• Hallo Quizletters! Op vrijdag 24 januari zijn we weer terug met de Quizlet Radio! Met deze keer zal er iets compleet anders zijn dan normaal.

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie op vrijdag weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior eeeeeen iemand die we uitnodigingen om via Skype mee te doen! Dit is mogelijk omdat Mitchell erachter is gekomen hoe we meerde outputs kunt combineren naar een enkele input. Of in andere woorden, we kunnen nu de geluiden van onze microfoon + dat wat op Skype wordt gezegt samenpersen en op de radio streamen.

    Wat wordt er van mij verwacht?
    We hebben een paar eisen:
    -      Je bent goed verstaanbaar
    -      Je doet actief mee in het gesprek en bent niet bang om ergens mee te komen.
    -      Er is geen achtergrond geluid (dat betekent dat je ergens moet gaan zitten waar niemand je stoort).
    -      Er is geen echo als je je microfoon gebruikt (dat betekent 99% van de keren dat je oortjes in moet hebben).

    Hoe kan ik meedoen?
    Post hieronder een berichtje met de reden waarom je mee wilt doen en vanaf hoe laat je beschikbaar bent. Hou hierbij wel rekening dat je Skype moet hebben, vanaf half 8 beschikbaar moet zijn en dat als we je uitkiezen je ook op tijd je Skype username naar DarkSavior stuurt en zijn uitnodiging ook accepteerd (op tijd betekent binnen 4 uur na het einde van de wedstrijd), anders heb je pech en gaat je plek naar iemand anders.

    Hoe wordt er iemand uitgekozen?
    We zullen een lijst bijhouden met iedereen die wil mee doen en hieruit donderdag random iemand selecteren (met de hulp van random.org). Iedereen heeft dus een eerlijke kans!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    Inschrijven kan tot donderdag om acht uur! Gesloten.

    Huidige deelnemers
    - Emrys
    - Muninn
    - Volde
    - Act
    - Springfield


    Winnaar
    Act heeft gewonnen en zal morgen op de radio te horen zijn!

    Dat iedereen mee kan doen betekent niet dat we ook iedereen willen. We behouden dan ook het recht om iemand te weigeren als we hier een goede reden voor hebben (die we natuurlijk ook vertellen).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:46 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik geef me niet op ;D
    Ik vergeet dan halverwege dat ik mee doe ;D....

    Maar ik wil dit in mijn topics dumpen zodat ik toch of bij mama nog even kan luisteren of bij papa.. -moet halverwege weg namelijk-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh fuck ik kan vrijdag niet eens luisteren want dan heb ik de jaarlijkse gourmet en bingo avond met mijn voetbalteam :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    QuizletRadio schreef:
    (...)De bedoeling is dat je lekker met ons mee lult als we geen muziek draaien (wat dus 60-70% van de tijd is). :Y)
    Oh godjes dat is wel heel lang. Ik denk er even over na. Mijn headset is wel goed, maar ik weet niet in hoeverre ik mij kan afzonderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga me niet opgeven vanwege mijn verlegenheid, maar ik ga wel luisteren. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    xVixncxiex schreef:
    Oh fuck ik kan vrijdag niet eens luisteren want dan heb ik de jaarlijkse gourmet en bingo avond met mijn voetbalteam :(
    Awh jammer, volgende keer beter!

    Nami schreef:
    (...)Oh godjes dat is wel heel lang. Ik denk er even over na. Mijn headset is wel goed, maar ik weet niet in hoeverre ik mij kan afzonderen.
    Je hoeft niet de hele tijd mee te doen hoor! Je mag stoppen zodra je geen zin meer hebt.

    Serenitae schreef:
    Ik ga me niet opgeven vanwege mijn verlegenheid, maar ik ga wel luisteren. (:
    Ook leuk, toch?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 22:25 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik ga zeker luisteren!
    Jammer genoeg ga ik me niet opgeven, omdat mijn ouders dan wel erg raar zullen opkijken, ik geen Skype heb en ook gewoon veel te verlegen ben. En ik heb echt een kinderstem als ik mezelf opneem. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou me opgeven, maar ik weet niet of ik dan thuis ben en buiten dat als ik op tijd thuis ben moet ik eerst mijn huiswerk maken (huisarrest) (overigens dan all thuis komt door tijdsverschil i.v.m in een ander land wonen)
    en mijn internet verbinding is al slecht dus zeker skypen met het buitenland zal niet altijd even goed werken. Of eigenlijk misschien lukt het soms wel helemaal niet....

    ik ga zeker proberen om te luisteren, dat wel c:


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik ben veel te verlegen hiervoor. Wel een leuk initiatief! ^^
    Ik ga proberen te luisteren. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij nader inzien ga ik het toch maar niet doen. Ik heb beseft hoeveel mensen er naar Q radio luisteren :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zie wel. Ik zal sowieso wel luisteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Milah schreef:
    Bij nader inzien ga ik het toch maar niet doen. Ik heb beseft hoeveel mensen er naar Q radio luisteren :W
    Aaawh :C Daar denk ik (Mitchell) niet eens aan als ik radio draai. Daarbij zijn het vaak maar rond de 15 mensen, dus niet heel erg veel als je het mij vraagt. Het is echt niet alsof je voor de klas staat. Geen hond ziet je en niemand zal het erg vinden als je een foutje maakt.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:07 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik twijfel of ik mij zal opgeven, ik heb echt een ontzettende grafstem =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Aaawh :C Daar denk ik (Mitchell) niet eens aan als ik radio draai. Daarbij zijn het vaak maar rond de 15 mensen, dus niet heel erg veel als je het mij vraagt. Het is echt niet alsof je voor de klas staat. Geen hond ziet je en niemand zal het erg vinden als je een foutje maakt.


    Maar ik heb nogal een vreemde stem denk ik, en vrij veel zinnigs zeg ik niet, zeker niet als ik zenuwachtig ben voor zoiets :')

    Maar ik zal wel luisteren, dat sowieso ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    (...)

    Maar ik heb nogal een vreemde stem denk ik, en vrij veel zinnigs zeg ik niet, zeker niet als ik zenuwachtig ben voor zoiets :')

    Maar ik zal wel luisteren, dat sowieso ^^
    Jammer. Als je je mening veranderd horen we het graag.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ooh, ik durf mijn prachtige stem niet aan deze publiek te laten horen, dus helaas. Maar ik ga zeker weten weer luisteren. (:


    -