, of naar het stripmuseum?


    Hahaha.
    Hangt er ook vanaf hoeveel je wilt besteden natuurlijk.
    Een high tea bij het feithuis is bijvoorbeeld super chill, ze hebben een mooi terras, maar dat kost je dan ook wat.
    Doppio -> lekkere koffie drinken
    Stripmuseum (ik vind het zelf niet super bijzonder maarja), jammer genoeg is het geen zomer anders kun je waterfietsen huren en roeibootjes kano's geloof ik ook) en door de grachten gaan.

    Hé , die tegels heb ik nog niet gezien!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.