• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02 II 03
    Speeltopics: o1


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    02: Chronos Farrell Nolan Johnston - Lucht - Goldenwing II 2,8
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Bagginss II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Lolicia II 2,3
    09: Daniella Jonathan - Aarde - BastiIIe II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Morticia II 2,7
    13: Laron Caldre Barrineau - Ijs - Yoda II 2,2
    22: Lenore Elín Sappheire Callas - Vuur - Bash II 1,1
    24: Mortefiscera Emeliana Santeria - Wilscontrole - Walt II 2,3

    Bewakers:
    Het hoofd: Nikola Gallagher - 38 - Assassin II 1,9
    Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    Bryan Heath Ashkov - 24 - NCIS II 2,4
    Amora Delgado - 20 - Bagginss II 1,7
    Alicia McBreth - 25 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Sakura 'Kaida' Miyamoto - 29 - DarkAng3l II 2,8
    Assistent: Maeve Wallis - 23 - Lucrezia II 1,13
    Todrick Ashling - 30 - VitaIncoluma II 1,8
    Vrij!

    Man: 08 / Vrouw: 08

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 19:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, nou daar is hij dan. :3 Ik ben eindelijk klaar! Wanneer denk je dat we gaan beginnen, Simone? :'3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Oké, nou daar is hij dan. :3 Ik ben eindelijk klaar! Wanneer denk je dat we gaan beginnen, Simone? :'3.


    Haha, ik zie net dat hij en Laron dezelfde 'geboorte'dag hebben! Beiden 5 mei, met een jaartje ertussen, natuurlijk. Dat had ik eerder niet eens opgemerkt ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Haha, ik zie net dat hij en Laron dezelfde 'geboorte'dag hebben! Beiden 5 mei, met een jaartje ertussen, natuurlijk. Dat had ik eerder niet eens opgemerkt ='D

    Oh, serieus? ._. Nu je dit zegt.. valt het me nu ook pas op! Haha :p Grappig. Die van mij moet natuurlijk ouder zijn xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oh, serieus? ._. Nu je dit zegt.. valt het me nu ook pas op! Haha :p Grappig. Die van mij moet natuurlijk ouder zijn xd.


    Ik vond het wel toevallig x'D Ik had er bij jou niet naar gekeken en gewoon willekeurig gekozen. Misschien vonden de wetenschappers het nodig die van mei op dezelfde dag te maken? (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als een beauty een tekenblok en een potlood als bezit zou hebben, telt dat dan als twee aparte dingen of als één ding?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Als een beauty een tekenblok en een potlood als bezit zou hebben, telt dat dan als twee aparte dingen of als één ding?

    Lijkt mij als één ding, want zonder één van de twee kan je nog niets lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik vond het wel toevallig x'D Ik had er bij jou niet naar gekeken en gewoon willekeurig gekozen. Misschien vonden de wetenschappers het nodig die van mei op dezelfde dag te maken? (cat)

    Haha inderdaad. Geen idee wat ze toen dachten, lol xd. Misschien vonden ze dat gewoon een awesome maand :p.
    Ik ga lachen als die voorspelling van mijn personage over die van jou gaat xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Morticia]
    Gisteren wilde ik mijn personage verder beschrijven, maar dat oude ding liep telkens vast, dus ik gaf er de brui aan.
    Today, I will write!


    Oh shit. Ik ben nog vergeten iets toe te voegen aan het uiterlijk. Nou dan doe ik dat maar vanavond op mn laptop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Lijkt mij als één ding, want zonder één van de twee kan je nog niets lol.


    Ze kan nog altijd de muren van haar kamer of de eettafels er onder kliederen als ze enkel een potlood heeft :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Ze kan nog altijd de muren van haar kamer of de eettafels er onder kliederen als ze enkel een potlood heeft :')


    Dan besluiten ze uit eigen belang dat er handiger is haar ook een tekenblok te geven. :')



    Haha, dat hebben we mooi geflikt, 3 reacties op een rij op dezelfde minuut alleen dan steeds met een uur er tussen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 13:51 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Hahahaha, ze kan ook op haar armen, benen en buik gaan tekenen als ze geen tekenblok heeft.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    @Bastille, je hebt bij Amora haar leeftijd nog niet verandert (:
    Die had ik hoger gemaakt zodat ze arts kon zijn ehh


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rol: Bewaker.
    Naam: Bryan Heath Ashkov
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Bryan heeft donkerbruine haren die tot zijn schouders raken en zijn ogen hebben een wat donkerdere bruine kleur. Met zijn 1.92 reikt hij boven veel mensen uit. Hij is redelijk gespierd doordat hij jaren op een vechtsport heeft gezeten, dat is wel een lange tijd geleden maar hij is nooit opgehouden met oefenen. Je kunt hem ook niet zo snel fysiek pijn doen.
    Bryan heeft een wat donkerdere huidskleur dan een normaal mens, doordat hij veel tijd buiten heeft doorgebracht. Hij is nu dan ook liever buiten dan binnen.
    Hij heeft een redelijke lange litteken op zijn zij zitten. Dat heeft hij opgelopen toen hij nog bij zijn ouders woonde, door zijn vader. Voor de rest heeft hij nog wat kleinere littekens, maar dat zijn er gelukkig niet veel. Onder zijn pols heeft hij een tatoeage, er staat Angela. Zodat voor zijn gevoel toch een stukje van haar bij hem is.
    Als Bryan glimlacht zie je meestal pretlichtjes in zijn ogen. De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur, of zijn wit. Meestal pakt hij maar wat uit de kast.


    Innerlijk: Bryan is een man van weinig woorden. Als hij iets wilt doen, doet hij het en kan bijna niets hem tegen houden. Sarcastische woorden komen dan ook vaak zijn mond uit. Je moet niet met hem spotten, want dan heb je een probleem. Heel snel zal hij zijn ongelijk niet toegeven. In de ochtend is hij meestal slecht gehumeurd. Het zijn zeldzame dagen waarop hij in de ochtend niet chagrijnig is. Toch houdt hij ook wel van een grapje en kan wel vrolijk lachen. Soms is hij wat stil en sluit hij zich van de anderen af. Bryan kan zijn emoties goed verbergen.
    Als hij iemand niet mag laat hij het niet zo snel merken, of wel. Het ligt aan de situatie. Toch zal hij niet tegen diegene gaan doen alsof ze de beste vrienden zijn. Bryan kan mensen die zich heel erg aanstellen niet uitstaan, of meiden die bang zijn om vies te worden en de hele tijd klagen en zeuren. Toch kan Bryan ook heel lief zijn en is hij heel beschermend tegenover zijn zusje van wie hij heel veel houdt. Voor zijn zusje zou hij door het vuur gaan als het moest. Als iemand iets met haar uithaalt heb je een probleem. Bryan kan er niet tegen als mensen tegen hem liegen of hem bedriegen, en daarom is zijn vertrouwen ook snel geschaad. Hij zal je dan niet zo snel meer vertrouwen. Hij liegt zelf wel eens, maar dat is niet heel vaak omdat hij meestal wel zegt wat hij denkt. Bryan zal het misschien niet laten merken, maar hij houdt heel erg van iemand te knuffelen omdat hem dat een veilig en warm gevoel geeft. Maar dit zal hij zelf nooit toegeven.
    Hij kan ook zijn woedeaanvallen hebben en dan kun je beter bij hem uit de buurt blijven. Bryan houdt er niet van als mensen hem bevelen of dingen verbieden. Maar voor zijn werk neemt hij dat voor lief. Hij is ook erg koppig en zal niet zo snel opgeven.
    Verleden: Oorspronkelijk komt Bryan uit Rusland. Zijn naam toen was Dimitri Ashkov. Hij had hier een hekel aan, net zoals aan zijn ouders en familie. Na zijn geboorte hebben ze jaren gedaan alsof hij niet bestond, omdat hij een jongen was. Zijn ouders hadden voor hem en na hem namelijk alleen maar meisjes gehad. Iets waarop ze gehoopt hadden, dat ze hem kregen was een teleurstelling voor hun. Bryan kon met zijn zussen helemaal niet opschieten, ze behandelde hem als vuil. Op een zus na. Hij had wel een goede band me haar. Ze begreep hoe hij zich voelde, zijzelf had maar een oog waardoor veel mensen haar
    verafschuwden. Al helemaal hun ouders. Op een dag kon hij zijn zussen en ouders niet meer verdragen en kreeg een woedeaanval waarbij hij zijn vader zo hard sloeg dat zijn vader met zijn hoofd op de tafel klapte. Dat was toen hij 17 jaar was. Samen met zijn zusje is hij toen uit huis gegaan. Jarenlang reisde ze samen van de ene plek naar de anderen. Tot ze hier kwamen, ze hadden gelijk hun namen verandert en Dimitri heet nu Bryan Heath Ashkov en zijn zusje Angela. Toen hij van dit werk hoorde heeft hij zijn zusje met pijn in zijn hart achtergelaten en elke keer stuurt hij haar nog veel geld zodat ze het huis kan betalen waar ze nu woont en kan eten. Nu heeft hij haar al een lange tijd niet meer gesproken behalve over papier.
    Keuze voor dit beroep: Bryan heeft altijd eigenlijk gehad dat hij wist dat hij bewaker wou worden. Door zijn ouders en zusje wist hij dat. Hij heeft er ook grotendeels voor gekozen omdat zijn zusje dan onderdak en eten had. Daarom heeft hij hiervoor gekozen.


    Done.:Y) Alleen het uiterlijk beschrijving is een beetje crappy...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 14:29 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Eh, lieve schat, je foto doet 't niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.