• Wij krijgen waarschijnlijk begin februari een witte herder pup. Mijn moeder en ik zijn druk op zoek naar een leuke naam maar we hebben tot nu toe nog niets gevonden. Daarom dacht ik, misschien dat jullie leuke namen hebben. Het wordt een reutje, en behalve dat het dus een naam voor een jongen moet zijn, hebben we geen eisen!
    Dus, iemand een idee?

    Dit wordt 'm!



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]

    IcanBreathe schreef:
    Ahw nou ja jammer dan
    Ik ga nog even verder denken ik vind het altijd geweldig namen voor dieren te bedenken
    Ice? aangezien hij wit is, maar misschien is Ice een beetje girly
    Toen ik 5 of zo was wou ik altijd dat alles Mimi heette, jongen of meisje maakte niet uit... Maar mischien is Momo (of gewoon Mo) een iets mannelijkere variant daar op wel leuk
    Hoewel ik het wel een beetje saai vind ("Mo! Eten" klinkt zo meh)
    Brainstorm time

    Boomer?
    Buddy?
    Buster?
    Shadow?
    Gizmo?
    Teddy?
    Zeus?
    Romeo?
    Diesel?

    Of met wat meer humor:
    Lunchbox?
    Waffles?
    Cat?
    Milkshake?
    Whopper?
    Buddha?
    Bacon?
    Peanut butter?
    Nacho?
    Taco?

    Ik kreeg honger toen ik bezig was met denken sorry daarvoor xD


    Ik vind Zeus een hele leuke naam, aangezien ik heel erg van Griekse mythologie houd. Maar m'n gezin vindt dat niet leuk (Volgens mij heb ik gewoon een heel andere smaak..)

    Ahw jammer :C
    Noem hem Nameless xD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 23:40 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Even een bumpje want we hebben nogsteeds namen nodig. Morgen gaan we bij de hondjes kijken en het lijkt ons wel leuk om van te voren al een paar namen te hebben...

    Apollo! Jij happy omdat het een God is uit de Griekse mythologie en het is tegelijkertijd ook een raket geweest (voor als er mensen in je familie in geïnteresseerd zijn). Daarnaast betekent Pollo kip (correct me if I'm wrong), dus kan het ook een grappige naam zijn en heb je leuke bijnamen zoals Appie of Pool ^^


    From these ashes, I will rise

    ^ Apollo klinkt inderdaad wel heel gaaf!
    Ugh, ik probeer wat voor je te bedenken, maar ik kom enkel op vrouwelijke namen. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Me broer gaf "Waf" als naam op


    It's very important for you to believe that you are the one

    Joep! Noem 'm Joep! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ancore schreef:
    Apollo! Jij happy omdat het een God is uit de Griekse mythologie en het is tegelijkertijd ook een raket geweest (voor als er mensen in je familie in geïnteresseerd zijn). Daarnaast betekent Pollo kip (correct me if I'm wrong), dus kan het ook een grappige naam zijn en heb je leuke bijnamen zoals Appie of Pool ^^


    Ik heb het voorgesteld. Mijn moeder vond het leuk maar m'n broer vond het te "sterrig" :')

    @ ICanBreathe:
    Haha, 'Waf' is niks voor ons. Onze vorige hond heette Boudewijn dus dat is heel wat anders.

    @ Stapper:
    Ik denk dat m'n moeder het meteen met je eens is maar ik hou niet van dat soort namen

    haha volgens mij zijn we een klein beetje kieskeurig

    Franky, Diesel, Rocco, Mikey,

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 11:49 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    VoIde schreef:
    Frodo, Snuffer, Kwispel, Samson, Lassie en Kieffer.
    :Y)


    Frodooo!
    Of Chip (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    Frodooo!
    Of Chip (wbw)
    Of Bes *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    We zijn wezen kijken vanmiddag. Ze waren echt heel cute en we hebben er al eentje uitgekozen. Nog steeds geen naam though ):

    Wat een schatje!
    Onze stafford noemen wij Quando (Kwando), geen betekenis maar gewoon omdat we het leuk vonden.
    http://www.hondennamen.info/hondennamen-reu/hondennaam-reu-letter-q.php hier staat ie tussen, maar je kunt hier ook andere namen vandaan halen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Omg ik moed dat hondje hebben zooooooooooo schattigggg (H)
    noem hem Fluffy XD

    Hier doet hij me aan denken btw:


    Marshmellow fluff (gesmolten marshmellow ofzo)

    Nog leuker dan Fluffy, gewoon Fluff xD

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 20:27 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Splinter


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf