• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je snappen dat niet iedereen denkt zoals jij dat doet. Jij kan dan wel een ongeïnteresseerde bitch zijn die niks erg vind, maar ik trek me die dingen echt wel aan.

    If you really knew me, zou je weten dat ik 's nachts spontaan wakker ben omdat ik niet kan slapen. Puur door mijn natte kussen, die bijna is veranderd in een oceaan, een oceaan vol traandruppels.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 13:59 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vast zit in een kooi. Die kooi is de echte wereld. Ik ben gevangen zodat ik niet vrij kan zijn. Zolang ik hier nog zit, zal ik niet voor een groot deel niet gelukkig zijn.


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik stiekem een ongelofelijke hekel heb aan mezelf. Van binnen en buiten.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mijn best wil doen, maar goed ben in het bedenken van excuses om al mijn werk uit te stellen.


    You are beautiful, you are love.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat:
    - Ik dat grapje van gister over mij toch niet zo grappig vond en er eigenlijk wel om kon janken, maar dat lachen een makkelijkere oplossing was.
    - Dat ik niet goed tegen kritiek kan.
    - Dat ik faalangst heb.
    - Dat ik heel lang gepest ben en daar nog steeds last van heb, overal waar ik ben.
    - Dat mijn moeder overleden is in 2010 en dat dat nog steeds een mega issue voor me is, al laat ik dat nooit merken.

    If you really knew me, you'd know that I'll always care about you.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Elvithien schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat:
    - Ik dat grapje van gister over mij toch niet zo grappig vond en er eigenlijk wel om kon janken, maar dat lachen een makkelijkere oplossing was.
    - Dat ik niet goed tegen kritiek kan.
    - Dat ik faalangst heb.
    - Dat ik heel lang gepest ben en daar nog steeds last van heb, overal waar ik ben.
    - Dat mijn moeder overleden is in 2010 en dat dat nog steeds een mega issue voor me is, al laat ik dat nooit merken.

    Aww, als je wil praten stuur je maar een pb, goed?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niets meer met je te maken wil hebben, maar eigenlijk toch weer wel.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me ongewenst voel.


    26 - 02 - '16

    If you really knew me you would know that my mind is killing me, and that I don't want this anymore.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    If you really knew me now... you would know I don't want to live lonely like I've been doing for years. All this time I saw them come and go, never loved me back and not doing still.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rawiyah schreef:
    If you really knew me you would know that my mind is killing me, and that I don't want this anymore.

    Als je me echt zou kennen zou je weten hoe hard ik iemand nodig hebt die snap hoe ik me voel. Iemand met dezelfde problemen als ik, zodat we erover kunnen praten.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik zielsveel om je geef. Je hebt geen idee hoeveel nachtmerries ik heb over jij die vermoord wordt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik word buitengesloten tussen mijn vriendinnen terwijl ik onze groep heb samen gebracht en dat ik er echt verdrietig van word.


    I'm not short D: I just live in a big world