• Hallo Quizletters! Op vrijdag 24 januari zijn we weer terug met de Quizlet Radio! Met deze keer zal er iets compleet anders zijn dan normaal.

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie op vrijdag weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior eeeeeen iemand die we uitnodigingen om via Skype mee te doen! Dit is mogelijk omdat Mitchell erachter is gekomen hoe we meerde outputs kunt combineren naar een enkele input. Of in andere woorden, we kunnen nu de geluiden van onze microfoon + dat wat op Skype wordt gezegt samenpersen en op de radio streamen.

    Wat wordt er van mij verwacht?
    We hebben een paar eisen:
    -      Je bent goed verstaanbaar
    -      Je doet actief mee in het gesprek en bent niet bang om ergens mee te komen.
    -      Er is geen achtergrond geluid (dat betekent dat je ergens moet gaan zitten waar niemand je stoort).
    -      Er is geen echo als je je microfoon gebruikt (dat betekent 99% van de keren dat je oortjes in moet hebben).

    Hoe kan ik meedoen?
    Post hieronder een berichtje met de reden waarom je mee wilt doen en vanaf hoe laat je beschikbaar bent. Hou hierbij wel rekening dat je Skype moet hebben, vanaf half 8 beschikbaar moet zijn en dat als we je uitkiezen je ook op tijd je Skype username naar DarkSavior stuurt en zijn uitnodiging ook accepteerd (op tijd betekent binnen 4 uur na het einde van de wedstrijd), anders heb je pech en gaat je plek naar iemand anders.

    Hoe wordt er iemand uitgekozen?
    We zullen een lijst bijhouden met iedereen die wil mee doen en hieruit donderdag random iemand selecteren (met de hulp van random.org). Iedereen heeft dus een eerlijke kans!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    Inschrijven kan tot donderdag om acht uur! Gesloten.

    Huidige deelnemers
    - Emrys
    - Muninn
    - Volde
    - Act
    - Springfield


    Winnaar
    Act heeft gewonnen en zal morgen op de radio te horen zijn!

    Dat iedereen mee kan doen betekent niet dat we ook iedereen willen. We behouden dan ook het recht om iemand te weigeren als we hier een goede reden voor hebben (die we natuurlijk ook vertellen).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:46 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Damn vrijdag kan il niet il word dan getatoeëerd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    VoIde schreef:
    Ooh, het is toch geen probleem op tablet hoop ik?
    Zolang we je goed kunnen verstaan heb ik daar geen probleem mee, haha.

    Muninn schreef:
    Damn vrijdag kan il niet il word dan getatoeëerd
    Zo laat nog?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 13:49 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    Zolang we je goed kunnen verstaan heb ik daar geen probleem mee, haha.


    Dan is er geen probleem. :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    Hmmm, ik ga het doen!
    Ik heb skype.(Ookal zit ik er niet echt op.)
    Ik spreek goed Nederlands en ben verstaanbaar. En heb ook geen achtergrondgeluid.
    Ik ben zeker niet verlegen. :W

    Aha, onze halve Oost-Vlaming gaat meedoen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Aha, onze halve Oost-Vlaming gaat meedoen. :Y)


    Deal met m'n Oost-Vlaams accent.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    QuizletRadio schreef:
    (...)Zo laat nog?
    vanaf 16:00 ga ik weer voor een zitting en de vorige keer duurde het tot 22:00 =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Shiiiiiiit, ik zou zó graag mee willen doen, maar ik kan dan niet.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 14:30 ]


    Tijd voor koffie.

    QuizletRadio schreef:
    Is er echt niemand anders die mee wil doen? Eerlijk gezegd hadden we verwacht dat we een hele boel aanmeldingen zouden krijgen. Dat je verlegen bent is op zich geen probleem, zolang je maar niet de hele tijd stil bent of amper iets zegt. En het maakt al helemaal niet uit hoe je stem klinkt, zolang deze verstaanbaar is. Mitchell's stem is ook zwaar verneukt, maar hij is blijkbaar wel goed te verstaan :'D

    Ik weet iemand die erg graag mee zou willen doen, maar zo te zien heeft zij hier nog niet gereageerd. Ik zal haar er even naar vragen.


    :)

    IKKEEE. DANKJE CATNIP.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat een leuk idee ^^ ik ga me niet aanmelden, maar zeker wel luisteren (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Act schreef:
    IKKEEE. DANKJE CATNIP.
    Juist. Voordat ik je aan de lijst toevoeg, heb je de voorwaarden gelezen?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 16:02 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik was Birdo/After. Ik had het toen met Nikki erover gehad maar het was qua afstand niet mogelijk. Ik zou het heel graag willen, vanwege mijn passie voor muziek en omdat ik een gigantisch fan ben van de Qradio :Y)

    En ja, ik heb de voorwaarden gelezen. Sorry voor mijn onprofessionele binnenkomst :x

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 16:06 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    Ik was Birdo/After. Ik had het toen met Nikki erover gehad maar het was qua afstand niet mogelijk. Ik zou het heel graag willen, vanwege mijn passie voor muziek en omdat ik een gigantisch fan ben van de Qradio :Y)
    Oooooh. Jij! Als je aan alles voldoet zetten we je graag op de lijst :Y)

    EDIT: We zullen je toevoegen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 16:13 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Fijn, ik zoek mijn Skype even op ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    IKKEEE. DANKJE CATNIP.

    You're welcome. (;


    :)