• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mijn ouders verschrikkelijk mis, en dat doet zoveel pijn.


    If you can dream it, you can achieve it.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik veel makkelijker te breken ben dan het lijkt en ik soms huilend op mijn kamer zit door iets waar ik die dag nog om "gelachen" heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat als ik alleen ben, ik niet zo druk ben, niet zo hard praat, en me veel liever op de achtergrond houd. Als je me echt zou kennen, zou ik mezelf bij je durven zijn.


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel graag vrienden met iedereen wil zijn.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Flawlessly schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat als ik alleen ben, ik niet zo druk ben, niet zo hard praat, en me veel liever op de achtergrond houd. Als je me echt zou kennen, zou ik mezelf bij je durven zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als je me echt zou kennen Je kent me echt, anyway., zou je weten dat ik je snijdende opmerkingen echt niet leuk meer vind. Ik zie je graag, maar het is niet leuk de hele tijd te horen te krijgen dat ik niet van ophouden weet en je dan zelf zulke dingen doet...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat een zeker persoon, die mijn leven verziekt heeft, echt dood mag neervallen van mij.


    26 - 02 - '16

    Als je me zou kennen dat ik een heel verlegen persoon ben, en dat ik erg onzeker ben


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat je nooit mijn allerdiepste geheimen te weten zal komen. Dus eigenlijk, zal niemand me ooit 'echt' leren kennen. En als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik van buiten heel anders over kom dan dat ik van binnen ben. Ik heb meestal wel mijn woordje klaar en ben heel spontaan, maar van binnen ben ik heel onzeker vanwege vroeger.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 21:37 ]