• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm,, laat me vriend maar snel thuiskomen zonder hem is het echt te leeg...


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Ik heb echt géén idee wat ik moet doen. And it makes me sad.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Chrome of Rutger heeft weer eens aanpassingen gedaan.


    Your make-up is terrible

    waarom ben ik de enige persoon in dit hele huishouden die hygiënische genoeg is om mijn drinken in een glas te doen?
    gadver ik ben niet snel vies van dingen, maar als ik iets vies vind is het wel het feit dat mensen uit een pak drinken en het vervolgens terug zetten in de koelkast. (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Assassin schreef:
    Chrome of Rutger heeft weer eens aanpassingen gedaan.
    Het is Chrome, net geupdate en toen was ook alles anders :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben jij toch een ongelofelijke arrogante klootzak af en toe. Ik word kotsmisselijk van je.


    Caution first, always.

    Can I please hug you

    For fucks sake mens, laat je alsjeblieft eerst testen voordat je gaat schreeuwen dat je een depressie hebt. -.-


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    For fucks sake mens, laat je alsjeblieft eerst testen voordat je gaat schreeuwen dat je een depressie hebt. -.-


    Dat is het verschil tussen een depressie en een klinische depressie. Een gewone is zelf toegeëigend en zeefdiagnose.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is het verschil tussen een depressie en een klinische depressie. Een gewone is zelf toegeëigend en zeefdiagnose.


    Nee, dat snap ik wel. Maar dan doel ik op de mensen die even in een dipje zitten en dan gelijk zichzelf ik-weet-niet-wat voor diagnoses geven.


    26 - 02 - '16

    Oeh, eindelijk een mail terug. Gaan dingen zowaar eens goed? :')


    Caution first, always.

    Waarom negeer je me? Heb ik soms iets verkeerd gezegd? En dan bij andere mensen gaan slijmen. Weet je wat, zoek het maar lekker uit. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 17:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hier heb ik nou echt geen zin in


    I dress to kill, but tastefully

    I don't want this to end, but I can already see where this is going. If only I would have some courage...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ugh koppijn ga alsjeblieft weg. Ben zo moe en dan nog te bedenken dat een weekend vol schoolwerk me te wachten staat.