• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Sorcery schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn leven zou opgeven voor bepaalde mensen in het leven waar ik echt om geef.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Dumbledore schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik er helemaal kapot van ben, maar dat niet laat zien. Ik wil graag sterk lijken, zo van "ik ben er overheen" maar dat ben ik niet.


    Same.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    If you really knew me, weet je dat ik vaak doe alsof ik oke bent.


    -

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet zo vrolijk ben dan dat ik mij meestal voordoe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik de mensheid intens haat en echt hoop dat er een slimmer ras ontstaat. Ik walg van mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik barslecht ben in communicatie. Ik bedoel alles anders dan dat het eruit komt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik overal om lach, maar dat ik van binnen keihard in elkaar stort. Iedere dag opnieuw. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik heel mijn leven ben gepest, en ik nog steeds het gevoel heb dat mensen mij na kijken, uitlachen of naar over me praten. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vroeger ben misbruikt op mijn tiende en dat ik dat nog altijd geen plaatsje heb kunnen geven, en dat ik mijn hoofd leeg probeer te krijgen door te snijden. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik op zeventienjarige leeftijd een zelfmoordpoging heb gedaan, en dat ik dus over het randje van de dood heb gekeken. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik het liefst gelukkig en onbezorgd wil zijn, maar dat het mij maar niet wil lukken en dat ik daardoor nog vaak verlang naar de rust, de dood.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Anoniem:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik overal om lach, maar dat ik van binnen keihard in elkaar stort. Iedere dag opnieuw. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik heel mijn leven ben gepest, en ik nog steeds het gevoel heb dat mensen mij na kijken, uitlachen of naar over me praten. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vroeger ben misbruikt op mijn tiende en dat ik dat nog altijd geen plaatsje heb kunnen geven, en dat ik mijn hoofd leeg probeer te krijgen door te snijden. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik op zeventienjarige leeftijd een zelfmoordpoging heb gedaan, en dat ik dus over het randje van de dood heb gekeken. Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat ik het liefst gelukkig en onbezorgd wil zijn, maar dat het mij maar niet wil lukken en dat ik daardoor nog vaak verlang naar de rust, de dood.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    If you really knew me, you'd know how torn i am. How many times I lay awake and think 'till I drive myself nuts. You'd know how often the tiniest thing can make my heart feel so heavy.
    You would also know that i'm not always pretending, I make myself happy.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten hoe verschrikkelijk eenzaam en klein ik mezelf voel op deze wereld, maar dat ik te bang ben om mijn gedachten en gevoelens bloot te geven aan mensen, om die eenzaamheid te kunnen verwijderen uit mijn leven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik het liefste weg zou zijn. Weg van deze kutplaneet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik eigenlijk altijd problemen met vriendinnen heb gehad en dat ik het daar best lang heel erg moeilijk mee heb gehad. Het voelde alsof ik iedere keer iets verkeerds deed. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik daar soms nog steeds twijfel en dat het daarom lang duurt voor ik je compleet vertrouw. Ik ben gewoon bang dat ik dan de verkeerde dingen zeg of doe en dat mijn vertrouwelijke dingen niet veilig zijn bij jou.


    Hamartia

    Als je mij echt zou kennen, dan zou je weten dat je mij niet kent. Maar weinig mensen kennen de echte ik, en dan spreek ik over 90% ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik doodsbang ben dat ik hetzelfde als mijn familie eindig.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Als je me echt zou kennen, zou je weten hoeveel pijn je me gedaan hebt door die enkele belofte te breken die zovelen voor jou al gebroken hadden. Je zou weten hoe onzeker het me zou maken, hoe waardeloos ik me zou voelen en hoe erg ik aan mezelf zou twijfelen.


    Your make-up is terrible