• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Het rollentopic blijft ongeveer 3 weken open, tijd genoeg om je rol in te vullen dus, i.v.m. toetsweken.

    Regels

    Rollen:
    Invullijstjes en informatie vind je hier. Gelieve eerst door te lezen voor een reservatie te plaatsen.

    Proefpersonen: (nieuwe vol, vrouwen vol)
    Nieuw - OpheIiac
    Nieuw - Lorum
    - Dae Alanis Flannery - 22 Cassia 1,3
    - Ruth Mills - 22 Chip 1,3
    - Milah
    - Arthur Lukas Adler - 26 Thalin 1,6
    -
    -

    Wetenschappers:
    Hoofd - Assassin
    - Morticia
    -
    -

    Medische staf:
    Hoofd - Sullivan Kai Bennet - 32 Bagginss 1,5
    - BastiIIe
    -
    -

    Bewakers:
    - Darcy Morana Remington - 27 - RapunzeI 1,4
    - DarkSavior
    - Tobias Nicolas Adkins - 27 Sigil 1,3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 18:39 ]


    Your make-up is terrible

    Zijn er ook nog gegadigden voor mannelijke proefpersonen?


    Your make-up is terrible

    Ik laat het hier bij voor nu...
    Als ik morgen nog tijd heb, wat ik eigenlijk betwijfel, maak ik haar wel af.
    Anders zal het voor woensdag zijn aangezien ik dinsdag op mijn halve dag mijn verjaardag nog ga vieren, lol.:Y)

    Rol: Proefpersoon
    Naam: Dae Alanis Flannery
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Iers
    Innerlijk: Dae was oorspronkelijk een goedlachse, grappige en uitdagende jonge vrouw wiens hart op haar tong lag. Ze zag overal wel het goede in en nam het leven eigenlijk niet echt serieus. Een ware levensgenieter eigenlijk, zelfs ondanks de slechte omgeving waarin ze opgroeide. Misschien was ze zelfs wel wat te optimistisch volgens sommige, maar voor vele anderen was zij het middelpunt van de hoop. Dae hield zich altijd sterk voor anderen, ze vocht voor dingen waar ze in geloofde en had een stalen karakter. Ze was vriendelijk, goed en respecteerde iedereen uit haar omgeving. Ze zou zelfs haar laatste bezittingen afstaan aan iemand die het meer nodig had dan zijzelf als het moest.


    Dit veranderde echter allemaal wanneer ze terecht kwam in het Elysium. Dae veranderde qua karakter helemaal en kreeg een hekel aan mensen, voornamelijk rijke mensen. Dae begon steeds minder te lachen, creëerde een sarcastische en bittere kant en begon ook steeds minder en minder te praten met mensen uit haar omgeving. Ze sluit nu ook iedereen buiten, ze wil letterlijk zo min mogelijk contact met de mensen uit het Elysium omdat ze vreest dat ze anders niet zal kunnen zwijgen. Ergens is ze bang dat ze één of andere uitspatting zal hebben, dat ze haar woede niet onder controle kan houden en zo zelfs nog meer in de problemen zal raken. Je kan zeggen dat ze zo verbitterd is, dat ze in niets of niemand meer gelooft. Ook niet in zichzelf. Het liefst van al wil Dae wraak nemen op de rijke, maar ergens in haar achterhoofd beseft ze wel dat dit niet kan. Ze houdt zich gedeisd, zo slim is ze wel.
    Dae is een taai iemand, ze zal ook niemand om hulp vragen aangezien ze daar te zelfzeker en veel te trots voor is. Ze heeft veel van haar vroegere karakter verloren, maar ze is nog steeds zo strijdlustig en moedig als ze was voordat ze hier terecht kwam. Dit zal ook niet veranderen als het aan haar ligt aangezien ze een echte overlever is. Ze zal alles doen om in leven te blijven, zo lang ze haar trots maar niet opzij zal moeten schuiven.
    Dae is ook redelijk temperamentvol en eigenwijs. Als ze iets niet wilt, krijg je het ook niet van haar gedaan, tenzij dit onder dwang gebeurt. Haar motto is "Klinkt het niet, dan botst het maar", in haar geval zal het dan eerder botsen dan klinken.
    Ondanks haar haat naar de rijke toe, is ze eigenlijk niet echt agressief. Langs de buitenkant dan. Innerlijk gezien raast er een storm door haar heen van woede, frustratie en duizenden vragen waar ze waarschijnlijk nooit een antwoord op zal krijgen. Ondanks Dae echt een flapuit kan zijn, denkt ze wel goed na voordat ze acties onderneemt. Ze overweegt altijd alles wat er eventueel mis kan gaan, maar dat is waarschijnlijk de overlever in zich.
    Ook iets typisch aan deze speciale vrouw is dat ze een erg creatief iemand is. Ze heeft de speciale gave dat ze van iets lelijks, iets heel moois kan maken in nog geen vijf minuten tijd. Dae is ook erg dol op tekenen en kan, indien ze dit wil, heel realistische tekeningen maken tot in het detail. Het liefst van al tekent ze mensen in het geheel, omdat dit moeilijker is en Dae absoluut wel van een uitdaging houdt.
    Uiterlijk:

    Dae is een slanke roodharige vrouw met een zeer lichte, egale huid en een jeugdige uitstraling. Wanneer ze in de zon loopt, heeft ze een stralende glans op haar rode lokken en lijken het wel alsof de kleur intenser is dan het eigenlijk is. Haar lokken bekken van nature redelijk hard en komen tot net halverwege haar rug. Graag wil Dae dat haar haren nog zullen groeien, al heeft ze hier niet echt het geduld voor.
    Met haar 1m72 valt het extra goed op dat ze absoluut niet dik is en daar is ze zelf best tevreden over. Op haar neus en wangen, staan er een hele reeks sproetjes, waardoor ze iets onschuldigs over zich heen heeft. Ook al is dit absoluut niet het geval.
    Als ze zich zou schminken, zou er er best wel mooi uit kunnen zien, helaas heeft ze hier niet echt geld voor en komt dit dus vrijwel nooit voor. Ook is Dae erg trots op haar vrij lange hals, het geeft haar net iets meer vrouwelijkheid naar haar eigen mening.
    Als je in haar ogen zou kijken, zou je versteld staan van hun kleur. De kans zit er zelfs in dat je nog nooit in je leven zulke heldere, glanzende, lichtgroene ogen in je leven hebt gezien. Dit maakt haar juist zo speciaal. Haar ogen zijn redelijk groot waardoor de kleur erg hard opvalt en haar wimpers, die van nature krullen, zijn redelijk lang waardoor het soms lijkt alsof ze wat weg heeft van een pop.
    Dae heeft ook een erg schattig wipneusje en zachte, zalmroze lippen die vaak in een uitdagende glimlach staan. Hoewel haar volle lippen de laatste tijd eigenlijk in een verbitterde, dunne streep staan door de slechte situatie waarin ze verzeild is geraakt. De laatste tijd lacht ze zelfs zo bitterweinig dat vrijwel iedereen is vergeten wat voor een aanstekelijke glimlach deze dame eigenlijk heeft. Als ze lacht, lijkt het wel alsof de hele wereld mee zou willen lachen. Het siert haar gezicht en het zorgt er ook voor dat ze er best aantrekkelijk uitziet


    Modificaties:Ze heeft een vloeistof ingespoten gekregen waardoor ze zo flexibel is, dat zelfs haar botten niet kunnen breken. Wanneer haar botten normaal gezien wel gebroken zouden moeten zijn, plooien ze gewoon om. Het ziet er misschien best grappig uit, maar dit doet best wel pijn als het regelmatig op dezelfde plek gebeurt.
    Geschiedenis: Dae is geboren in een doorsnee gezin met een vader, een moeder en een broertje dat 5 jaar jonger is. Ze waren best gelukkig ondanks ze vrijwel niets hadden. Dae's tante, de zus van haar vader, woonde voor een tijdje in bij het gezin aangezien ze haar man was verloren aan het Elysium en ze geen kinderen had waar ze terecht kon. Wanneer men mensen kwam ronselen voor het Elysium, was het de bedoeling dat het jongere broertje van Dae mee zou gaan. Haar moeder was te ziek om uit bed te komen en haar vader te laf om zijn eigen familie te beschermen. Daarom nam Dae de plaats in van haar broertje, zodat hij het beter zou hebben dan in het Elysium. Ze had de geruchten wel gehoord over hoe vreselijk het daar wel niet was. Maar ze had het er voor over, ze kon het haar broertje gewoon niet aandoen.
    Extra: Ze is half Iers, half Zweeds.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rol: Nieuw proefpersoon
    Naam: Nina Mariya Chernikova
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Russisch
    Innerlijk: Nina is een stil meisje. Verlegen is ze niet, maar arrogantie is ook nergens te vinden. Ze heeft vaak niet zo veel te zeggen en dommelt vaak weg in haar eigen wereldje, waardoor ze vaak afwezig is en ze je soms niet eens hoort. Zoals elk meisje heeft ze haar onzekerheden, Nina weet hier alleen wat minder goed mee om te gaan, net als met al haar andere gevoelens - neem als voorbeeld woede. Als Nina boos is, weet ze zich moeilijk in te houden, evenals ze blij is: haar enthousiasme is vaak veel te groot. Ze is zo'n typisch gevalletje die je óf graag mag, of juist helemaal niet. Ondanks dat ze snel uit haar slof kan schieten, moet ze wel héél boos zijn om je iets aan te doen. Ze heeft snel spijt van haar daden, maar denkt er vaak ook niet bij na. Ze zegt dan ook te vaak sorry dan dat nodig is, iets wat steeds vaker automatisch lijkt te gaan.
    Nina is duidelijk een gevalletje apart door haar moodswings en haar gedrag, wat mensen al snel 'overdreven' noemen. Maar zelfs in de momenten waarop ze heel blij en vrolijk is ze redelijk zwijgzaam. Het is altijd al een opmerkelijk dingetje geweest van Nina. Haar gedachten zijn echter dag en nacht aan het malen en dit houdt haar vaak ook bezig. (zie geschiedenis).
    Haar zwijgzaamheid is overigens niet onopgemerkt gebleven. Toen Nina een klein meisje was, was ze altijd heel erg op zichzelf waardoor ze vaak wat opmerkingen naar haar hoofd geslingerd heeft gekregen. Veel aandacht schonk ze er niet aan, maar toch zorgde het voor een deukje in haar zelfvertrouwen. Nina draagt altijd een klein notitieboekje bij zich. Letterlijk áltijd. Ze schrijft er in, ze krabbelt er in, ze tekent er in - dit is haar manier van het uiten van haar gevoelens en gedachten. Men praat, zij schrijft of tekent.
    Het grappige aan Nina is, dat áls ze praat, het vaak is zonder er over na te denken. Ze zegt simpelweg wat er in haar opkomt en ja, dit zijn vaak stomme, onhandige dingen vaak op het verkeerde moment gezegd. Ze is een kluns, in elk opzicht. Of het nou om praten gaat of in haar manier van doen - ze laat vaak dingen vallen, snapt niet zo snel hoe iets in elkaar steekt of kwetst mensen zonder dat ze het helemaal doorheeft.
    Uiterlijk:



    Modificaties: nvt
    Geschiedenis:
    Extra:

    Working on itttt

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 17:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik twijfel of ik een mannelijk proefpersoon neem. Even mt om er over na te denken .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit echt te twijfelen of ik mijn reservatie verander naar een man, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik twijfel echt, zeker over de reserving.
    Aan de ene kant wil ik een gekke wetenschapper aanmaken, just because I can. Maar een proefpersoon zou ook wel gaaf zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik twijfel echt, zeker over de reserving.
    Aan de ene kant wil ik een gekke wetenschapper aanmaken, just because I can. Maar een proefpersoon zou ook wel gaaf zijn.


    Daar zat ik ook zo tussen te twijfelen, al wordt mijn wetenschapper niet echt gek.
    Uiteindelijk moet je kijken wat je liever wilt spelen. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Daar zat ik ook zo tussen te twijfelen, al wordt mijn wetenschapper niet echt gek.
    Uiteindelijk moet je kijken wat je liever wilt spelen. :3

    Het wordt sowieso een man, ik weet enkel nog niet waarbij. Eigenlijk zou ik je een PB willen sturen, want ik heb echt een gaaf idee, maar ik weet niet waar het beter bij hoort. En het kan niet lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Het wordt sowieso een man, ik weet enkel nog niet waarbij. Eigenlijk zou ik je een PB willen sturen, want ik heb echt een gaaf idee, maar ik weet niet waar het beter bij hoort. En het kan niet lol.


    Stuur maar hoor.


    Your make-up is terrible

    Mijne wordt machtlustige en gestoorde bewaker :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Doe mij maar een jongen reserveren bij de proefpersonen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)
    Stuur maar hoor.

    Kan toch niet als we elkaar beide geblokkeerd hebben staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kan toch niet als we elkaar beide geblokkeerd hebben staan.


    Oh, ik heb je al een hele tijd niet meer geblokkeerd haha.


    Your make-up is terrible

    Lol ik wilde eigenlijk ook een vrouwelijk personage, maar wel medische staff. Dus is dat mogelijk? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Lol ik wilde eigenlijk ook een vrouwelijk personage, maar wel medische staff. Dus is dat mogelijk? (:


    Ja. :3


    Your make-up is terrible