• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Acht jongeren, vier meisjes en vier jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Rjveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette

    - Dawid Justyn Robovski - Caerleon
    - Gereserveerd door Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe

    - Newt Charles Hames - Emrys
    - Lesley Alice Rivers - Burglar

    - Gereserveerd door Cruella
    - Gereserveerd door After

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Morticia schreef:
    (...)
    De insecten wilde ik eerst zelf doen, maar dat was dus een no-no volgens die vriendin lol. Als het kon zou ik hem al die angsten willen geven, alleen dat komt hij waarschijnlijk nooit meer van zijn leven buiten hahaha.

    @ Silhouette: Die laatste bedacht ik er ook echt op het laatste moment bij.


    Poor Máel, haha. Die jongen zou werkelijk freaken en door de raam dan springen. D: Ik vind trouwens zijn naam echt vet.
    Oh, misschien kan zijn angst verlammingen zijn? Daar kan ik ook wel wat mee. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Morticia schreef:
    Welke gozer zouden jullie kiezen hieruit?


    2 ˆ-ˆ


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    KilIian schreef:
    (...)
    Poor Máel, haha. Die jongen zou werkelijk freaken en door de raam dan springen. D: Ik vind trouwens zijn naam echt vet.
    Oh, misschien kan zijn angst verlammingen zijn? Daar kan ik ook wel wat mee. c:

    Máel vind ik ook wel een gave naam, ja, haha.
    Jij hebt trouwens echt een vet lekker profielplaatje, dude! ;o.

    @ After: Two it is! ;].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Máel vind ik ook wel een gave naam, ja, haha.
    Jij hebt trouwens echt een vet lekker profielplaatje, dude! ;o.

    @ After: Two it is! ;].


    I knoooow, right? :9~
    Het is Travis Barker, drummer van Blink-182.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Eindelijk is Riv af en ik moet zeggen dat ik véél blijer en trotser ben met hem dan met Malachy. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik moet even tegen iemand praten of ik ga zo mensen uitschelden..


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Ik moet even tegen iemand praten of ik ga zo mensen uitschelden..


    Pb me maar


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KilIian schreef:
    (...)
    I knoooow, right? :9~
    Het is Travis Barker, drummer van Blink-182.

    Ik houd van onder getatoeëerde gozers. :9~:9~

    @ Silhouette: Lucht je hart, meid. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is gewoon.. Ik zit al dagenlang met mezelf in de knoop en ik voel me gewoon buitengesloten/ er niet bij horen, daarbij heeft die discussie mij gewoon kwaad gemaakt, want ja, ik geef om die drie personen, maar ook om die mensen in dat andere topic. Ik kan er gewoon echt niet tegen als er discussies komen en er zijn steeds vaker discussies sinds ik daar bij zit. Alsof ik beter had kunnen wegblijven. Ik hield me dan wel afzijdig, maar op een gegeven moment trok ik het gewoon niet meer. Nu weet ik wel dat het niet geheel mijn schuld is, maar wat ik wel weet is dat ik de sfeer in het kletscafé half verpest heb door mijn berichten daar, waardoor ik beter gewoon weg kan blijven, voordat ik weer mijn woede los laat. Waarschijnlijk mogen ze me nu toch niet meer na wat ik gezegd heb. En misschien stel ik me aan, maar ik vind het gewoon vreselijk als mensen om wie ik geef ruzie met elkaar krijgen om iets niet al te zinnigs.

    En goddamnit, I'm crying.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    Het is gewoon.. Ik zit al dagenlang met mezelf in de knoop en ik voel me gewoon buitengesloten/ er niet bij horen, daarbij heeft die discussie mij gewoon kwaad gemaakt, want ja, ik geef om die drie personen, maar ook om die mensen in dat andere topic. Ik kan er gewoon echt niet tegen als er discussies komen en er zijn steeds vaker discussies sinds ik daar bij zit. Alsof ik beter had kunnen wegblijven. Ik hield me dan wel afzijdig, maar op een gegeven moment trok ik het gewoon niet meer. Nu weet ik wel dat het niet geheel mijn schuld is, maar wat ik wel weet is dat ik de sfeer in het kletscafé half verpest heb door mijn berichten daar, waardoor ik beter gewoon weg kan blijven, voordat ik weer mijn woede los laat. Waarschijnlijk mogen ze me nu toch niet meer na wat ik gezegd heb. En misschien stel ik me aan, maar ik vind het gewoon vreselijk als mensen om wie ik geef ruzie met elkaar krijgen om iets niet al te zinnigs.

    En goddamnit, I'm crying.


    Let me tell you one thing; Jij hebt de sfeer daar NIET verpest. Dat is een samenspeling van al het gezeur daar. Voel je daar niet schuldig over oké, en zit er ook niet over in. Alsjeblieft.
    De sfeer is daar overigens gewoon weer normaal. En over je andere probleempje, probeer het uit te praten. En als je dat al geprobeerd hebt, haal er een bemiddelaar bij, of wacht tot het tij gekeerd is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Silhouette: Oké, ik heb dus echt geen flauw idee wat er allemaal gebeurt is en of het wel handig is dat ik me ermee ga bemoeien. Maar ik hoop wel dat je - je snel beter voelt, meis, want buitengesloten voelen is nooit leuk. Probeer er anders met die personen over te praten, apart?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Let me tell you one thing; Jij hebt de sfeer daar NIET verpest. Dat is een samenspeling van al het gezeur daar. Voel je daar niet schuldig over oké, en zit er ook niet over in. Alsjeblieft.
    De sfeer is daar overigens gewoon weer normaal. En over je andere probleempje, probeer het uit te praten. En als je dat al geprobeerd hebt, haal er een bemiddelaar bij, of wacht tot het tij gekeerd is.


    Maar het punt is, ik heb er niet eens zo heftig in meegedaan. Het is gewoon dat ik het vreselijk vind als mensen ruzie hebben en al helemaal als het mensen zijn om wie ik geef. Dat kan ik me dan kwalijk nemen om een of andere reden :')


    That is a perfect copy of reality.

    Demi zoals ik al eerder zei in pb: je hebt niets verkeerd gedaan en je bent zeker de sfeerverzieker niet, oké? (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    Demi zoals ik al eerder zei in pb: je hebt niets verkeerd gedaan en je bent zeker de sfeerverzieker niet, oké? (:


    Hm. Daar ben ik niet zo zeker van.. Ik kom gewoon op de verkeerde momenten binnenvallen :')


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Hm. Daar ben ik niet zo zeker van.. Ik kom gewoon op de verkeerde momenten binnenvallen :')


    At the wrong place, at the wrong time.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.