• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik er steeds meer zin in krijg om de maatschappij gewoon volledig te rug toe te keren en ergens ver weg van de consumptiemaatschappij en ergens op een onbewoond eiland te gaan wonen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik op dit moment heel gelukkig ben, maar me soms ook afvraag hoe lang dat kan duren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik eenzaam ben en me vaak slecht voel, maar dat er niemand is die er naar vraagt. Maar dan zou je ook weten dat ik het niet erg vind omdat ik niemand meer dichtbij durf laten te komen omdat iedereen me laat vallen.


    Your make-up is terrible

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Ik ben niet echt actief op dit forum maar ik kwam even een kijkje nemen en ik sluit me aan bij deze reactie (ook al is die bijna een maand oud).
    Ook raak ik gehecht aan mensen en dan probeer ik daarna dus afstand te houden zoals hierboven vermeld..


    "The heart wants what it wants"

    Als je me echt zou kennen dan weet je dat de momenten waarop ik vrolijk ben echt wel gemeend zijn, maar dat ik toch zeer snel in elkaar stort van verdriet en dat ik door alle narigheid de laatste tijd bij het minste of geringste ding dat fout gaat helemaal in paniek sla, in mijn hoofd dan. En dat ik dus zeer snel in huilen uitbarst.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oubliette schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt actief op dit forum maar ik kwam even een kijkje nemen en ik sluit me aan bij deze reactie (ook al is die bijna een maand oud).
    Ook raak ik gehecht aan mensen en dan probeer ik daarna dus afstand te houden zoals hierboven vermeld..



    <3 I am here for you, babe.


    Pretty is just a pretty word.

    Jinxed schreef:
    Als je me echt zou kennen zo je ontdekken dat ik helemaal niet zo serieus, stil en saai ben als ik laat uitschijnen.. Ik heb alleen iemand nodig die ik kan vertrouwen, zodat ik die kant kan tonen zonder raar bekeken te worden...


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Ifangirl schreef:
    (...)

    Awww. Je bent juist zo gezellig grappig! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    if you really knew me zou je weten dat ik helemaal geen sterk persoon ben. dat ik al tijden niet meer dat vrolijke meisje ben wat ik ooit was. dat ik me doodschaam voor mezelf en mijn slechte gedachten. dat ik mezelf altijd op de laatste plaats stel. en ik kapot ga aan het feit dat de enigste echte vriendin die ik ooit had er niet eens meer voor me is als ik er zo zo erg nodig heb


    we all deserve to die

    Nou, laat ik ook eens wat posten hier...

    If you really knew me, dan zou je weten dat ik eigenlijk op bepaalde punten onzeker ben en bang ben alleen gelaten te worden en opnieuw buitengesloten te worden, door mensen waar ik om geef. Dat ik daarom juist de kat uit de boom kijk en bijna niets durf.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ifangirl schreef:
    (...)

    You are awesome <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik dingen in het verleden heb gedaan waar ik spijt van heb en daar alleen maar van geleerd heb en het nooit weer zou doen.
    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat sommige dingen die ik heb gedaan kwam door een verkeerd voorbeeld, en als ik er aan terug denk mij dat zoveel pijn doet en ik niet weet wie ik nou precies ben. En dan is het niet eens mijn eigen schuld
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het beste met iedereen voor heb tot je mij de grond intrapt.
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik elke dag met mezelf in gevecht ben.
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me erg eenzaam voel ondanks de mensen om mij heen.


    Sometimes it's best not to care.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik alles negatief zie, dat ik het leven niet langer meer aankan. Ik zie alles als een leugen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Twine schreef:
    Nou, laat ik ook eens wat posten hier...

    If you really knew me, dan zou je weten dat ik eigenlijk op bepaalde punten onzeker ben en bang ben alleen gelaten te worden en opnieuw buitengesloten te worden, door mensen waar ik om geef. Dat ik daarom juist de kat uit de boom kijk en bijna niets durf.


    Je bent niet de enige die hier last van heeft. Ik durf ook bijna niks, ik durf zelfs de telefoon niet op te pakken. Of een hand te schudden.
    Ik leef met je mee, echt waar. En je kan er altijd met mij over praten, mijn gastenboek en pb staan altijd open!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik niet tegen mensen kan die mijn dromen en keuzes niet accepteren.


    "Ignite, my love. Ignite."