• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind die reclame vreselijk. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Halfnaakte lichamen doen me niet zoveel, ik snap Erieka's punt ook wel over hoe die vrouwen worden uitgebeeld.


    Your make-up is terrible

    ik zie niet wat er mis is met een half naakte knappe man :D. maar ze hebben het miss wel wat overdreven gebracht. Hoe die vrouwen doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En die man dan? Denk je nou echt dat zo iemand het gras maait in de parken of er uberhaupt aan denkt om zoiets te gaan doen? :'D Alles aan die reclame is scheef en verkeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat zeg ik niet, niemand doet dat ook. Maar dat bekend niet dat ik t erg vind om te zien :'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RapunzeI schreef:
    Ik vind hem gewoon belachelijk, omdat vrouwen daar als een stelletje idioten worden afgebeeld die het leuk vinden om naar halfnaakte mannen te kijken. Ik vind dat persoonlijk vreselijk en ik ben absoluut niet zo, dus ik vind 'm vreselijk.

    Same here.


    Tijd voor koffie.

    RapunzeI schreef:
    Ben ik de enige die deze reclame haat?


    Nee. Ik vind die vrouwen echt van die irritante kutten, die ik vroeger ook bij me in de klas had zitten. Dat wijf die het blikje gooit, is de grootste bitch. Ze hebben allemaal van die bitchy gezichten, bah. Die vent had dat blikje echt tegen haar hoofd moeten gooien. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moet overigens wel zeggen dat ik ze overdreven blij vind doen als ie zn shirt uittrekt xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Van mij had ie gewoon het gaspedaal van z'n grasmaaier vast mogen tapen zodat 'ie aan blijft staan en 'm dan op die vrouwen af mogen laten rijden. MWUHAHAHA. (Sorry, ik ben in een nogal sadistische bui. Ik denk dat Nikki wel weet waarom :') )


    26 - 02 - '16

    MT laat


    16 - 09 - '17

    Hehehehe. 8D


    Your make-up is terrible

    Geef mij maar de reclame van William Lawson.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Burglar schreef:
    (...)

    Oh, dat ken ik. Ik heb met games altijd een bepaalde periode waar ik alléén maar dat speel, om daarna weer maanden heb dat ik het nooit speel :Y) Vooral Sims 2 is bij ons daar een groot slachtoffer van. Sims 2 vond ik trouwens ook veel leuker dan 3.
    THANK YOU! Helemaal mee eens, ik heb niks met sims 3.


    Life is hard and then we die

    Hmmmm hot cocoa

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 22:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanavond weer naar de fitness. Iedereen verklaarde me echt voor gek dat ik me daarvoor had aangemeld - omdat ik echte een luie donder ben en ze geloofden ook niet in me, maar ik ga ze het tegendeel bewijzen. :Y)