• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen – zou je het weten dat ik iemand nodig heb, waar ik alles kwijt bij kan en waar ik samen mee kan lachen en samen mee kan huilen. Als je me echt zou kennen – zou je het weten dat ik zo iemand wil vinden op het internet, waar veiligheid heerst en ik personen mijn vertrouwen nog durf te geven.


    Als je me echt zou kennen zou je er rekening mee houden dat ik verschrikkelijk onzeker ben en jouw grapjes als de waarheid zie..

    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoe onzeker ik soms ben.
    En ook, als je me echt zou kennen, zou je weten hoe sterk ik ben. (niet als in fysiek,dan)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik emoties niet begrijp en ze moeilijk kan uiten. En als je me echt zou kennen weet je dat ik een vrij fikse angststoornis eraan over heb gehouden na acht jaar gepest te zijn geweest. Ik vind mensen vertrouwen vreselijk moeilijk....

    [vind dit trouwens een goed initiatief ;]


    The Definition of Insanity

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat verandering altijd de belangrijkste definitie is geweest van mezelf.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Walt schreef:
    Als je me echt zou kennen – zou je het weten dat ik iemand nodig heb, waar ik alles kwijt bij kan en waar ik samen mee kan lachen en samen mee kan huilen. Als je me echt zou kennen – zou je het weten dat ik zo iemand wil vinden op het internet, waar veiligheid heerst en ik personen mijn vertrouwen nog durf te geven.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je me echt zou kennen zou je weten hoeveel ik aan mezelf twijfel, zou je weten hoeveel ik opkrop en er niet uit laat. Dan zou je weten dat ik vaak doe of heb gedaan alsof ik iemand anders ben, zodat ik geaccepteerd wordt. Dan zou je weten dat ik nog steeds rondloop met het idee dat mijn oudersscheiding mijn schuld is en het niet uit maakt hoeveel ik het erover heb, wat iemand erover zegt of hoe diep ik het weg stop. Als je me zou kennen dan zou je weten dat ik nog steeds niet over mijn pesters heen ben, hoe groot en onkwetsbaar ik me ook voor doe. Dan zou je weten hoe kut ik het eigenlijk vind dat mensen mij links hebben laten liggen en hoe onzeker ik ben geworden.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet de persoon ben die je denkt te kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je me echt kent weet je dat het mij helemaal niet goed gaat, dan weet je dat ik voor iedereen een masker op heb maar in mijn kamer zit te huilen of rotte voelen. Dan wist je dat ik niet durf verder in een beginnende vriendschap durf te gaan omdat ik bang ben dat het gebruikt word om me te gaan pesten en dan wist je dat ik veel dingen verzwijg omdat ik onzeker ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    If you really knew me; zou je weten dat ik je nog steeds meer dan leuk vind, maar het je niet vertel omdat ik bang ben afgewezen te worden. Alweer. En als je me echt zou kennen, zou je allang weten dat je eerlijk tegen mij had moeten zijn, want ik pieker er alsnog over. Zoals altijd houd ik het in, wachtende.


    Als je me echt zou kennen zou je weten wat ik elk moment kan instorten en dat ik meer klappen aankan dan dat mensen van me denken.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik geen Liefde aanneem, en bijna niks weggeef. Wat grotendeels komt doordat de vreugde in m'n leven is weggenomen door een verzorgingshuis voor ouderen, waar mijn opa nu zit die een hersenbloeding heeft gehad, niet kan praten, en half verlamd is. Dit klinkt misschien kinderachtig, en ik weet dat ik sterk moet zijn als iemand van 15, maar hij was ECHT heel belangrijk voor me. En ik ben bang als ik dat verzorgingshuis zie, of aan hem denk.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Als je me echt zou kennen, zou je me beter kennen dan ikzelf :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat de reden waardoor ik mensen niet meer snel vertrouw, is dat ik te erg gekwetst ben. En dat is eveneens de reden waarom ik dingen niet durf.
    Als je me echt zou kennen, zou je ook weten dat ik verschrikkelijk bang ben om alleen te zijn.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 19:19 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk een super gevoelig iemand ben, dat ik best verlegen ben en dat ik super onzeker ben doordat ik enkele jaren geleden zwaar gepest ben geweest.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat een deel waarom ik mezelf zo lelijk vind.. is omdat ik nog nooit een vriend heb gehad. (En dat ik dus denk dat ze me lelijk vinden).
    Als je mij echt zou kennen, zou je echt wel weten dat ik een hyper meisje ben maar niet door andere mensen uitgelachen wil worden en ik dus heel stil ben.
    Als je mij echt zou kennen, zouden mensen begrijpen waarom ik moeite heb met solliciteren/naar een nieuwe opleiding gaan..


    Danmarks Dynamite.