• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me constant druk maak om de minst belangrijke dingetjes. Dat dit soms zelfs ten koste gaat van mijn (andere) schoolwerk. Ik ben er wel echt mee bezig... Maar het is lastig om dit spontaan te veranderen.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik continue bang ben om je kwijt te raken en daarom geen toekomst met mensen zie


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jinxed schreef:
    Als je me echt zou kennen zo je ontdekken dat ik helemaal niet zo serieus, stil en saai ben als ik laat uitschijnen.. Ik heb alleen iemand nodig die ik kan vertrouwen, zodat ik die kant kan tonen zonder raar bekeken te worden...

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 23:46 ]

    Als je me echt zou kennen, zou je begrijpen waarom ik bang ben om hem te verliezen. Ik heb hem nu meer nodig dan ooit tevoren en ik voel me depri bij de gedachte hem zo lang te moeten missen.
    Als je me echt zou kennen, zou je me geloven als ik zeg dat mijn vriendinnen even belangrijk voor me blijven dan voor ik hem leerde kennen. Er hoefden geen problemen te zijn. Hopelijk zijn ze snel over.
    Als je me echt zou kennen, zou je begrijpen waarom ik dit keer koppig lijk. Je zou begrijpen dat het me wel iets kan schelen. Heel veel zelfs, maar dat ik dit keer waarschijnlijk nog meer gekwetst ben dan haar.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je begrijpen waarom ik bang ben om hem te verliezen. Ik heb hem nu meer nodig dan ooit tevoren en ik voel me depri bij de gedachte hem zo lang te moeten missen.
    Als je me echt zou kennen, zou je me geloven als ik zeg dat mijn vriendinnen even belangrijk voor me blijven dan voor ik hem leerde kennen. Er hoefden geen problemen te zijn. Hopelijk zijn ze snel over.
    Als je me echt zou kennen, zou je begrijpen waarom ik dit keer koppig lijk. Je zou begrijpen dat het me wel iets kan schelen. Heel veel zelfs, maar dat ik dit keer waarschijnlijk nog meer gekwetst ben dan haar.


    Ik herken me zo goed in de eerste.. Ik voel precies hetzelfde. Mijn beste vriend, hij is alles voor me. En het maakt me depri als ik hem zo lang moet missen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Als je me echt zou kennen, zou je me niet meer willen kennen.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen. Zou je weten dat ik er niet tegen kan als ik genegeerd word, maar dat ik er ook niet tegen kan als ik niet serieus genomen wordt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik helemaal niet weet wat ik moet met mijn leven. Of ik de juist keuzes maak of de juiste dingen doe.


    Alleen maar tranen van geluk

    Sigil schreef:
    Als je me echt zou kennen. Zou je weten dat ik er niet tegen kan als ik genegeerd word, maar dat ik er ook niet tegen kan als ik niet serieus genomen wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik momenteel echt in de knoei zit met mijn gevoelens.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik wel alles heb gedaan om 'ons' te redden. Maar het voelde als het vastgrijpen van water. Natuurregels zijn sterker. De zwaartekracht zou steevast mijn werk onderuit halen. En ik was het zo moe. Het spijt me zo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik een enorme hekel aan meisjes heb die zichzelf zielig vinden en een zogenaamd 'hard verleden' hebben.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo snel bang ben voor jongens omdat er iets gebeurt is waardoor ik geen reden heb om het mannelijk geslacht nog te vertrouwen (kweet, klinkt vaag. Duidelijker kan ik helaas niet zijn.)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    develin schreef:
    if you really knew me zou je weten dat ik helemaal geen sterk persoon ben. dat ik al tijden niet meer dat vrolijke meisje ben wat ik ooit was. dat ik me doodschaam voor mezelf en mijn slechte gedachten. dat ik mezelf altijd op de laatste plaats stel. en ik kapot ga aan het feit dat de enigste echte vriendin die ik ooit had er niet eens meer voor me is als ik er zo zo erg nodig heb

    hier sluit ik me deels bij aan. Verder vind ik dat als die vriendin je zo in de steek laat ze niet echt een echte vriendin is. Ik weet niet precies wat ik moet zeggen in dit geval maar sterkte komt denk ik toch het dichtste in de buurt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Murderhouse schreef:
    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik een enorme hekel aan meisjes heb die zichzelf zielig vinden en een zogenaamd 'hard verleden' hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered