• Hej,

    Ik word deze Juni 16 jaar en het is misschien een beetje raar om er nu al over te beginnen, maar ik heb echt geen idéé wat ik op mijn verjaardag wil doen.
    Ik ga geen feest geven, ik doe het dit jaar wel in tweeën, mijn familie en mijn vrienden apart.
    Mijn familie word een gebruikelijke middag/avond zoals we dat altijd doen, maar samen met mijn vrienden wil ik iets gaan doen. Maar ik heb letterlijk geen idée wat, dus hebben jullie toevallig idéé?

    Mijn vrienden die ik uitnodig zijn 3 meisjes en 2 jongens, dus iets wat leuk is voor allebei.

    Alvast bedankt voor jullie hulp allemaal.
    Liefs,
    Iris


    Firm believer of all that is magic

    Eerst samen eten (Gourmetten is altijd leuk/lekker), en daarna film kijken?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Eerst samen eten (Gourmetten is altijd leuk/lekker), en daarna film kijken?


    ©1998

    Neem een party tent en een tent mee en rij naar het strand! Up all night (wel vragen of het mag van het strand)


    Everything is possible,you just had to believe

    Bowlen, uit eten gaan of bios/films kijken?


    Sometimes it's best not to care.

    Lasergamen! Iedereen houdt van lasers.
    Gourmetten is inderdaad ook erg leuk :3.


    i put the fun in funeral

    Paintball?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Embrace schreef:
    Bowlen, uit eten gaan of bios/films kijken?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ga in de tuin zitten en huur een beamer. Ga een film kijken als het avond (en donker is).
    Want you know s'nacht buiten een film kijken is nou eenmaal leuk. In het geval dat je geen tuin hebt, kijk of je het ergens anders/bij iemand anders kan doen.
    Oké, het leek mij leuk, maar dat kan ook komen omdat ik alleen kan dromen van in de zomer jarig te zijn. Voor de rest kan je daar voor natuurlijk gewoon eten met zijn allen. -


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Rivaille schreef:
    Eerst samen eten (Gourmetten is altijd leuk/lekker), en daarna film kijken?


    Ja! Gourmetten is leuk c;


    26 - 02 - '16

    xVixncxiex schreef:
    Paintball?

    Ik wou net hetzelfde zeggen.
    Of subtropisch zwembad?


    Take me to wonderland

    Karten?/ samen eten koken? Sushi maken?
    film en gourmette is wel heel standaard maar wel heel leuk.
    cocktails maken zonder alcohol zo'n workshop achtig iets.
    ik heb toen ik 16 was een workshop graffiti spuiten gedaan was ook heel leuk.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    American Part High Tea-stijl (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bowlen, film kijken, zwemmen, uit eten, een high tea, paintball, ik heb echt geen idee verder. :')


    :)