• Hallo Quizletters! Op vrijdag 24 januari zijn we weer terug met de Quizlet Radio! Met deze keer zal er iets compleet anders zijn dan normaal.

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie op vrijdag weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior eeeeeen iemand die we uitnodigingen om via Skype mee te doen! Dit is mogelijk omdat Mitchell erachter is gekomen hoe we meerde outputs kunt combineren naar een enkele input. Of in andere woorden, we kunnen nu de geluiden van onze microfoon + dat wat op Skype wordt gezegt samenpersen en op de radio streamen.

    Wat wordt er van mij verwacht?
    We hebben een paar eisen:
    -      Je bent goed verstaanbaar
    -      Je doet actief mee in het gesprek en bent niet bang om ergens mee te komen.
    -      Er is geen achtergrond geluid (dat betekent dat je ergens moet gaan zitten waar niemand je stoort).
    -      Er is geen echo als je je microfoon gebruikt (dat betekent 99% van de keren dat je oortjes in moet hebben).

    Hoe kan ik meedoen?
    Post hieronder een berichtje met de reden waarom je mee wilt doen en vanaf hoe laat je beschikbaar bent. Hou hierbij wel rekening dat je Skype moet hebben, vanaf half 8 beschikbaar moet zijn en dat als we je uitkiezen je ook op tijd je Skype username naar DarkSavior stuurt en zijn uitnodiging ook accepteerd (op tijd betekent binnen 4 uur na het einde van de wedstrijd), anders heb je pech en gaat je plek naar iemand anders.

    Hoe wordt er iemand uitgekozen?
    We zullen een lijst bijhouden met iedereen die wil mee doen en hieruit donderdag random iemand selecteren (met de hulp van random.org). Iedereen heeft dus een eerlijke kans!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    Inschrijven kan tot donderdag om acht uur! Gesloten.

    Huidige deelnemers
    - Emrys
    - Muninn
    - Volde
    - Act
    - Springfield


    Winnaar
    Act heeft gewonnen en zal morgen op de radio te horen zijn!

    Dat iedereen mee kan doen betekent niet dat we ook iedereen willen. We behouden dan ook het recht om iemand te weigeren als we hier een goede reden voor hebben (die we natuurlijk ook vertellen).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:46 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik (Mitchell) ga even heel brutaal zijn en vraag hierbij of iemand zin heeft om eventjes het Skype + Radio gedoe te testen. Wat moet je doen? Met mij praten via Skype, that's all.

    Als iemand zin heeft hoor ik het graag :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Oke!
    Ik heb tijd!


    Queer zijn is gewoon alles

    VoIde schreef:
    Oke!
    Ik heb tijd!
    Zou je mij dan even je Skype account willen sturen? Maakt niet uit naar welk account ;p


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Imma check.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat jammer! Ben precies op familieweekend dan, kan niet eens luisteren D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Muh, eigenlijk vind ik dit best spannend. Ghehe. Plus ik zie er op dit moment niet uit. Alvast sorry daarvoor, Mitchell.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    Muh, eigenlijk vind ik dit best spannend. Ghehe. Plus ik zie er op dit moment niet uit. Alvast sorry daarvoor, Mitchell.
    Het is alleen spraak, geen video. Dus no worries :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Het is alleen spraak, geen video. Dus no worries :Y)

    Ooh, mooi. Ik heb het op mijn tablet, dus er komt altijd automatisch video bij. Dan wacht ik op de oproep. (cop)
    Meh, kut, ik moet afsluiten. Ik zal even kijken of ik morgen tijd heb. Sorry daarvoor!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 20:13 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    QuizletRadio schreef:
    Ik (Mitchell) ga even heel brutaal zijn en vraag hierbij of iemand zin heeft om eventjes het Skype + Radio gedoe te testen. Wat moet je doen? Met mij praten via Skype, that's all.

    Als iemand zin heeft hoor ik het graag :Y)

    Als je nog iemand nodig had om het mee te testen, ik heb ook tijd en als het goed is heeft Nikki me op Skype, anders kan ik hem ook nog altijd sturen. Ook al heb je het waarschijnlijk niet meer nodig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Na heel veel moeite is het gelukt en heb ik (Mitchell) de correcte instellingen gevonden! Ik bedank iedereen die me geholpen heeft hiervoor. :3 Nu kunnen we dus samen radio draaien ^^ Ik hoop alleen dat we niet teveel last krijgen van echo, maar goed. Dat zien we vanzelf wel.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 21:40 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Verdorie, ik baal best wel dat ik niet kan meedoen. Is deze actie eenmalig?


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Verdorie, ik baal best wel dat ik niet kan meedoen. Is deze actie eenmalig?
    Ligt eraan hoe er vrijdag op wordt gereageerd en hoe de uitzending zelf gaat ^^


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Vandaag tot 8 uur kun je je nog aanmelden. Daarna is het te laat!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 8:53 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Spannend *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je hebt nog iets meer dan 3 uur om je in te schrijven!


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.