• Hey (:
    Een tijdje geleden (volgens mij toen ik 12 was ofzo) heb ik met mijn ouders mijn kamer volledig opnieuw behangen. Op zich vind ik het wel leuk, maar ik zou graag wat meer ruimte hebben. De optie is er dat ik naar de zolder verhuis, en dat mijn huidige kamer als opslag gaat dienen.
    Nu wil ik niet te veel geld uitgeven, net als mijn ouders, dus ik zoek DIY's voor een kamerverbouwing. :Y)

    Ik heb gegoogled, maar daar kon ik gewoon niet vinden wat ik zocht. En omdat Q zo vol zit met creatieve mensen dacht ik hier misschien wat te vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kaa schreef:
    (...)

    Papierplakband kan toch wel (of hoe het ook heten mag)? Bij mijn weten is dat niet schadelijk voor de muur, of wel?


    ja van dat doffe, een beetje ondoorzichtige plakband, dat laat ook wat makkelijker los, dat gebruik ik altijd (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 16:28 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    -

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 16:27 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kaa schreef:
    (...)

    Papierplakband kan toch wel (of hoe het ook heten mag)? Bij mijn weten is dat niet schadelijk voor de muur, of wel?

    O_o
    Noooooit van gehoord. Ik gebruik altijd al spelden, op aanraden van mijn vader en sinds ons mam toch teveel spelden heeft. Als het werkt, kun je dat ook gebruiken, denk ik...


    Deep inside, I've never felt alive

    Rawiyah schreef:
    (...)

    ja van dat doffe, een beetje ondoorzichtige plakband, dat laat ook wat makkelijker los, dat gebruik ik altijd (:


    Jaa dat idd!

    Edit: Waarom maken we hier niet gewoon een officieel DIY topic van? Ik gok dat genoeg mensen wel hun inspiratie eruit kunnen halen! :p

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 16:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    How about punaises of van dat kleefspul (zoiets als kneedgum) speciaal voor posters? :'D.

    Sofie, ik zou wel graag een foto willen zien van je muur :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    How about punaises of van dat kleefspul (zoiets als kneedgum) speciaal voor posters? :'D.

    Sofie, ik zou wel graag een foto willen zien van je muur :3

    Oeh, belangstellende(n) :Y)
    Ik maak er straks wel eentje met m'n camera, eerst eens gaan leren.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Oeh, belangstellende(n) :Y)
    Ik maak er straks wel eentje met m'n camera, eerst eens gaan leren.


    School gaat altijd voor :c


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oehh, ik ga dit topic ook volgen!

    Ik heb laatst nog een 'visionboard' gemaakt voor in m'n kamer! Was heel leuk om te doen, en staat ook heel mooi.
    Ook heb ik al m'n nagellak op een dienblad (van de Xenos, heel mooi, met wit geverfde houten versiersels) op m'n bureau staan. Als je veel boeken hebt, zoals ik, kan je die ook op kleur ordenen! Heel mooi ziet het er dan uit. Wel onhandig voor het terugvinden, maar na een tijdje weet je echt waar alles staat.
    Ook heb ik lampjes om een foto in een lijst aan de muur hangen. Het is echt een 'echte' foto, zoals je die ziet in exposities etc.

    Die tip van een kapstokboom vond ik ook heel erg leuk ! Misschien ga ik dat wel doen.

    Deze vond ik in m'n WeHeartIt, echt geniaal idee, heel klein, maar heel leuk!



    En ik weet niet of dit kan in jouw zolderkamer, maar als het kan, is dit echt heel erg awesome! Dit wilde ik altijd al, haha.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik hier wat sites en plaatjes in de spoilers en titels die misschien handig en leuk zijn voor je kamer! :')

    - Polaroid heart wall:


    http://www.decor8ion.com/wp-content/uploads/unique-DIY-bedroom-decorating-made-easy-4.jpg


    - Book shelf



    - DIY dresser

    - Spray paint your old book shelf



    - Old wooden boxes book shelf



    - Rope your vase



    - Cheap fake wallpaper



    - Stick the curtains

    Kan ook gebruikt worden voor kledij naar keuze, zoals feestjurken en mooie jassen, ook om versieringen en whatever aan te hangen.


    http://archinspire.org/wp-content/uploads/2012/04/DIY-home-decor-cheap-curtain-rod-solution1-500x306.jpg

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 18:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn nicht is DIY-'queen' bij fashionista, dit is haar facebook: Klik, daar staan wel wat ideeën. :) en overigens de website: klik is misschien wat overzichtelijker.


    Bij het tijdschrift? Dat tijdschrift lees ik zeer regelmatig, hehe. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga dit sws volgen en ideeën opdoen voor mezelf c;
    En Melis, ik wil altijd helpen met jou laten verhuizen naar de zolderkamer!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Neem eens een kijkje op pinterest staan ook heel veel ideeën op (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Mijn versierde muur op mijn kamer:


    Met de quote: "Happiness can found, even in the darkest of time, if one only remembers to turn on the light." ~ Albus Dumbledore ~

    Gedetailleerder:





    Alle plaatjes zijn aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 20:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Mijn versierde muur op mijn kamer:


    Met de quote: "Happiness can found, even in the darkest of time, if one only remembers to turn on the light." ~ Albus Dumbledore ~

    Gedetailleerder:





    Alle plaatjes zijn aanklikbaar.


    Oh, wauw, Sofie. :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is best leuk. Ik wil alleen de muur nog eerst wit verven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.