• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lola

    Zo rende Ash en ik een tijdje heen weer met de spullen. Nadat we het belangrijkste binnen hadden, hadden we het maar opgegeven. Aangezien dat de rest toch al zeiknat was. We hielpen Ethan uit het zwembad en rende naar binnen. We bleven even in het halletje staan, omdat het water nog van ons afliep en we het hele huis niet nat wouden maken. Uiteindelijk liep Ethan naar boven toe om handdoeken te pakken. Niet even later kwam hij ook beneden met een grote stapel handdoeken.
    "Voor de mensen die straks nog binnen komen, dan hoeven ze niet zolang te wachten." Zei hij nadat hij de verbaasde gezichten van Ash en mij had gezien. Hij reikte een handdoek naar ons uit die we maar dankbaar aannamen en begonnen ons zelfs zo veel mogelijk proberen droog te maken. De rest van de handdoeken legde Ethan op ren stapeltje op de grond.
    Nu we droog waren gingen Ethan en Ash zich omkleden. Ik wou dat ook doen maar toen bedacht ik me, dat ik ook net zo goed warme chocomel met slagroom kon maken, voor iedereen. Dus ging ik dat maar doen. Omkleden kon ik daarna wel.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 11:25 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Nina

    Ik keek een beetje naar de mensen en concludeerde dat ik ze niet kon helpen. Ik wist al wat ik in de keuken wou verfen en pakte een bakje waar ik mijn haren boven uitwrong. Ik deedbij dut water twee druppels bruine verf en een gele. Ik zette het op het vuur ok het wat dikker te krijgen en na vijf minuten had ik de kleur beige gemaakt. Ik wist nu aldat veel mensen tegeN mij gingen zeuren omdat de verf niet makkelijk van de pan kwam. Ik legde hem tochmaar bij de afwas en pakte het bakje waar ikhet weer in had gegoten. Ik pakte de dikste verfkwast en begon met de hele muur mooi beige te maken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Vanessa
    Echt nat was ik niet geworden. Ik bedoel maar: als het regent ga ik echt niet buiten rondlopen hoor, dat doen de anderen dan maar lekker. Lizzy lag op de bank te slapen, net zo droog als ik. Luilak dat het was, maar ik had haar gemist. Verder probeerde iedereen zichzelf wanhopig een beetje af te drogen met de nieuwe, dikke en vooral zeer dure handdoeken die eigenlijk voor de gasten zouden zijn. Ik zuchtte diep: ja, dat helpt als je kleren straaldoorzopen zijn natuurlijk was ethan de slimme. "ik ga iets droogs aantrekken," verkondigde hij. Ash knikte instemmend en liep zelf ook naar boven. Il wachtte evwn voordat ik naar ethans kamer liep. Daar eenmaal aangekomen liep ik natuurlijk zonder te kloppen naar binnen. "hey, schatje"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    Met een handdoek, die ik mee genomen had van beneden , wrijf ik mijn haar droog. Ik vervang mijn broek en trek mijn shirt over mijn hoofd heen. Als ineens de deur wordt opgegooid. Snel loop ik naar mijn kast en pak een rood droog shirt. 'Je hoeft voor mij geen shirt aan te doen, hoor'. De plagende stem van Vanessa klinkt door mijn kamer. Toch zoek ik het nekgat van het shirt. Het wordt uit mijn handen getrokken door Vanessa, die wel heel dichtbij staat. Haar koele vingers die ze op mijn borst heeft gelegd geven me kippenvel. Ze komt nog wat dichterbij staan. 'Niet doen, Vanessa'. Ze kijkt me uitdachten aan en waagt een nieuwe poging. Ik pak haar handen en duw haar ietsje naar achteren. 'Nee, Vanessa.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 12:05 ]


    You shall not pass!

    vanessa

    De glimlach vormde zich langzaam om mijn lippen. Dit was de eerste keer dat Ethan me afwees: daar was ik gek op. Nu was het aan mij om hem net zo lang te verleiden totdat hij me opnieuw toe zou laten. Ik bleef stilstaan en wierp een verlekkerde blik over zijn blote borst. Hij had echt een verschrikkelijk lekker lichaam: hij zou vaker geen shirt aan moeten hebben. Zijn handen zijn warmer dan de mijne en ik merk dat ik het fijn vindt dat hij ze vasthoudt. "je wil het wel,' fluisterde ik in zijn oor. "En dat weet jij diep vanbinnen ook." Hij werd vuurrood, wat schattig. Ik trok mijn handen los en liet de vingers van mijn linkerhand over zijn borst heen en weer bewegen, hij kreeg kippenvel waar mijn huid contact maakte. "Ik zie je zo meteen beneden," fluisterde ik, waarna ik terug ging naar beneden.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    Verbaasd kijk is naar de deur. Ik heb mijn shirt snel aangedaan en zit nu op mijn bed. Vanessa blijft me elke keer weer verassen. Ik wist niet hoe ik op haar moest reageren. Ze liet me absoluut niet koud, maar een soort van relatie met haar, zag ik ook niet zitten. Een beetje in de war liep ik naar beneden waar ik, natuurlijk, Vanessa zag. Ze was nou niet bepaald een persoon die je over het hoofd zag. 'Ik ga een stukje lopen' kondigde ik aan. Ik hoorde geen reactie. Zwijgen is toestemmen. Dus trok ik de deur achter me dicht. Gelukkig was het gestopt met regen. Een waterige zonnetje probeerde door de bomen heen te schijnen. Het was niet koud, het was zelfs een beetje broeierig. Tevreden liep ik door en ontweek hier en daar een plas water. De stilte was fijn, dus ik genoot er met volle teugen van.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 13:46 ]


    You shall not pass!

    Ashley

    Ik loop naar boven om me om te kleden. Als ik de slaapkamer inloop, komt eerst Vanessa en even later Ethan. Vanessa... ik schud mijn hoofd. Ze moet die arme jongen eens met rust laten. Ik kleed me snel om, joggingsbroek en een hoodie. Lekker warm. Ik doe mijn haar in een staart en kijk naar de geverfde plukken: ze moeten binnenkort maar weer eens een andere kleurtje. Ik loop naar beneden en plof neer in de keuken. Nina is de muur aan het verven en Lola maakt warme choco. Ik ga naast haar staan en kijk naar het pannetje waar ze in roert.
    'Is het bijna klaar?'
    'Hmmh,' knikt ze.
    'Nina!' roep ik.
    'Ja?' vraagt ze onschuldig.
    'Weet je hoe lastig het om die verf weer uit de pan te krijgen?'
    'Ja...?'
    'Als je dat doet dan was je hem meteen af, nu wordt de verf droog in de pan. Die kunnen we net zo goed weggooien...'
    'Sorry...'
    Ik pak de pan en een schuurspons en ga aan de slag.
    'Chocomel is klaar!' roept Lola. Binnen een mum van tijd zit iedereen in de keuken te slurpen aan het warme drankje.
    'Waar is Ethan eigenlijk?' vraag ik na een tijdje en ik keek beschuldigend richting Vanessa.
    'Ik hoorde iets dat hij naar buiten was.'
    'Ik ben terug!' roept hij vanuit de gang.
    'Wat hadden het net over je!'
    Hij komt de keuken binnen.


    ©1998

    Ethan

    Hoewel het niet heel koud was buiten, heb ik het toch een beetje koud. Als ik naar binnen stap, komt een aangename warmte me te gemoet. 'Ik ben terug' roep ik om de anderen te laten weten dat ik weer terug ben. 'We hadden het net over je' zegt Ashley, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk voel. Waarom zouden ze het over mij hebben. Ze merkt dat ik me er niet fijn bij voel. 'We vroegen ons net af waar je eigenlijk was.' voegt ze eraan toe. Een glimlach verschijnt er op haar gezicht. 'Wil je ook wat chocomel?' Lola staat al op om een mok te pakken. 'Ja, graag.' zeg ik terwijl ik een stoel naar de tafel toe schuif. Heel bewust ga ik niet naast Vanessa zitten, maar ik kies ik ervoor om tussen Nina en Lola te gaan zitten. Daar voel ik me het best bij. Toch zit ik tegenover Vanessa en voel ik haar spottende blik over me heen glijden. Als Lola mij een mok met chocomel geeft en de rest wat bijschenkt, warm ik mijn vingers op aan de warme mok. Langzaam voel ik dat mijn handen wat warmer worden. Ik neem een slok van mijn chocomel, maar merk dat het nog best wel heet is dus wacht ik nog even. 'Gaan we vandaag nog iets doen?' vraag ik om zo de stilte een beetje te verbreken. Je ziet iedereen nadenken terwijl sommige nog een slok van hun chocomel nemen. 'We kunnen vanavond een film gaan kijken met z'n allen.' stel ik voor. 'Dan kunnen we even gewoon iets gezelligs doen met zijn allen'.


    You shall not pass!

    Lola

    Iedereen was voor het idee van Ethan. Dus we gingen ook niet veel later de film kijken. De rest ging alvast naar de woonkamer toe, ik bleef nog even in de keuken om eten en drinken klaar te maken. Want zeg nou zelf, wat is een film zonder popcorn? Ik ging opzoek naar popcorn en vond ook al snel een zak met zoute popcorn. Lekker. Ik pakte een cola, sinas en appelsappak mee. Ik bracht dat eerst naar de woonkamer toe. Ik zette het spul neer op een tafeltje en zag dat ze aan het stemmen waren welke film er gekeken zou worden. Ik liep weer terug naar de keuken, om bekers en bakken met chips te pakken. Toen ik terug kwam zag ik Ash de film in de DVD-speler stoppen. Ik keek even rond en zag dat er nog maar één plek vrij was op een bank, in het hoekje. Het was misschien wel krap, maar ik kon het me wel daar gemakkelijk maken. Zo zaten we dan, op de ene bank (de wat grotere): Ash aan de linkerkant, Nina in het midden en Lizzy daar weer naast en dan de bank waar ik op zit. Jammer genoeg een stuk kleiner. aan de rechterkant Vanessa, in het midden Ethan en ik aan de linkerkant. Toen ik eenmaal zat vroeg ik welke film we keken.
    "The gruche." antwoorde Ash met een grijns. Mijn glimlach verdween. Leuk een horror film.
    "Wacht even! Zet hem effe op pauze." zei ik net voordat de film begon. Ash keek me geïrriteerd aan. Ik rende naar boven toe, pakte een dunne deken - om me achter te verstoppen voor als het eng is- en mijn kussen - die ik kan fijn knijpen- en rende weer naar beneden. Ik ging zitten, legde de deken om me heen, legde de kussen tegen me aan en pakte me een bak met chips. Mijn glas met cola stond gelukkig op een tafeltje naast mij, zodat ik niet helemaal uit mijn knusse cocon hoefde te stappen.
    "Okee, begin maar." zei ik vol moed. Okee, misschien durf ik wel veel, maar ik ben echt doodsbang voor horror- en thriller films. Ik keek nog even de kamer rond en zag dat ik door hoe ik zat, Ash en Ethan nog krapper zaten. Ik keek Ethan even verontschuldigend aan en keek toen naar de film.


    look out for the apple! He's watching you...

    Vanessa

    Ash stelde voor om de gruche te kijken. "Daar heb ik nog nooit van gehoord," gaf ik een beetje schaapachtig toe. "Wat is dat voor film?" Ash kennende was het in elk geval geen romantische komedie. Mooi, als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan die overdreven shit, alhoewel... Ik wierp een blik naar links, waar Ethan dicht tegen me aangedrukt zag. Een romantische film met Ethan dicht bij me zou helemaal niet zo erg zijn, misschien kon ik strategisch onder zijn arm duiken en mezelf tegen zijn zij nestelen... "Heb je daar nog nooit van gehoord?!" Riep Nina geschrokken uit. Ze zag om de een of andere reden een beetje bleek. "Ja, maar niet flauwvallen," kaatste ik de bal terug. "Dat is een horrorfilm," vertelde Ash met een duivelse grijns. Ik grijnsde meteen terug, leuk!
    De stemming ging tussen de gruche en een of andere walgelijk, romantisch sprookje waar ik van moest kotsen; enchanted, ofzo. Gelukkig kreeg de gruche de stemmen van Ash, Ethan en mij en had daarmee de meerderheid. Lola was te druk met de hapjes om mee te stemmen. Ash pakte de dvd en stopte het ding in de tv.

    Lola kwam binnen met de chips. "Welke film kijken we?" vroeg ze nieuwsgierig, ze ging aan de andere kant van Ethan zitten. Het was krap, fantastisch. "The gruche," herhaalde Ash, ze grijnsde net zo duivels naar Lola als ze even daarvoor naar mij had gedaan. Het had op haar veel meer effect. Lola werd nog bleker dan Nina en haar handen trilden (wat eng was aangezien ze die bak chips nog steeds vast had). "Wacht effe, zet hem even op pauze," riep ze, en ze stormde weg. Ik hoopte maar dat ze niet moest kotsen, dat zou de sfeer zo verpesten. Ash zuchtte geïrriteerd. We keken elkaar een beetje verbaasd aan, maar Lola was al gauw weer terug. Ze had een deken en een kussen bij zich, en propte zich hiermee zo op de bank dat Ethan bijna op mijn schoot zat. Ik wierp haar een dankbare blik toe.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lola

    Zoals verwacht vond ik de film dood eng. Aan het begin was het nog niet zo heel erg, maar na een de helft van de film wel. In t begin had ik ook wel men schrikmomenten, ik was blij dat ik mijn spullen bij me had, ik had iedereen die ook maar geprobeerd had van mijn chipsbak te eten, zo duivels aangekeken tot ze bang werden en als ze alsnog probeerde van te eten sloeg ik hun. Niemand komt aan mijn beschermvoedsel! Maar nadat ik men cola had omgegooid van de schrik, ben ik maar tegen Ethan aan gekropen en toen werd hij mijn beschermer voor de film. Wat hij gelukkig ook echt deed.
    Na de film ging ook iedereen naar bed. Alleen kon ik niet meer slapen, dankzij de film en ik doodsbang was om alleen te zitten in de woonkamer, heb ik gesmeekt of Ethan even wou blijven. Als ik er nu zo over nadenk is Ethan eigenlijk mijn beste vriend hier.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    De film was afgelopen en geintereseerd keek ik naar de aftiteling. Er waren best wat acteurs en actrices die ik kende.
    Ik voelde me uitgeput, terwijl we niet eens zo heel veel hadden gedaan. De film was leuk, eng maar zeker wel leuk. Ik vond thrillers altijd wel iets hebben. Niet dat overdreven gedoe, maar lekker een uurtje of twee rillend op de bank zitten.
    Lola dacht er duidelijk anders over. Toen iedereen al naar bed was gegaan en ik ze eigenlijk achterna wou lopen, hield ze me tegen met de vraag of ik nog even bij haar bleef. En hoe kon ik dat weigeren.
    We zaten op de bank nog wat muziek te luisteren met een schemerlampje op de achtergrond, die ons nog wat licht gaf. Ik had mijn arm om haar schouders heen geslagen, terwijl ze tegen me aan leunde. We zaten daar, gewoon, als twee goeie vrienden.


    You shall not pass!

    Nina

    Ik zat aan tafel. Ik had een broodje willen eten maar er was geen brood meer. Ik wachte nu maar op de rest. Mijn hoofd deed pijn omdat we gister lekker hadden gebarbequed ?? en het was heel laat geworden. Verschillende mensen waren nog langer opgebleven dan ik, ik was benieuwd hoe zij eruit zouden zien. Ik draai me m als ik het eerste persoon binnen hoor komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ashley

    Al gapend kom ik de de keuken binnenlopen.
    'Hey Mormel.' begroet ik Nina.


    ©1998

    Vanessa

    Gapend en in zon slecht humeur dat voldemort er nog iets van kan leren kwam ik beneden. Aan de ontbijttafel tref ik ash en nina aan.
    Ze praten en lachen, maar lijken tetegelijkertijd uitgeput.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!