• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......


    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 16:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    DutchAlpha schreef:
    Kunnen we wel even afspreken dat we niet van te voren alle relatie afspreken zoals altijd gebeurt want ik van dat altijd erg irritant...


    is goed,

    Dus geen overleg over realaties and stuff,
    de rest mag allemaal wel overlegt worden alleen niet al te veel, bijvoorbeeld dat 2 personen al voor ene jaar uit hebben geplant.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Mogen er ook dieren???


    look out for the apple! He's watching you...

    ja dat mag


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    naam: Lola Dano Maison

    Leeftijd: 17

    karakter: houdt van dieren en natuur, probeert overal het goede in te zien. Ze probeert zo veel mogelijk ruzie te vermijden, ook al heeft ze wel constant ruzie met haar ouders. Erg verlegen maar als je haar eenmaal kent, is ze super druk, heeft ook wel haar rustige momenten.

    Kracht: Lola kan met haar zang dieren hyptnotiseren en laten doen wat ze wil.

    Foto:Lola:



    anders: Lola kan goed zingen en haar ouders zijn stinkend rijk. Lola wil er zelf niet veel mee te maken hebben, behalve als ze geld nodig heeft.

    huisdier: een puppy, husky. heeft tot nu toe nog geen naam. De puppy is nog maar 5 maand oud, maar is wel overal heel nieuwsgierig naar.

    Foto:husky:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 15:42 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    beste post evaah XD


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    beste post evaah XD


    die van jou bedoel je?


    look out for the apple! He's watching you...

    nee die van jou


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    sarcasme?


    look out for the apple! He's watching you...

    Naam: Vanessa Meghan Sunfield
    leeftijd: 17
    Karakter: Vanessa is brutaal, grappig en nogal een ruziemaker. Ze weet niet goed hoe ze met gevoelens om moet gaan. Als je wilt weten hoe ze zich echt voelt, zou je haar dagboek moeten stelen en lezen; dat is haar dierbaarste bezit.
    extra informatie: Ik ben zeker van plan om Vanessa in een vampier te laten veranderen, want dat is gewoon f**king awesome.
    [url]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTthMN1DCG4wA0ZtF9xT4T2x-oZwFQCQLtRH7aGQFmPMnCVkou_
    [/url]

    http://1.bp.blogspot.com/_h7WZS6X-ZZw/TAZcqNvc5pI/AAAAAAAAAEo/-YXC_SxUzo8/s320/Bethany%2BJoy%2BGaleotti%2B-%2BAudrey%2BVerhoeven.jpg

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 22:53 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Oh, en Vanessa is een van de meisjes


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    whitegamma-> kun je ervoor zorgen dat de plaatjes in je post komen te staan?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Nina van Beek
    Leeftijd: 19
    Kracht/Dier: Komt in het verhaal
    Huisdier: Fret: Povo
    Uiterlijk Dier:


    Karakter Dier: Povo is heel goed in vriendjes maken en word graag geaaid. Hij mag eigenlijk iedereen en komt gewoon bij je op schoot zitten. Verder is Povo heel nieuwsgierig en aan niet al te lang stilzitten. Hij houd van jagen op vogel(wie hij geen kwaad zal doen).
    Uiterlijk:


    Karakter: Nina is een sportief meisje wie nooit schoenen sraagt. Ze is ene beetje hippie-achtig. Nina is ook nieuwschierig maar meer naar de toekomst en ze vind het hel leuk om dit gebouw op te knappen, aangezien ze heel goed kan tekenen.
    Extra: Nina heeft een tattoo op haar enkel, die staat voor dat je moet leven, dus vaak risico's nemen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    grr... mij lukt telkens niet om er afbeeldingen erin te krijgen..


    look out for the apple! He's watching you...

    Oja ik was vergeten er bij te zetten dat ik een vampier ben ^^


    ©1998

    BrownZeta schreef:
    grr... mij lukt telkens niet om er afbeeldingen erin te krijgen..


    Doe je wel de afbeelding url en dan de code [img]Hier de url plaatsen[img]


    ©1998