• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik me overal doodongelukkig voel en het liefst zou verdwijnen omdat er toch niemand is die mij écht kent en dán nog bij mij wil zijn.

    If you really knew me, dan zou zou je weten dat ik nog steeds problemen heb met het verwerken van bepaalde gebeurtenissen van een paar jaar geleden. Dat ik steeds vaker bang ben om alleen te zijn en dat ik ook daadwerkelijk steeds meer alleen kom te zijn. Dat ik ongelooflijk bang ben voor wat me dit jaar te wachten staat en dat ik niet weet of ik nog meer slecht nieuws kán verdragen zonder in te storten. De lach op mijn gezicht is slechts schijn, en weergeeft niet hoe ik me van binnen voel.
    If you really knew me, you would've known this.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 16:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoe leuk en grappig ik kan zijn en dat ik het niet altijd zo kwaad bedoel, ook al komt het soms zo over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als je me echt zou kunnen zou je weten:
    Dat ik eigenlijk heel onzeker ben
    Dat ik graag klassieke muziek luister
    Dat ik niets liever wil dan erbij horen
    Dat ik er een hekel aan heb als dingen aangepast moeten worden voor mij omdat ik slecht zie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me echt zou kennen, dan weet je dat ik het mega druk heb, en dat ik niet uit mezelf initiatief neem om met iemand af te spreken.


    Life is hard and then we die

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik er niks aan kan doen dat ik de hele tijd in de klas moet hoesten en dat ik het zelf ook ontzettend vervelend vind en dat je me er vooral niet mee moet pesten, want ik kan er toch niets aan doen (ik heb namelijk astma)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik iedereen wil helpen behalve mezelf, dat ik voor sommige mensen alles overheb om ze te helpen, maar ze me zonder pardon afwijzen en dat het enorm veel pijn doet.


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, weet je dat ik erbij wil horen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat, als ik lach, ik echt lach, maar nog steeds heel kwaad en verdrietig kan worden over huiselijk problematische onderwerpen en soms meer nodig heb dan alleen een schouder.


    Searching heavens for another earth

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn leven zou opgeven voor bepaalde mensen in het leven waar ik echt om geef.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat als iets tegen zit dat mij enorm kan raken, en ik me heel erg eenzaam kan voelen zonder enige reden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je me echt zou kennen, mijn ware gevoelens en mijn hele verleden, dan zou je weten dat het bewonderingswaardig is dat ik momenteel nog rechtop sta, dat ik nog lach, dat ik nog verder ga..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik het liefste alleen ben.

    Als je me echt kende, zou je weten dat ik eigenlijk heel fucked up ben en lieg tegen iedereen waar ik van houd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Over de streep. Echt een supergoed programma vind ik

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanaf mijn basisschooltijd een masker heb opgezet en ik afgelopen jaar een heel zwaar jaar heb gehad waarin veel is gebeurd en waarbij ik eigenlijk niemand had om erover te praten.