• Heei (:
    Ik ben een nieuw verhaal begonnen -nog niet geactiveerd-
    En ik heb dringend een foto voor een personage nodig! (Of geef tips hoe je zo'n foto kan vinden)
    De foto van het personage moet aan deze eisen voldoen:
    - Jongen
    - Ongeveer rond de 20
    - Knap -natuurlijk knap, niet fotomodel knap-
    - Het is voor een historisch, romantisch verhaal. Hij moet een prins voorstellen -hij hoeft geen ouderwetse kleren of koninklijke kleren aan ofzo-
    - De naam; Aidan Noah Livingstone ; moet bij hem passen . (of als je echt een goeie foto hebt pas ik de naam wel aan)
    Thx alvast (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:13 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    SRSLY schreef:
    (...)
    Wees er maar niet al te trots op dat je zo hard bent. Dat vinden mensen namelijk niet zo leuk.
    En dat ik jou er op wijs dat je niet moet reageren als je niks nuttigs of waar ik voor vraag vertelt, zegt nog niet dat ik slecht tegen kritiek kan. Het bewijst alleen maar hoe een irritant persoon jij bent.
    Jij geeft kritiek op mijn kritiek en vindt mij een irritant persoon, door datgene wat ik zei. Maar je kunt blijkbaar niet slecht tegen kritiek. Juist, logisch. Anyway, succes met een foto vinden :Y)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Jij geeft kritiek op mijn kritiek en vindt mij een irritant persoon, doordat wat ik zei. Maar je kunt blijkbaar niet slecht tegen kritiek. Juist. Anyway, succes met een foto vinden :Y)

    Hartstikke bedankt.


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Ik lach hier nu echt heel hard achter mijn computer, terwijl het niet eens zo'n grappige discussie is.
    Laat me ik heb een rare vorm van humor.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    En nu terug naar het doel van het topic alsjeblieft, anders zal ik hem moeten sluiten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)Ja, dus? Ze vragen je wat en je reageert niet. Daar heb ik het over.


    Haar antwoord was prima XD
    Fijn dat je ook even "meehelpt"


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Je kunt ook altijd nog zoeken bij heten heren voor tijdens het studeren op FB zijn wel allemaal modellen ^^ maar soms zit er wel een leukie bij daar haal ik wel eens wat plaatjes van af. Want ik vind het irritant als ze bekend zijn van films enz.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo
    Haar antwoord was prima XD
    Fijn dat je ook even "meehelpt"


    Net alsof dat zoveel verschil maakt. En even lezen zou handig zijn:

    Chip schreef:
    En nu terug naar het doel van het topic alsjeblieft, anders zal ik hem moeten sluiten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze is ook leuk!





    Misschien helpen wat leuke plaatjes, om mensen van hun blue monday gedrag af te helpen ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Deze is ook leuk!





    Misschien helpen wat leuke plaatjes, om mensen van hun blue monday gedrag af te helpen ;)


    Ty (:
    Jij snapt t haha xD
    Hate blue monday --;--


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Ik dacht gelijk aan de acteurs van Vampire diaries c:
    Je kan de meeste zowel ouderwets als niet ouderwets vinden en volgens mij allemaal wel in een fatsoenlijk pad, dus keuze zat c:

    Stefan and Damon Salvatore (Paul Wesley & Ian Somerhalder)


    Stefan/Paul links Damon/Ian rechts)


    Klaus (Joseph Morgan)



    Jeremy Gilbert (Steven R. McQueen)


    It's very important for you to believe that you are the one