• Hallo Quizletters! Op vrijdag 24 januari zijn we weer terug met de Quizlet Radio! Met deze keer zal er iets compleet anders zijn dan normaal.

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie op vrijdag weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior eeeeeen iemand die we uitnodigingen om via Skype mee te doen! Dit is mogelijk omdat Mitchell erachter is gekomen hoe we meerde outputs kunt combineren naar een enkele input. Of in andere woorden, we kunnen nu de geluiden van onze microfoon + dat wat op Skype wordt gezegt samenpersen en op de radio streamen.

    Wat wordt er van mij verwacht?
    We hebben een paar eisen:
    -      Je bent goed verstaanbaar
    -      Je doet actief mee in het gesprek en bent niet bang om ergens mee te komen.
    -      Er is geen achtergrond geluid (dat betekent dat je ergens moet gaan zitten waar niemand je stoort).
    -      Er is geen echo als je je microfoon gebruikt (dat betekent 99% van de keren dat je oortjes in moet hebben).

    Hoe kan ik meedoen?
    Post hieronder een berichtje met de reden waarom je mee wilt doen en vanaf hoe laat je beschikbaar bent. Hou hierbij wel rekening dat je Skype moet hebben, vanaf half 8 beschikbaar moet zijn en dat als we je uitkiezen je ook op tijd je Skype username naar DarkSavior stuurt en zijn uitnodiging ook accepteerd (op tijd betekent binnen 4 uur na het einde van de wedstrijd), anders heb je pech en gaat je plek naar iemand anders.

    Hoe wordt er iemand uitgekozen?
    We zullen een lijst bijhouden met iedereen die wil mee doen en hieruit donderdag random iemand selecteren (met de hulp van random.org). Iedereen heeft dus een eerlijke kans!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    Inschrijven kan tot donderdag om acht uur! Gesloten.

    Huidige deelnemers
    - Emrys
    - Muninn
    - Volde
    - Act
    - Springfield


    Winnaar
    Act heeft gewonnen en zal morgen op de radio te horen zijn!

    Dat iedereen mee kan doen betekent niet dat we ook iedereen willen. We behouden dan ook het recht om iemand te weigeren als we hier een goede reden voor hebben (die we natuurlijk ook vertellen).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:46 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Beetje jammer dat ik dan moet trainen. De volgende keer beter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    Beetje jammer dat ik dan moet trainen. De volgende keer beter.
    Dat is inderdaad jammer, maar goed, niks aan te doen.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik wil wel meedoen, gewoon omdat ik denk dat het wel cool moet zijn om jullie te horen en zo. ^ ^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik wil wel meedoen, gewoon omdat ik denk dat het wel cool moet zijn om jullie te horen en zo. ^ ^
    Heb je de voorwaardes gelezen? En nee, we zeggen niet dat je dat gedaan hebt, haha. We willen het gewoon zeker weten. :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik heb nogal een erg slechte microfoon dus dat gaat 'm niet worden. Maar ik ga wel luisteren. :Y)


    Do what people say you can't.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Heb je de voorwaardes gelezen? En nee, we zeggen niet dat je dat gedaan hebt, haha. We willen het gewoon zeker weten. :Y)

    Ja, ik had alles gelezen, hoor. :-)
    Of mag ik niet omdat ik Belgisch ben?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    (...)
    Ja, ik had alles gelezen, hoor. :-)
    Of mag ik niet omdat ik Belgisch ben?
    We zijn niet rasistisch! Natuurlijk mag je mee doen! D:


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)We zijn niet rasistisch! Natuurlijk mag je mee doen! D:

    Jullie gaan 'r gewoon uitlachen met haar accent, Mitchell(?). D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ziek dus ik zor dan binnen daarbij heb ik geen skype


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jullie gaan 'r gewoon uitlachen met haar accent, Mitchell(?). D:
    Daarvoor kunnen we niet instaan. Mitchell lacht sowieso altijd mensen uit met een raar accent :'D

    Nog iets minder dan 1 uur voordat de inschrijvingen op slot gaan!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 19:12 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Jullie gaan 'r gewoon uitlachen met haar accent, Mitchell(?). D:

    Ik heb ook echt een boerenaccent (Fries?) volgens de meeste niet-Friezen die ik ontmoet, dus dan mogen ze ook lekker om mij lachen :')
    Stiekem maak ik er dan een spel van: 'Raad het woord - de Fryske editie.' ghehe.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    (...)
    Ik heb ook echt een boerenaccent (Fries?) volgens de meeste niet-Friezen die ik ontmoet, dus dan mogen ze ook lekker om mij lachen :')
    Stiekem maak ik er dan een spel van: 'Raad het woord - de Fryske editie.' ghehe.
    Nou, een spel ervan maken lijkt mij (Mitchell) wel leuk om te doen :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Nou, een spel ervan maken lijkt mij (Mitchell) wel leuk om te doen :Y)

    Dan ga ik meedoen met raden, hehe.


    :)

    Er zitten ook Friezen op Q die het zo raden.


    Your make-up is terrible

    QuizletRadio schreef:
    (...)Nou, een spel ervan maken lijkt mij (Mitchell) wel leuk om te doen :Y)

    Oh echt? Dat lijkt me echt super leuk *O*
    Allegeare tuke Fryske wurden opsykje, oeh god. Gelokkig is it dan sezen en net skriuwe, oars wurd it sawiesa yn drama ˆˆ
    Vertaling: Allemaal moeilijke Friese woorden opzoeken, oh god. Gelukkig is het dan zeggen en niet schrijven, anders wordt het sowieso een drama. :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.