• Hallo,
    ik ben opzoek naar verschillende disneyfilms zoals doornroosje en sneeuwwitje met vertellers erbij. Ik weet niet hoe ik er precies bij ben gekomen maar ik kan me herinneren dat ze deze films wel is lieten zien in de Super de Boer. De vertellers waren volgens mij kleine diertjes die blauw en geel waren? of misschien wel blauw en rood... Maar ik kan het me niet herinneren!
    Bij ik denk doornroosje is iedereen eerst in steen en wordt later pas weer veranderd. Ik weet niet hoe het in het echt gaat maar die twee muizen lopen er door heen als het goed is!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 0:00 ]


    Nutella is life.

    Ik kijk veel Disney, maar ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten. Ik zou vooral zouden naar oude films. Ik heb wat onderzoek verricht en dit is wat ik heb kunnen vinden:
    - Peter Pan
    - Dumbo
    - Saludos Amigos
    - De Drie Caballeros
    - Vrij en Vrolijk
    - De Avonturen van Ichabod en meneer Pad
    - Assepoester
    - Robin Hood
    - Het Grote Verhaak van Winnie de Poeh
    - Taran en de Toverketel
    - Belle en het Beest
    - Alladin
    - Hercules
    - Piratenplaneet
    - Brother Bear
    - Tangled [Opmerking: Rider/Eugene vertelt het verhaal]
    - Winnie de Poeh
    - Ratatouille [Opmerking: Remi vertelt het verhaal]

    Ik heb notities gezet bij films waarvan ik het weet. Ik mis misschien nog een paar, maar ik heb een hoop hiervan jaren geleden of nog niet gezien. Ik heb dit via Wikipedia gevonden, dus met wat moeite kun je zelf ook nog wat vinden, denk ik. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    Ik kijk veel Disney, maar ik zou het eerlijk gezegd niet zo snel weten. Ik zou vooral zouden naar oude films. Ik heb wat onderzoek verricht en dit is wat ik heb kunnen vinden:
    - Peter Pan
    - Dumbo
    - Saludos Amigos
    - De Drie Caballeros
    - Vrij en Vrolijk
    - De Avonturen van Ichabod en meneer Pad
    - Assepoester
    - Robin Hood
    - Het Grote Verhaak van Winnie de Poeh
    - Taran en de Toverketel
    - Belle en het Beest
    - Alladin
    - Hercules
    - Piratenplaneet
    - Brother Bear
    - Tangled [Opmerking: Rider/Eugene vertelt het verhaal]
    - Winnie de Poeh
    - Ratatouille [Opmerking: Remi vertelt het verhaal]

    Ik heb notities gezet bij films waarvan ik het weet. Ik mis misschien nog een paar, maar ik heb een hoop hiervan jaren geleden of nog niet gezien. Ik heb dit via Wikipedia gevonden, dus met wat moeite kun je zelf ook nog wat vinden, denk ik. :')


    Dankjewel Maar ik heb het over twee specifieke vertellers. Ik kan het me ook niet goed meer herinneren maar ik vond het altijd zo leuk. Ik weet zeker dat bij Sneeuwwitje en Doornroosje deze twee er waren...
    Maar dankjewel voor de lijst, ik zal is kijken (:


    Nutella is life.

    Momsen schreef:
    (...)

    Dankjewel Maar ik heb het over twee specifieke vertellers. Ik kan het me ook niet goed meer herinneren maar ik vond het altijd zo leuk. Ik weet zeker dat bij Sneeuwwitje en Doornroosje deze twee er waren...
    Maar dankjewel voor de lijst, ik zal is kijken (:


    Bij zowel Sneeuwwitje als Doornroosje, en de laatste heb ik recent nog gekeken, kan ik mij geen twee vertellers herinneren. Kijk gewoon de films terug via Megashare en kijk of wat je bedoelt klopt. Straks heb je, je 't fout herinnerd en dan heeft zoeken dus geen nut. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    (...)

    Bij zowel Sneeuwwitje als Doornroosje, en de laatste heb ik recent nog gekeken, kan ik mij geen twee vertellers herinneren. Kijk gewoon de films terug via Megashare en kijk of wat je bedoelt klopt. Straks heb je, je 't fout herinnerd en dan heeft zoeken dus geen nut. :')


    Ik weet zeker dat het bestaat maar ik kan het niet herinneren maar ik zal ze zeker terugkijken!


    Nutella is life.

    Momsen schreef:
    (...)

    Ik weet zeker dat het bestaat maar ik kan het niet herinneren maar ik zal ze zeker terugkijken!


    Ik zal nog 'ns op de Wikipedia kijken of ik misschien iets heb gemist.

    Misschien snap ik wat je bedoelt: aan het begin van Doornroosje kom je in een boek die wat vertelt en op het einde is er ook wat, geloof ik. Bij Sneeuwwitje heb ik niet zo snel een idee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    (...)

    Ik zal nog 'ns op de Wikipedia kijken of ik misschien iets heb gemist.

    Misschien snap ik wat je bedoelt: aan het begin van Doornroosje kom je in een boek die wat vertelt en op het einde is er ook wat, geloof ik. Bij Sneeuwwitje heb ik niet zo snel een idee.


    Zoiets ja, het opent met een boek waarbij er dan 2 figuurtjes uitkomen en die blijven door het hele verhaal heen door het verhaal lopen zeg maar, maar ik heb gewoon geen flauw idee hoe het heet!


    Nutella is life.

    Dit klinkt bijna als "De Drieling", hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hercules heeft ook meerdere vertellers. Of ja, een man vertelt en dan wordt hij onderbroken door die vrouwelijke zangeressen-vertellers.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    BastiIIe schreef:
    Dit klinkt bijna als "De Drieling", hahaha.


    Huh? nog nooit van gehoord haha


    Nutella is life.

    Thenn schreef:
    Hercules heeft ook meerdere vertellers. Of ja, een man vertelt en dan wordt hij onderbroken door die vrouwelijke zangeressen-vertellers.


    Dat bedoel ik niet, ik heb die film ook gezien maar dat is iets anders! Volgens mij waren het bij de film die ik bedoel twee pratende dieren!


    Nutella is life.

    Momsen schreef:
    (...)

    Huh? nog nooit van gehoord haha


    NEE



    Dit is jeugdsentiment joguh, hahaha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Momsen schreef:
    (...)

    Zoiets ja, het opent met een boek waarbij er dan 2 figuurtjes uitkomen en die blijven door het hele verhaal heen door het verhaal lopen zeg maar, maar ik heb gewoon geen flauw idee hoe het heet!


    Dat is geen Sleeping Beauty, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Winnie de Poeh? Gele beer, blauwe ezel? Ik weet het niet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    BastiIIe schreef:
    (...)

    NEE



    Dit is jeugdsentiment joguh, hahaha.


    Ik herken het wel ergens, maar ik kan even niet plaatsen waar?


    Nutella is life.

    Flapper schreef:
    (...)

    Dat is geen Sleeping Beauty, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt.


    Echt? (:


    Nutella is life.