• Hey (:
    Een tijdje geleden (volgens mij toen ik 12 was ofzo) heb ik met mijn ouders mijn kamer volledig opnieuw behangen. Op zich vind ik het wel leuk, maar ik zou graag wat meer ruimte hebben. De optie is er dat ik naar de zolder verhuis, en dat mijn huidige kamer als opslag gaat dienen.
    Nu wil ik niet te veel geld uitgeven, net als mijn ouders, dus ik zoek DIY's voor een kamerverbouwing. :Y)

    Ik heb gegoogled, maar daar kon ik gewoon niet vinden wat ik zocht. En omdat Q zo vol zit met creatieve mensen dacht ik hier misschien wat te vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind kamers met lichtjes altijd echt superleuk! Je kan ook een mooie quote of lyric op de muur plakken!




    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 22:20 ]

    Mijn topic ^^ altijd leuke DIY


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    MT (:


    Vatican Cameos

    Misschien is dit artikel ook wel nuttig, er staan namelijk best leuke dingetjes tussen.
    En dit artikel is ook wel leuk. (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 23:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn nicht is DIY-'queen' bij fashionista, dit is haar facebook: Klik, daar staan wel wat ideeën. :) en overigens de website: klik is misschien wat overzichtelijker.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 jan 2014 - 23:31 ]


    Life is hard and then we die

    Bedankt allemaal hiervoor. Ik ben nu een plattegrond aan het maken van de ruimte zelf. Kijken wat ik er allemaal ik kwijt kan :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oeh, dit topic moet ik in de gaten houden (:
    Mijn kamer is al best gezellig, maar er kan altijd nóg meer gezelligheid bij :D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mijn topics! Ik wil zelf na een grondige schoonmaak ook iets anders met mijn kamer.


    We'll still love each other, forever and always. <3


    Deze vind ik echt fantastisch :'D


    En die houten wand bij het bed is awesome.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 15:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben pas ook naar de garage 'verhuisd' en dat was ook een beetje een kale plek. Nu nog steeds en ik weet ook niet echt wat ik ermee moet doen. Heb al wat lichtjes opgehangen, maar gezellig is het er niet echt. Dus ik ga dit topic ook even volgen ^^

    Valentino schreef:
    Mijn topics! Ik wil zelf na een grondige schoonmaak ook iets anders met mijn kamer.


    Plus ik krijg ook een ''slaapkamer'' in een pasgekochte oude staancaravan die we helemaal gaan schoonmaken en waar ik mee mag doen wat ik wil. Dus die wil ik natuurlijk ook leuk maken!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb allemaal fotolijstje gekocht en die gevuld met (natuurlijk) foto's, maar ook met van die ouderwetse zwart-wit kaartjes uit Parijs. Gewoon omdat het kon en ik dat echt heel leuk vind. Maar goed, verder heeft mijn vader dus zelf boekenplankjes tegen een muur aangemaakt en die geschilderd. De kleur vind ik nu niet zo geweldig meer, maar die kun je natuurlijk zelf uitzoeken. Lichtjes zijn ook super!


    Hamartia

    Ikzelf heb voorna,elijk posters maar wat ook leuk is dat je plaatjes uitprint en dingen tekent en leuk ophangt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, kleine tip voor posters: Als je niet wil dat je je behang ermee aftrekt als je je posters wil verplaatsen in een creatieve bui: gebruik naalden/spelden. Je steekt ze gewoon door de punten van je poster (eventueel meer als het nodig is) en steekt ze door het behang. Als je ze dan verplaatst is er alleen een klein gaatje, ipv een hele witte streep, die het plakband heeft meegenomen.
    Ik heb verder een muur in mijn kamer beschilderd, samen met mijn moeder. Het zijn allemaal bloemen met wat vlinders en een mooie spreuk erbij. Ik kan een foto maken, voor inspiratie, als je dat wilt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    Oh, kleine tip voor posters: Als je niet wil dat je je behang ermee aftrekt als je je posters wil verplaatsen in een creatieve bui: gebruik naalden/spelden. Je steekt ze gewoon door de punten van je poster (eventueel meer als het nodig is) en steekt ze door het behang. Als je ze dan verplaatst is er alleen een klein gaatje, ipv een hele witte streep, die het plakband heeft meegenomen.
    Ik heb verder een muur in mijn kamer beschilderd, samen met mijn moeder. Het zijn allemaal bloemen met wat vlinders en een mooie spreuk erbij. Ik kan een foto maken, voor inspiratie, als je dat wilt?


    Papierplakband kan toch wel (of hoe het ook heten mag)? Bij mijn weten is dat niet schadelijk voor de muur, of wel?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •