• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Serenitae schreef:
    Ik háát wachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, ik kan niet lezen als mensen naast mij chips en nootjes zitten te eten, en met het eten aan het soppen zijn blegh!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Waarom ben je zo gevoelig voor haar tranen? Iedereen weet het en zij buit het uit. Luister naar je vrienden, ze hebben gelijk! Hou meer contact met je beste vriendin; ze mist je! En ik? Ik wil best een stap opzij doen voor je beste vriendin, maar niet voor haar. Geloof ons nu toch als we zeggen dat ze verliefd en jaloers is.
    Waarom bescherm je haar zo? Ten koste van ons, waarom ben je zo vreselijk neutraal? Je doet ons allemaal pijn!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    The Butler is zó mooi en zielig tegelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hm. Ik vraag me af waarom er geen maanvluchten meer na 1972 zijn geweest. Interesting.
    Natuurlijk heb ik zo'n ingeving als ik moet leren.
    Edit: Antwoord gevonden. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 22:14 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Soms zou ik wel eens willen dat ik een 17 jarige zonder levenservaring was, maar dan bedenk ik me dat het wel erg saai moet zijn en dat ik dan nog liever mijn eigen leven heb. :'D


    Your make-up is terrible

    Oh my god waarom, waarom doen ze dit het slaat nergens op.

    Stomme neus..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Na-apeeer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stop met plagen xD
    Het is nu echt genoeg geweest of ik pak je terug.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow, what the fuck is this, waar ben je mee bezig wat een ongeloofelijke klootzak ben je toch ook. Echt waar je verdient het gewoon niet , jemig.
    Ik wil je echt een fucking knal in je gezicht geven. Ga toch weg joh, en hou op met het ene moment terugkruipen en het lieve jongetje spelen en het andere moment me uit te schelden en jaloers te maken, en gewoon als een asshole gedraagt. Waarom zou je me willen laten zien dat je schrijft ´samen in bad ;3´ naar een ander meisje. En jij mag altijd wel zeiken. Sure. Omdat ik er een eind aan gemaakt te hebben ,en je weer een kans gaf, maak er dan gebruik van maar neem meneer verkloot het iedere keer weer. En toch blijf ik gevoelens hebben voor zo´n iemand als jij.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 23:36 ]

    Bang, bang, baby, I leave you death or alive.

    +

    The Butler is zo mooi, echt ontzettend bijzonder. Die film mag ik nooit vergeten.

    +

    Ik hou van Tangled Ever After. :') Dat vrolijkt mij echt altijd weer op. Morgen in mijn upje naar de stad en dan hopen dat ze bij H&M die bloes en broek hebben en dat ze mij passen, anders ben ik officieel zielig. :')

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 22:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stop writing down this kind of shit. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ben ik nou weer zo'n apart geval die altijd overal tegen op kijkt.

    Oh well, oh well. Guess I'll see you in hell. There's a pretty little picture that's in my head. And I'm starting to dream, changing colours while I sleep. Maybe I'm just wasting time.