• Voor school (CKV) moesten we een zelfbedacht gebouw tekenen met behulp van Oost-Indische inkt. Als hij klaar was, wilde mijn docente het inlijsten en ophangen in de school. :'D En nu is hij eindelijk klaar. (: Zoals je ziet houd ik erg veel van vogels en rozen haha. Wat vinden jullie? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wow. This looks awesome. Dat verdient zeker een plekje in een lijst!


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Wow. This looks awesome. Dat verdient zeker een plekje in een lijst!


    Dankjewel!! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ziet er leuk uit (=


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, ziet er mooi uit! Kan je ervoor zorgen dat we de foto ook groter kunnen zien? Ik wil 'm wat vergroot zien ^^

    Wauw! Ik ben echt bar slecht met Oost-Indische inkt. Hoe heb je die verschillende tinten zwart en grijs gekregen? :x

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 17:19 ]


    :)

    Hanaemi schreef:
    Wauw, ziet er mooi uit! Kan je ervoor zorgen dat we de foto ook groter kunnen zien? Ik wil 'm wat vergroot zien ^^


    Ik ben op m'n mobiel en m'n tekening ligt op school. Maar volgens mij is hij op z'n kant wat groter (hoop ik) ^^:


    The sun will rise and we will try again.

    Schitterend!


    26 - 02 - '16

    Jij bent goed!


    Life is hard and then we die

    Gilbertson schreef:
    Wauw! Ik ben echt bar slecht met Oost-Indische inkt. Hoe heb je die verschillende tinten zwart en grijs gekregen? :x


    Dit was m'n eerste keer haha. Ik heb op sommige plekken niet zoveel water gebruikt als andere stukken. Het heeft gewoon te maken met de hoeveelheid water die je er in mengt. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wow respect dat je dat met oost Indische inkt kan. Het enige wat ik met dat soul kan is vlekken maken en gaten in het papier.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bedankt allemaal!!


    The sun will rise and we will try again.

    Capaldi schreef:
    Wow respect dat je dat met oost Indische inkt kan. Het enige wat ik met dat soul kan is vlekken maken en gaten in het papier.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Ziet er nice uit. Ghehe. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gilbertson schreef:
    Wauw! Ik ben echt bar slecht met Oost-Indische inkt. Hoe heb je die verschillende tinten zwart en grijs gekregen? :x


    Some people are art and do art at the same time