• Hey (:
    Een tijdje geleden (volgens mij toen ik 12 was ofzo) heb ik met mijn ouders mijn kamer volledig opnieuw behangen. Op zich vind ik het wel leuk, maar ik zou graag wat meer ruimte hebben. De optie is er dat ik naar de zolder verhuis, en dat mijn huidige kamer als opslag gaat dienen.
    Nu wil ik niet te veel geld uitgeven, net als mijn ouders, dus ik zoek DIY's voor een kamerverbouwing. :Y)

    Ik heb gegoogled, maar daar kon ik gewoon niet vinden wat ik zocht. En omdat Q zo vol zit met creatieve mensen dacht ik hier misschien wat te vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zoals ik je al vaker heb gezegd over naar zolder verhuizen: Doen, doen, doen als het mag van je ouders! ;D Ik wil je best helpen met DIY's zoeken en zoals je weet is mijn vader redelijk handig, hij weet vast ook nog wel leuke dingetjes. ^^


    :)

    Ik ga dit topic in de gaten houden, omdat ik zelf ook op zoek ben. :3


    Do what people say you can't.

    Leuk! Een zolderkamer heeft altijd zo'n charme :Y)
    Misschien kan je hier iets mee?
    http://vitaya.be/rok-en-rol/deco


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb de letters van 'Paradise' uitgeknipt, die ingekleurd en opgehangen in redelijk groot (één letter per pagina grootte). Daaronder hangen allemaal foto's van vrienden en familie in houten kadertjes, die je kan verven. Bij ons kosten ze hier 10 cent per stuk (:
    Verder heb ik ook een klamboe boven mijn bed hangen (zo eentje) en dat maakt de kamer sowieso al wat voller en je bed een stuk gezelliger ^^ ik heb de mijne in de ikea gekocht en daar kostte hij vrij weinig.
    Ik hoop dat je er wat mee kan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Bedoel je zulke dingen? Voor op je muur, of voorwerpen et cetera? Bekijk anders een weheartit en tik gewoon in 'DIY bedroom' of dergelijke!

    Ik ben niet heel creatief, maar ik weet wel dat je voor maar een paar euro's leuke schilderijtjes kunt kopen bij de Primark. Bij de Action heb je ook een paar mooie staan, heb ik laatst gezien, hoewel ik de prijs hiervan niet weet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zolderkamers zijn zalig ! Mss lichtjes aan je bed?


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik ben denk ik sowieso van plan om 'Fly Free With Me' in weheartit/tumblr plaatjes op de muur wil doen, op een witte achtergrond. Dat is een quote uit mijn favoriete boek(enserie). En dan nog flink wat foto's :Y)

    @Hanaemi zoiets inderdaad!
    @Serenitae hmm, ja. Schilderijen zijn altijd leuk.
    @SlimTupac Zoiets is ook leuk, maar ik ben een zeer 'uitgebreide' slaper. Dus ik weet niet hoe lang die blijven hangen :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.





    Geen idee of je het wat vind, maar ik vond het er leuk uit zien, haha.

    Cozart schreef:
    Ik ga dit topic in de gaten houden, omdat ik zelf ook op zoek ben. :3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iedereen helemaal blij met zolderkamers.
    O god ik zit hier echt verlangend uit te kijken naar het moment dat ik hier weg kan.
    (kan ook komen omdat je elk moment dat je op mijn kamer staat je verwacht dat er een geest bij je komt spoken)

    OT; Ik ga dit volgen ik zoek ook een paar leuke DIY.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mijn kamer staat ook op zolder. ^^
    Ik heb gewoon een paar quote's genomen die ik leuk vond uitgeknipt en over mijn kast en deur geplakt. Ik heb kleine foto's van mijn fave bands en een paar foto's van mijn broertje en mij uitgeprint en die ook opgeplakt en ben momenteel ook bezig met DIY's zoeken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    God, iedereen stalkt mijn topic :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    God, iedereen stalkt mijn topic :')


    Haha, ik vind het zo leuk die DIY dingen :')
    Misschien vind je dit wat; Klik.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dit is cool. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury