• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hé, eigenlijk ben ik zo slecht nog niet in Engels.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is echt lullig. Jullie weten dat ik dat graag wil.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Waarom moet je altijd met iedereen ruzie maken?


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Mijn ouders gedragen zich achterlijk, mijn broer is een etter, mijn leraren geven zomaar 2 keer zo veel huiswerk op, ik ben hartstikke moe, heb een aanstormende megamigraine en mijn ouders gaan weer last-minute een weekend weg met ons. It can't become any more screwed! :-(

    Ik heb toch best een beetje spijt van Flapper. Ik kijk er naar uit om Disnerd weer te omarmen. :')

    +


    Oh, wat voel ik me zwak, ziek en uitgeput. Alles doet zeer, alles gaat langzaam, alles is vermoeiend. Ik denk ik door mijn kamelenbulten heen ben. Nog nooit, nog nóóit in mijn hele leven zijn mijn energie en energiereservaten opgegaan. Altijd kreeg ik weer energieboost als ik uitgeput was, maar nog nooit is de koek zó op geweest. En dat zegt heel wat uit mijn mond. Fuck mijn planning, ik had dit echt anders moeten doen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 18:26 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het lijkt wel alsof de hele wereld gefixeerd is op daten en je zo snel mogelijk binden. Is het niet veel fijner om jezelf eerst te "ontplooien" en daarna te kijken of een vent wellicht een aanvulling kan zijn? Nu is het meer: Je MOET een man hebben, anders ben je niet compleet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NCIS schreef:
    Dat is echt lullig. Jullie weten dat ik dat graag wil.

    Wat graag wil, popje?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom moet ik altijd alles van een ander horen? Dat je me niet vertrouwt met dat soort dingen tot daar aan toe, maar zeg dan niet dat je het wel doet en er vervolgens niks mee doen. Enig idee wat dat met mij en mijn zelfvertrouwen doet?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom wilde ik ook al weer tekenen? -.- Wat is het leuke daar nou aan als je niks uit je hoofd kan -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I want an angelbite. Urgh, damnit. What to do, what to do..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nooo. Ik was van plan om de hele avond te gaan schrijven, wil mijn vader persé de ipad met het toetsenbord. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga vanavond lekker vroeg slapen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, zo grappig dat mensen dat zeggen. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En nu is mijn eigenwaarde officieel tot onder het nulpunt gedaald.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik háát wachten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."