• Ik ben gisteren dus achter de naam van mijn kat gekomen, wat wel mocht, zo na elf jaar.
    Ik dacht dus gewoon dat-ie Titus heette, blijkt-ie Titus Andronicus en dan nog iets te heten.

    Om het topic nuttig te houden, iemand van jullie ook al eens zoiets stoms meegemaakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Iedereen noemt 'm gewoon Titus hoor, maar het was gewoon wat raar om na elf jaar achter de echte naam van je kat te komen (':


    Dat scheelt sowieso wel. Maar dat hij dan "Titus Andronicus en dan nog iets" heet... Ik zou het nooit bedenken, haha.

    Bayard schreef:
    Hoe kwam je er dan achter? ^^


    Ik zei tegen m'n vader dat ik het grappig vond dat hij naar een keizer vernoemd was, waarop hij antwoordde dat hij voluit eigenlijk ook Titus Andronicus heette, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn hond heette BjOrk met zo'n streepje door de O maar dat streepje vonden we stom en nu heet hij gewoon Bjork.
    Die naam hebben de andere eigenaars bedacht maar eigenlijk vind ik die naam helemaal niet zo leuk.

    Ik had eerst ratjes en muisjes en die kregen hun naam altijd van een boek of film. Zo had ik een keertje (per ongeluk) een nestje en de moeder heette Frodo dus kregen ze allemaal een naam uit Lord of the Rings.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nope. De mijne heet Vledder, van Baantjer :Y) Ik wilde nog een 'De cock' erbij, maar dat mocht niet.


    To infinity and beyond •