• Sinds vandaag krijg ik paroxetine voor mijn depressie en angststoornis omdat ik met therapieën en zo geen stap verder ben gekomen. Ik begin met 10 mg en dan moet ik kijken of ik geen extreme bijwerkingen heb en dan wordt het langzaam verhoogd naar een hogere dosis.
    Nu vroeg ik me af of hier mensen zijn die het gebruiken of gebruikt hebben en wat jullie ervan vinden.

    Uiteraard heb ik zelf ook informatie erover gehad en opgezocht, maar ik heb ook graag wat ervaringen.


    Your make-up is terrible

    Hier heb ik geen ervaring mee, maar ik hoop dat het goed gaat!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een ander medicijn gehad, een soort antidepressiva. Met paroxetine heb ik geen ervaring, dus hiermee kan ik je niet verder helpen. Wel heel veel succes ermee!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 12:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bedankt. :3 Echt niemand die hem wel gehad heeft?

    @Serenitae welke heb jij gehad? Was die enkel voor depressie?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bedankt. :3 Echt niemand die hem wel gehad heeft?

    @Serenitae welke heb jij gehad? Was die enkel voor depressie?


    Poeh, goede vraag. Ik weet zeker dat mijn moeder het doosje hier nog ergens heeft liggen, maar ze is vandaag naar Amsterdam vertrokken en komt morgenavond pas terug. Dan kan ik de naam nog wel achterhalen.
    Ik kreeg de medicijnen tegen chronische hoofdpijnen, maar volgens mijn neuroloog werden ze eigenlijk gebruik voor depressiviteit. De medicijnen hielpen in ieder geval niet, ik werd er alleen maar agressief van en heb toen andere medicijnen gekregen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geen idee, maar ik hoop wel voor je dat ze werken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Serenitae schreef:
    (...)

    Poeh, goede vraag. Ik weet zeker dat mijn moeder het doosje hier nog ergens heeft liggen, maar ze is vandaag naar Amsterdam vertrokken en komt morgenavond pas terug. Dan kan ik de naam nog wel achterhalen.
    Ik kreeg de medicijnen tegen chronische hoofdpijnen, maar volgens mijn neuroloog werden ze eigenlijk gebruik voor depressiviteit. De medicijnen hielpen in ieder geval niet, ik werd er alleen maar agressief van en heb toen andere medicijnen gekregen.


    Vreemde combinatie, haha. Niet fijn dat je er agressief van werd.


    Your make-up is terrible

    hmmm dat medicijn ken ik niet, ik kreeg altijd Alprazolam.
    Maar daar krijg ik ontzettende bijwerkingen van waardoor ik medicijnen op natuurlijke basis ben gaan gebruiken...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Serenitae schreef:
    (...)

    Poeh, goede vraag. Ik weet zeker dat mijn moeder het doosje hier nog ergens heeft liggen, maar ze is vandaag naar Amsterdam vertrokken en komt morgenavond pas terug. Dan kan ik de naam nog wel achterhalen.
    Ik kreeg de medicijnen tegen chronische hoofdpijnen, maar volgens mijn neuroloog werden ze eigenlijk gebruik voor depressiviteit. De medicijnen hielpen in ieder geval niet, ik werd er alleen maar agressief van en heb toen andere medicijnen gekregen.


    Oh oh oh dit heb ik gehad! Ik kan me alleen niet meer herinneren bij wat voor type hoofdpijn dit bij gebruikt werd. Hm. S(pier)spanningshoofdpijn/chronische dagelijkse hoofdpijn? En was het amitryptiline?


    quidquid excusatio prandium pro

    Javier schreef:
    hmmm dat medicijn ken ik niet, ik kreeg altijd Alprazolam.
    Maar daar krijg ik ontzettende bijwerkingen van waardoor ik medicijnen op natuurlijke basis ben gaan gebruiken...


    Oh, Xanax. Ik dacht dat dat al ondertussen een beetje 'uit' was?


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik Abilify, ook wel bekend als Aripiprazol. Een antipsychoticum. Ik heb geen ervaring met de medicijnen die jij gebruikt.


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    (...)

    Oh oh oh dit heb ik gehad! Ik kan me alleen niet meer herinneren bij wat voor type hoofdpijn dit bij gebruikt werd. Hm. S(pier)spanningshoofdpijn/chronische dagelijkse hoofdpijn? En was het amitryptiline?


    Ja, dat was het. Je gaat door voor de magnetron. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jeetje wat gebruiken veel mensen zulke medicijnen zeg D:

    Okammy schreef:
    (...)

    Oh oh oh dit heb ik gehad! Ik kan me alleen niet meer herinneren bij wat voor type hoofdpijn dit bij gebruikt werd. Hm. S(pier)spanningshoofdpijn/chronische dagelijkse hoofdpijn? En was het amitryptiline?

    Hé, ik heb spierspanningshoofdpijn, ben het nog nooit eerder ergens tegengekomen , haha. Ik zeg altijd maar: "Ik heb een soort migraine."
    Maar waarom gebruik je daar zo'n maf medicijn voor? Ik heb gewoon ibuprofen (600mg oid) voorgeschreven gekregen en dat werkt goed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RapunzeI schreef:
    Ik gebruik Abilify, ook wel bekend als Aripiprazol. Een antipsychoticum. Ik heb geen ervaring met de medicijnen die jij gebruikt.


    Die ken ik wel ja, maar nooit gebruikt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die ken ik wel ja, maar nooit gebruikt.


    Ik zou het per definitie niet gelijk aanraden. Mijn lichaam gaat er meer vet door vasthouden en erg goed werkt het ook niet of zo. Ik merk nauwelijks verschil en heb nog steeds last van negatieve buien.


    26 - 02 - '16

    Ik gebruik Fluoxetine als antidepressiva, werkt als een trein!
    Helaas kan ik je dus ook niet verder helpen :(


    I love walking in the rain, because nobody can see that i am crying