• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Het rollentopic blijft ongeveer 3 weken open, tijd genoeg om je rol in te vullen dus, i.v.m. toetsweken.

    Regels

    Rollen:
    Invullijstjes en informatie vind je hier. Gelieve eerst door te lezen voor een reservatie te plaatsen.

    Proefpersonen: (nieuwe vol, vrouwen vol)
    Nieuw - OpheIiac
    Nieuw - Lorum
    - Dae Alanis Flannery - 22 Cassia 1,3
    - Ruth Mills - 22 Chip 1,3
    - Milah
    - Arthur Lukas Adler - 26 Thalin 1,6
    -
    -

    Wetenschappers:
    Hoofd - Assassin
    - Morticia
    -
    -

    Medische staf:
    Hoofd - Sullivan Kai Bennet - 32 Bagginss 1,5
    - BastiIIe
    -
    -

    Bewakers:
    - Darcy Morana Remington - 27 - RapunzeI 1,4
    - DarkSavior
    - Tobias Nicolas Adkins - 27 Sigil 1,3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 18:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel een bewaakster als het kan.


    26 - 02 - '16

    Ik reserveer een nieuw proefpersoon. :] Het wordt weer eens tijd om wat meer te RPG'en.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Even mijn topics-bericht, omdat 't nog niet zeker is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een proefpersoon die nieuw is ? c:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ohja, ze is vrouwelijk. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil anders ook wel een vrouwelijke proefpersoon. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm in. Zit alleen te twijfelen tussrn mannelijke medische staff of mannelijke bewaker. So whattaya think nikki? XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat moet je zelf beslissen. :3

    Alles is toevoegt aan de beginpost. Ik heb in de story ook nog wat toegevoegd voor hoe de rest eruit ziet.


    Your make-up is terrible

    Ik wil graag een bewaker (mannelijk) zijn, ghehehe.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb alles gelezen en ben er uit. Ik wil een mannelijke bewaker aub :3 kut mitchell. Ik had al een heel idee T.T

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:42 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    doe maar hoofd medische staf dan :c mannelijk *pruil*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Er mag er nog wel eentje bij hoor.


    Your make-up is terrible

    jaa?! ;D jeeej! mannelijke bewaker dan. thanks *hugs*

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Enkel de aantallen voor proefpersonen staan vast. De rest mag best meer/minder worden. :3


    Your make-up is terrible

    Oh trouwens, ik wil ook een vrouwelijke personage c:


    That is a perfect copy of reality.