• Hey (:
    Een tijdje geleden (volgens mij toen ik 12 was ofzo) heb ik met mijn ouders mijn kamer volledig opnieuw behangen. Op zich vind ik het wel leuk, maar ik zou graag wat meer ruimte hebben. De optie is er dat ik naar de zolder verhuis, en dat mijn huidige kamer als opslag gaat dienen.
    Nu wil ik niet te veel geld uitgeven, net als mijn ouders, dus ik zoek DIY's voor een kamerverbouwing. :Y)

    Ik heb gegoogled, maar daar kon ik gewoon niet vinden wat ik zocht. En omdat Q zo vol zit met creatieve mensen dacht ik hier misschien wat te vinden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je kan op youtube altijd naar filmpjes zoeken. Macbarbie07 heeft altijd leuke kamer DIY's. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dankjewel Myke en After ^^
    Ik moet alleen wel zeggen dan mijn moeder het meeste werk heeft gedaan. Ik heb alleen de vlinders gemaakt :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb 'n witte kamer met één beige muur. Aan de witte kant heb ik zwart-wit-rode canvassen hangen, en ik heb er muurstickers opgeplakt, in de vorm van quotes (was een tijdje geleden bij Action). De beige muur is in het 'thema' pastel-roze.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Even mijn Topics :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maak je ook foto's van je zolderkamer als 'ie af is? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Maak je ook foto's van je zolderkamer als 'ie af is? (:

    Ofcourse, :Y)
    Met al het advies van Quizlet wordt het vast een geweldige tumblr-bedroom.
    En ik ben inderdaad ook nog van plan om een kussen/stoel/bed ding aan het plafond te hangen ghehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn topics, want mijn kot kan best wat gezelliger :]


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    After schreef:
    (...)
    Ofcourse, :Y)
    Met al het advies van Quizlet wordt het vast een geweldige tumblr-bedroom.
    En ik ben inderdaad ook nog van plan om een kussen/stoel/bed ding aan het plafond te hangen ghehe.

    Zo'n hangend iets is idd echt geweldig.
    I want that too, al is mijn kamer een beetje heel erg te klein daarvoor hehe.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik zag dit net op het internet en dat is ook wel zeer gaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga dit topic zeker volgen (:


    Credendo Vides

    Misschien is het sowieso slim om alle muren een witte of andere neutrale kleur te geven? Dat is tijdloos en je kan er van alles mee.


    :)

    Bayard schreef:
    Misschien is het sowieso slim om alle muren een witte of andere neutrale kleur te geven? Dat is tijdloos en je kan er van alles mee.


    Ik heb vier verschillende kleuren, en ik vind het altijd juist gezellig staan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Ik heb vier verschillende kleuren, en ik vind het altijd juist gezellig staan.

    Dat kan ik me best voorstellen, maar ervaring heeft mij door de jaren heen geleerd dat je later die kleuren misschien minder leuk vindt, of een keertje een andere sfeer in je kamer wilt hebben. Met een neutrale kleur is dat makkelijker, aangezien je daarmee gekleurde meubels etc. kunt toevoegen, zodat het alsnog gezellig wordt. ^^ Maar misschien is dit een persoonlijke mening.


    :)

    Escada schreef:
    (...)

    Ik heb vier verschillende kleuren, en ik vind het altijd juist gezellig staan.

    Het hangt er ook af wat voor persoon je bent, als je heel precies en netjes bent enzo, dat zouden verschillende kleuren storend zijn, en als je chaotisch bent, dan kan 1 kleur saai zijn, ookal hoeft dat daar niet aan te liggen natuurlijk.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mijn topics. Voor het geval dat. c:


    Danmarks Dynamite.