• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik er iet tegen kan dat mensen boos op me zijn, maar me niet laten weten wat ik fout doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kaa schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet. Ik was altijd al slecht in keuzes maken, maar ik weet het nu écht niet meer. Wat ik moet doen, wat ik juist niet moet doen. Wat wel of niet goed voor me is. En dat ik graag zou hebben dat iemand me het eens kon vertellen. Dat iemand me kon vertellen hoe ik ben en waarom ik zo in de war ben. Maar ik ben een opkropper waardoor niemand precies weet wat er in mijn hoofd omgaat. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik op het moment nodig heb die naar me wil luisteren, maar ook een echte vriend of vriendin wil zijn die me eens níét zomaar laat vallen.


    En dit maak ik al mijn hele leven mee. Ik ben er voor je, als je iemand nodig hebt!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Caim schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik er iet tegen kan dat mensen boos op me zijn, maar me niet laten weten wat ik fout doe.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik liever niet praat over dingen die ik goed kan omdat ik bang ben dat ik in iemand anders ogen opschep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    IeAls je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel onzeker ben, dat ik vaak een fake smile heb en niet over mijn gevoelens wil praten omdat ik niet wil dat anderen mij zien huilen, je zou weten dat ik dit soort dingen tegen mijn vriendinnen niet zou zeggen omdat ik ze niet vertrouw, niet omdat ze zo zijn, maar omdat ik mezelf wil beschermen tegen pijn.
    Omdat ik dit kwijt moet zet ik het hier, omdat ik makkelijker praat tegen mensen die ik niet ken. Ik zou zo graag iemand hebben die ik niet ken, maar waar ik alles tegen kan vertellen.....


    don't think you know me, trust me, you don't

    Als je me echt zou kennen – zou je weten hoe zwaar 't is.


    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik diep van binnen het liefst van het dak wil schreeuwen dat ik trots ben op wie ik ben en mij niet schaam voor mijn gekkigheden, ook al doe ik dat soms wel, júíst omdat ik soms aan mijzelf twijfel. Dan zou je weten dat ik mijzelf voor geen goud zou willen veranderen, maar dat ik nog steeds onzeker ben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je me echt kende, dan zou je weten dat ik me vaak een mislukkeling voel.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    If you really knew me you would know I could've sit there forever, holding your hand.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet gelukkig ben en dat het enige wat ik wil is dat ik mij weer gelukkig mag voelen.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat langzaam verliefd begin te worden en heel bang ben dat het niet wederzijds is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik echt niet kan lachen met die opmerking over mijn 'lagere' stem en het zeker niet apprecieer dat zo'n opmerking midden tijdens Frans word geroepen en dat zelfs leerkrachten me belachelijk maken en dat ik mezelf daarvoor vrijdagavond in slaap heb gehuild, ook al weet ik dat er niet veel aan te veranderen valt.


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    If you really knew me you would know I don't get people who get sad because they're not being loved back. You don't need to be loved back to love.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik van veel dingen spijt heb gehad, maar dat ik daar niks meer aan kan doen. Ik heb dat achter me gelaten maar veel mensen weten me daarmee nog steeds te kwetsen.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat de dingen die je zegt mij soms zo blij maken en dat jij de enigste bent die dat gevoel bij mij maakt. Ook kan je me soms zo hard kwetsen terwijl jij het alleen maar als een opmerking ziet.


    Everything is possible,you just had to believe

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik momenteel helemaal naar de klote ben. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.