• Genre: Sci-fi, Slic of Life
    Woorden per post: Minimaal 300
    Tempo: Langzaam
    Taal: ABN
    Leeftijd: 16+ toegestaan
    Inspringen: Dit kan altijd, PB me dan even (:
    Regels:
    • Huisregels
    • De 'RPG-regels'
    Seeking their Souls
    In het jaar 2147 ontdekte een groep wetenschappers in Londen een nieuwe manier om leven te creëren. Door het manipuleren van het DNA van een foetus en deze buiten de baarmoeder te laten groeien konden ze een 'perfect' mens schapen. Deze mensen zouden geen imperfecties hebben en alleen hun oogkleur kon al elk mogelijke kleur hebben, aangepast op wat de 'ouders' wilden. Rijke ouders van over de hele wereld bestelden één van deze 'Beauties', zoals zij werden genoemd, en uiteindelijk werden er 32 gemaakt. Een jaar later werden de eerste zes Beauties geboren, één op elke 13e van de maand. In het begin leek alles perfect, maar dit duurde niet lang...

    In 2155 ontwikkelde een Beauty een 'gift'. De jongen was een prototype geweest en stond bekend onder de naam Zero. Hij was opgegroeid in Engeland en op zijn zesde verjaardag raakte hij buiten bewustzijn, toen hij daarna wakker werd had hij een stem die niet eigen was en sprak hij de volgende woorden:


    "Door een man zonder hart geschapen
    Deze wezens oh zo fragiel
    Moeten opnieuw worden verbonden
    Met hun lang verloren ziel"

    Elke keer dat hij hierna oogcontact maakte met een Beauty deed hij een voorspelling. Toentertijd begreep niemand zijn woorden, maar zodra de Beauties één voor één zes jaar werden, drong de betekenis van de woorden tot iedereem door. Elke Beauty ontwikkelde een gift, sommigen konden een element besturen en anderen konden wonden doen verdwijnen of mensen hun eigen wil opleggen. Men raakte in paniek door deze rare ontwikkeling en al gauw begonnen mensen de dood van de kinderen op te eisen, want het was duidelijk dat deze kinderen té sterk werden. Naast hun gift waren ze ook sterker en sneller dan normale mensen, maar dit alles had ook een keerzijde. De kinderen verloren hun reukvermogen en mogelijkheid tot het proeven van dingen, ook werden zij kleurenblind. Ze waren een deel van zich verloren, hun ziel en zij zouden deze terug moeten vinden zoals Zero hun had verteld. Dit zou enkel lukken als zij de juiste persoon zouden vinden en deze zouden kussen.
    Niet lang nadat de jongste Beauty zes jaar werd greep de overheid in. In de nacht van 3 mei werden overal ter wereld de Beauties bruut opgeschrikt en meegenomen naar een gevangenis in de Indische Oceaan, een gevangenis speciaal voor hen ontwikkelt. Er waren vier gevangenissen en ieder hield zes Beauties. De kinderen kregen handschoenen om van een speciaal materiaal die voorkwam dat de kinderen hun gift konden gebruiken.

    Het is nu 2167 en de meeste oudste Beauties bereiken binnenkort hun leeftijd van 20 jaar. Zij zijn dan bijna officieel volwassen volgens de wet, maar hun toekomst ziet er somber uit. In deze RPG volgen we de Beauties en hun problemen met o.a. hun gift, het vinden van de persoon die hun zou helpen bij het terugvinden van hun ziel en met hunzelf.


    Story: Seeking their Souls
    Rollen- aka kletstopics: 01 II 02 II 03
    Speeltopics: o1


    Lijst om mee te doen:
    De lijst die je moet invullen voor je rol vind je hier.
    Voel je vrij dingen toe te voegen als je dit wilt.

    Rollen:
    Voor meer informatie, zie de story.
    Beauties: Op volgorde van oud > jong
    02: Chronos Farrell Nolan Johnston - Lucht - Goldenwing II 2,8
    03: Borya Ivanov - Elektriciteit - Bagginss II 1,7
    05: Rourke Ryan Reid - Aarde - Lolicia II 2,3
    09: Daniella Jonathan - Aarde - BastiIIe II 1,1
    11: Guinevere Kala Irving - Ijs - Morticia II 2,7
    13: Laron Caldre Barrineau - Ijs - Yoda II 2,2
    22: Lenore Elín Sappheire Callas - Vuur - Bash II 1,1
    24: Mortefiscera Emeliana Santeria - Wilscontrole - Walt II 2,3

    Bewakers:
    Het hoofd: Nikola Gallagher - 38 - Assassin II 1,9
    • Eduard Novak - 37 - Cashby II 1,8
    • Bryan Heath Ashkov - 24 - NCIS II 2,4
    • Amora Delgado - 20 - Bagginss II 1,7
    • Alicia McBreth - 25 - VitaIncoluma II 1,8
    • Vrij!

    Wetenschappers:
    Het hoofd: Sakura 'Kaida' Miyamoto - 29 - DarkAng3l II 2,8
    Assistent: Maeve Wallis - 23 - Lucrezia II 1,13
    • Todrick Ashling - 30 - VitaIncoluma II 1,8
    • Vrij!

    Man: 08 / Vrouw: 08

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 19:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie is die ander user dan D: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Wie is die ander user dan D: ?

    Dat wil ik ook weten... Als ik het ben; ik ben bijna klaar, maar enkel die verdomde geschiedenis nog.
    Ik wil ook die no-chears emoticon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat wil ik ook weten... Als ik het ben; ik ben bijna klaar, maar enkel die verdomde geschiedenis nog.
    Ik wil ook die no-chears emoticon.
    (no_chears)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Misschien op DarkAng3l? Die zou de rol van hoofd wetenschapper invullen.


    Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    (...)(no_chears)

    Haha, dank je, dat is aardig van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha jongens zo precies neem ik het niet. Sommige rollen zijn nog niet volledig af en de voorspellingen zijn een pain in the ass. Het is dankzij lucrezia dat we al een aantal goede hebben, maar nu wil ik de rest zelf proberen (: maar morgen heb ik hele dag selectiedag en dan begint mijn toetsweek and well. Ik ga ergens een gaatje proberen te vinden, maar durf niks te beloven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Haha jongens zo precies neem ik het niet. Sommige rollen zijn nog niet volledig af en de voorspellingen zijn een pain in the ass. Het is dankzij lucrezia dat we al een aantal goede hebben, maar nu wil ik de rest zelf proberen (: maar morgen heb ik hele dag selectiedag en dan begint mijn toetsweek and well. Ik ga ergens een gaatje proberen te vinden, maar durf niks te beloven.

    *_*
    You seriously leave me in the dark, waiting for those darn predictions. I'm too curious, can't help it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BastiIIe schreef:
    Haha jongens zo precies neem ik het niet. Sommige rollen zijn nog niet volledig af en de voorspellingen zijn een pain in the ass. Het is dankzij lucrezia dat we al een aantal goede hebben, maar nu wil ik de rest zelf proberen (: maar morgen heb ik hele dag selectiedag en dan begint mijn toetsweek and well. Ik ga ergens een gaatje proberen te vinden, maar durf niks te beloven.

    Als het je echt niet gaat lukken wil ik nog wel wat proberen hoor.
    Alleen gaat het morgen niet aangezien ik mijn vroeg verjaardagsfeestje ga vieren met de familie. :3
    Dat is het nadeel van in de week te verjaren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    FINALLY DONE.
    Eerst even piesen voor ik haar ga posten, want ik moet nu al de hele tijd...

    En ik wacht wel simpelweg op die voorspellingen, ik zie het wel. Alleen wellicht moet er wel een GB naar die user gestuurd worden, want ze heeft nog niet eens in dit topic gepost. Ten minste, voor zover ik weet niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    *_*
    You seriously leave me in the dark, waiting for those darn predictions. I'm too curious, can't help it.


    ''Imagination is more important than knowledge''

    So untill that very moment, imagine what it will be like

    or..

    Wel..

    Die


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.


    Rol: Vrouwelijke Beauty.
    Naam: Guinevere Kala Irving.
    Guinevere betekent “White Phantom”, en Kala “Black”, wat een charmante betekenis is aangezien haar haren zwart / wit zijn. Ze wordt eerder aangesproken bij haar tweede naam, het is volgens haar meer pakkend. Haar bijnaam kan echter eerder 'Cruella de Vil' zijn, aangezien ze de meesten daaraan doet denken met het zwart / witte haar. Not that she is bothered by it.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 21, geboren op 11 Maart, 2176.
    Sexuality: Zo hetero als een persoon kan zijn.
    Height: 5’3 ft – 1,60M.
    Weight: 50 KG.
    Gift: Ice, Ice, baby!

    Uiterlijk •
    Kala zou zichzelf nu niet één van de kleinste noemen met haar 1,60M, er zijn immers nog altijd mensen die kleiner zijn dan zijzelf. Ze heeft een lelieblank huidje, wat eerder richting het sneeuwwitte van haar haren gaat – het rechterdeel, in elk geval. De linkerkant van haar haren zijn zwart, zo zwart als houtskool. Hierdoor heeft ze een nogal 'Cruella de Vil' uiterlijk gekregen, iets wat zij alles behalve erg vindt, dit had ze namelijk opzettelijk gedaan. Behalve haar aparte kledingstijl, wat ongelofelijk vaak met zwart / wit te maken heeft, kan je haar eveneens herkennen aan de vele piercings die zij bezit. Zo heeft ze twee neuspiercings en nog een koebel, hoe ze dat zelf noemt, al houdt ze die laatste steeds vaker eruit.
          De kleur van haar kijkers zijn ijsblauw of kunnen soms wel een waterige gloed hebben, niet omdat ze gehuild zou hebben, maar vanwege het feit dat het op de gloed van een duistere zee lijkt. Wanneer alles te druk in haar hoofd raakt, kunnen haar ogen veranderen naar elk een andere kleur; de linker zal amberkleurig worden en de rechter lichtgrijs. Dit kan komen door meerdere redenen: De drukte wordt haar teveel door de mensen om haar heen die haar lijken te verstikken of haar emoties kunnen een rol hierbij spelen. Ze denkt aan het verleden of wat haar bezig houdt. Haar binnenste raakt dan, bij gebrek aan betere woorden, oververhit. Dan heeft ze weer meditatie nodig en dit kan zeker uren duren.
          Haar wimpers zijn vol, waar ze eigenlijk niet iets aan hoeft te doen. De kleur van haar lippen stift ze regelmatig als de kleur van een dieprode roos, en anders helemaal niet. Ondanks dat ze klein en best tenger is, kan je wel duidelijk vrouwelijke vormen aan haar merken, iets wat zij redelijk vaak bedekt.

    Innerlijk •
          Guinevere is een onafhankelijke jongedame, en daarbij erg betrouwbaar. Ze is zelfverzekerd over zichzelf, maar niet op een bepaalde manier dat het ergerlijk wordt. Hoewel ze zo haar momenten heeft, is ze over het algemeen redelijk kalm. Deze volhardende persoon kan net zo lang blijven volhouden tot ze haar zelfgestelde doel heeft bereikt. Welk doel het ook is, ze maakt het altijd af, want wanneer ze ergens middenin zal stoppen, zal dit aan haar gaan vreten. Verder denkt ze eerst diep en grondig na voor ze überhaupt een besluit neemt. Ze heeft een goed geheugen en een verlangen naar meer kennis. Daarbij heeft ze een goed concentratievermogen, vindt ze het aangenaam om te discussiëren en andere mensen te bestuderen.
    Ze probeert altijd eerlijk en kritisch naar zichzelf te kijken, hoe lastig dat ook voor haar kan zijn, want bepaalde dingen liggen nog gevoelig bij haar. Zowel voor zichzelf als anderen heeft ze hoge standaarden, daarom verwacht ze immers eveneens dat ze eerlijk tegen haar zullen zijn. Het is niet dat Guinevere naïef is, want ze weet wel dat er mensen zijn die liegen, alleen eist ze ongeveer de waarheid. Op haar eigen typische rationele, geharde en koppige manier slaat ze zich door persoonlijke tegenslagen heen.
          Ondanks dat ze respect heeft voor autoriteit, zal ze niet snel naar de mening van een ander luisteren als ze boven hen staat. Echter, hoewel ze zo veeleisend kan zijn en hierdoor sommigen af kan schrikken, kan de dame wel heel redelijk overkomen. Het is niet altijd een prettig iemand om bij in de buurt te zijn, aangezien ze vaak gereserveerd en onbuigzaam kan optreden. Ze houdt niet veel van veranderingen en wilt het liever bij het oude laten dan daadwerkelijk erin mee te gaan, maar wanneer het eenmaal moet, zal ze het wel direct zo goed mogelijk doen. Deze jonge vrouw heeft eveneens nogal de neiging erg pessimistisch en melancholiek te zijn. Dit kan soms opeens gebeuren, waardoor ze in een waan van droefheid leeft voor een tijd. Om dit – proberen tot – te voorkomen, zet Kala zichzelf aan tot meditatie, om zo de kracht te vinden om dergelijke chaotische innerlijke emoties onder controle te houden.
          Hoezeer ook dat ze regelmatig stil en gereserveerd lijkt, kan ze verrassend genoeg geestig en subtiel uit de hoek komen. Al kan ze alsnog de neiging hebben om dingen te verpesten met haar onverwacht- en onverantwoordelijke cynische opmerkingen. Ze kan zich dan wel proberen in te houden, maar daar doet ze niet echt aan en de helft van de tijd "floept" het er dan ook simpelweg uit. Wat anders onverwacht van haar kan zijn dat ze interesse heeft in het occulte, omreden dat ze van nature al een erg sceptische geest heeft.
    Als we het over liefde hebben, weet ze niet precies wat ze van het andere geslacht moet vinden. Wel weet ze zeker dat ze enkel op mannen valt, vrouwen spreken haar absoluut niet aan. Echter zal ze niet snel iemand interessant vinden, tenzij degene iets voor haar heeft gedaan wat veel voor haar betekent of emotionele waarde heeft. Wanneer deze man dan iemand anders vindt of hij veel aandacht zal krijgen, kan ze wel jaloers raken, al probeert ze dat zoveel mogelijk weg te drukken. Maar aangezien ze haar emotie onder de vlakte probeert te houden, ziet vrijwel niemand deze en staat ze eveneens niet bekend als een "romantisch" persoon.

    Verleden •
    Kala heeft twee gezinnen gehad, de eerste waren liefdevolle mensen die voor haar zorgden, maar op een gegeven moment in een auto ongeluk verongelukten. Het tweede gezin was lief, maar streng en hoewel ze wel zou krijgen wat ze wilde, hoefde het kleine meisje echter niets. Ze vroeg maar om één ding, en dat was een piano - Kala hield van het geluid dat het voortbracht. Hierom zat ze zowat dag en nacht bij de piano, het enige waar ze werkelijk bij opleefde.
          Volgens haar ouders was Kala een lief, maar erg koppig en zelfstandig kind. In elk geval deed zij aardig naar hen toe, aangezien ze naar vreemdelingen niet veel moest. Lieflijk, maar zwijgzaam. Dat ze dat nu vandaag de dag nog steeds is, maar enkel nog een tikkeltje erger, komt omdat ze de dingen in zichzelf opkropt. De meerdere teleurstellende gebeurtenissen in haar leven maakt ze tot een persoon dat over het algemeen wel sterk in haar schoenen staat, alleen dat neemt z'n tol, aangezien ze nogal emotieloos in de liefde kan zijn. Zowel als in een relatie als in contact met anderen. Ze gelooft niet in andere personen, daar is ze vrij sceptisch over. Haar zus 'Kaley' was haar voorbeeld, dat veranderde echter drastisch toen ze niet bleek te zijn wie ze was. Toen de mensen haar mee namen, stond ze versteld dat niemand wat ertegen deed. Tot de dag op vandaag toe mist ze de personen bij wie ze eerst had gewoond.
          Op een dag waren ze richting het strand gegaan, en hoewel de kleine Kala er in eerste instantie ongelofelijk tegen opkeek, ging ze alsnog mee. Ze waardeerde het dat haar ouders wat met haar samen wilde doen, wat al in dank resulteerde. Eenmaal daar aangekomen, was het rustig - sereen, en de zachte muziek van het water trok haar aan. Dichtbij het water luisterde ze naar het komen en gaan van de golven, die de onderdrukkende emoties tot kalmte wisten te wanen. Wanneer ze mediteert, denkt ze dan eveneens in dat ze bij deze bewuste dag is terug gekeerd. Met respect naar haar ouders toe vond ze een bijzonder gekleurde schelp die ze aan haar moeder gaf. Toen ze overleden, had ze dit als enige mee genomen uit het huis, zodat ze toch een aandenken had.

    Houdt van: Betrouwbaarheid, discussies, katten, rockmuziek, spinnen (vooral de Zwarte Weduwe), dode bloemen, aardbeien (taart), regen.
    Heeft een hekel aan: Bespot worden, lafheid, roken en drugs, honden, leugenaars, mensen die constant hun neus ophalen / keel schrapen, mensen die labels op anderen plakken.
    Persoonlijke bezittingen: Sowieso make-up, zonder een beetje eye-liner zal ze maar op één plek blijven zitten. Het andere is een zwart touwtje met een prachtig gekleurde schelp eraan als ketting, dit had ze gevonden op het strand toen ze met haar ouders was. Die dag zal ze niet vergeten, omreden dat het in haar geheugen gegrift staat.
    Voorspelling: Kala herinnert zich elk woord van de voorspelling, aangezien ze al op vroege leeftijd een ongelofelijk goed geheugen had. Doordat ze nogal sceptisch is met het delen van haar geheimen en/of emoties, heeft zij eveneens niet deze voorspelling aan iemand verteld. Dat vond ze trouwens ook niet bepaald nodig; het gaat zichzelf enkel aan, want wat moet iemand anders met deze woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bagginss schreef:
    (...)

    ''Imagination is more important than knowledge''
    So untill that very moment, imagine what it will be like
    or..
    Wel..
    Die

    Don't go all Einstein on me, hehe. I know It's more important, but this curiosity.. I can't tame it. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Lolicia, ik zie echt al helemaal voor me hoe Rourke in een echt meisje meisje is veranderd maar dan praat met een zware stem, haha. x)


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    @ Lolicia, ik zie echt al helemaal voor me hoe Rourke in een echt meisje meisje is veranderd maar dan praat met een zware stem, haha. x)

    Haha, I lol'd at that too toen ik erover nadacht wat hij dan wel of juist niet kon xd. Anders vond ik 'm nogal 'onrealistisch' om het zo maar te zeggen xd.
    Ik vind het trouwens echt grappig dat jij er wat over zegt en de eerste/enigste bent die het gezien heeft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, I lol'd at that too toen ik erover nadacht wat hij dan wel of juist niet kon xd. Anders vond ik 'm nogal 'onrealistisch' om het zo maar te zeggen xd.
    Ik vind het trouwens echt grappig dat jij er wat over zegt en de eerste/enigste bent die het gezien heeft.


    Dat klinkt op zich wel logisch, maar dit gaat volgens mij echt hilarisch worden. Lijkt me sowieso al grappig, zit je het ene moment met een jongen te praten, kijk je even de andere kant uit zit er op eens een meisje naast je. x')
    Haha, hoezo is het grappig dat ik er wat over zeg? Stiekem hield ik jouw character sheet al eventjes in de gaten aangezien ik wilde weten wat hij kon, nieuwsgierigheid. ^^


    Stand up when it's all crashing down.